Appartement Macedonia

GriekenlandZakynthosKalamaki

7GoedScore uit 25 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
  • Minder dan 1km van het centrum
  • Minder dan 1km van het strand
Meer appartement infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

26 Reviews over Macedonia

• 7W. Mylius03-12-2021

Slechtste vakantie in 40 Griekse jaren.

Hotel-apartement is ruim voldoende. Laag overvliegende vliegtuigen valt best mee. Personeel aardig. Service van Tui is ver, ver beneden de maat. (alles gedigitaliseerd, incl. hostess, via een niet werkende telefoon app). Omgeving, aangeprezen als aardig dorpje, bestaat uit brede asfaltweg met ter weerszijden afwisselend, markets, geld automaten, restaurants, verhuur bedrijven en een afzichtelijk pretpark, . Vliegen vanaf Eelde is voor noorderlingen een pure weelde. Restaurants in "dorpje" zijn goed.

• 7Natuur
  • 9J.W.L. Huibers21-04-2019

kwaliteit en prijs beslist een aanrader.

Cultuur, natuur en de bevolking is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het is een fantastisch land waar je tot rust komt, Wij gaan dit jaar voor de tiende keer en verblijven er een maand lang. Hotels zijn over het algemeen goed. Een aanrader is Park lake side en Tino St-Stefan. Macedonia moet men gewoon een keer proberen. Voor oudere mensen die moeilijk te been zijn daar moet men rekenschap mee houden dat sommige plaatsen moeilijk te beteiken zijn. De restaurants in Ohrid zijn over het algemeen uitstekend. Om een stukje cultuur te proeven, ga eens in het tuks straatje naar de kapper, knippen, scheren en masseren voor nog geen vijf euro. Wanneer men Macedonia in september bezoekt moet u er rekenschap mee houden dat de avonden nog wel eens kil zijn. Macedonia gewoon een keer doen.

• 6Tim16-11-2018

Mooie vakantie

Wat een top vakantie, lekker goedkoop daar

• 4J. Terleurgesteld29-07-2017

Het is niet wat het lijkt

Een eerste indruk van het hotel was positief. Mooie lokatie en erg groen. Tot we verder gingen kijken. Het hotel is verouderd en daar wordt weinig aangedaan. Een paar voorbeelden: versleten handdoeken, lampen die niet werken, versleten beddengoed. Om bij Kallithea centrum te komen moet je een 25 minuten lopen langs een hele drukke weg. Ohja het geraas over die weg hoor je vanaf je hotelkamer. 's Nachts zijn we iedere keer wakker geworden door de harde muziek van de clubs die ong. vanaf 500m afstand van het hotel liggen. De eettentjes rond het hotel zijn niet aan t prijzen! De zon en het strand maken een hoop goed.

• 8Peter13-07-2016

Mooi complex/netjes /ligt centraal/goede prijs

Zeer netjes complex. Restaurant prima en niet duur. Appartement zeer netjes. Ligt zeer dicht bij prachtig strand en dorpje. Vliegtuigen gaan wel zeer laag over. Personeel is netjes en correct maar niet super gastvrij.Zwembad schoon en voldoende bedjes om lekker op te zonnen. Huur zelf een bootje voor 1 dag en ga op safari in een open Jeep,Prachtig

• 6Saskia23-09-2013

Toch een goede vakantie

We hebben 2 weken doorgebracht in app. Macedonia. Gelukkig hadden we een ruim app. geboekt en dat was prima, gelegen op de begane grond aan de straatzijde, hetgeen een groot voordeel bleek t.a.v. de vliegtuigen! de inrichting is sober, bedden: hard, keukeninrichting matig, bijv. geen wijn of bierglazen aanwezig. schoonmaak is om de dag.Wij hadden apart het ontbijt bijgeboekt, zonde van het geld! te karig voor woorden, slechte koffie, soms een stuk perzik uit blik enz. De muziek stond s morgens al hard aan en ook soms de TV erboven uit. Supermarkt is vlakbij waar van alles te koop is. De restaurants: Heaven en Alexander zijn een aanrader. Wij hebben vrijwel de gehele vakantie bij het zwembad van Hotel Kalamaki Beach doorgebracht. Heerlijk rustig, goed restaurant voor de lunch en via een paadje zo naar het strand en de zee. 2 dagen auto gehuurd is leuk om te doen.

• 8jolande19-06-2010

Goed en netjes dicht bij de zee,winkes.restaurant.

Leuke vacantie gehad in Macedonia.inderdaad de vliegtuigen komen laag over maar heeft ook wel weer wat .Wij hebben ons erg niet aangestoort zelfs mooie foto`s van gemaakt!

• 8Yvonne20-01-2010

Prima appartement, slechte ligging

Deze appartementen liggen op de aanvlieg en vertrek route van de vliegtuigen. Ze vliegen zo enorm laag over, dat je 's ochtends om 6:00 uur recht op in je bed zit, met het gevoel of er een vliegtuig je kamer invliegt. De wielen zijn al uit als ze laag overvliegen. Niet echt prettig.

• 7Jochem en Marleen05-09-2009

Fijne en gezellige vakantie gehad.

Wat zeuren Nederlanders toch veel! Wij hebben een hartstikke leuke vakantie gehad in Macedonia, hebben er iedere avond aan de bar gezeten en ook als we de enige waren, bleef de aardige barman gewoon open en maakte een praatje met ons. Kamer is eenvoudig, maar goed. Handdoeken kregen wij gewoon om de dag. Vliegtuigen komen inderdaad vlak langs je balkon voorbij gevlogen, maar dat vonden we eigenlijk wel mooi, we hebben hier absoluut geen overlast van gehad. Prima zwembad, wordt erg netjes en schoon gehouden en ook de omringende tuin. Aanvankelijk zijn de Grieken niet erg open, maar als je de moeite neemt om even te kletsen, blijken ze erg vriendelijk en behulpzaam, ze vertellen je ook graag over hun land, de geschiedenis en mythologie, als je maar geïnteresseerd bent! Tip: ontdek het eiland per scooter, is zeker de moeite waard om ook de bergdorpjes te bekijken.

• 7Ad Wens06-08-2008

Ga ik niet meer zo snel naar toe

De ligging van het hotel onder de aanvliegroute naar de landinsbaan van het vliegveld zorgde er voor dat we steeds tijdig dat wil zeggen zo rond 5 uur in de ochtend gewekt werden. Wanneer je 's avonds wilde douchen moest je snel zijn om 18 uur had je genoeg warm water om 9 uur werd het al minder na die tijd was het water gewoon koud!! De bediening aan de bar was goed al werd die vriendelijkheid groter naar mate de afname aan de bar groter werd. Voor mij geen probleem men was vriendelijk tegen mij hahaha. Ondanks deze negtieve punten hebben we een uitstekende vakantie gehad al viel met name het lawaai van de landende vliegtuigen ons rauw op ons dak.

Appartement Macedonia info

• SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)

Beach

• ZandstrandBeschikbaar