Kleine hotelsWeer vandaag31°18°

27 reviews over Hotel Kalamaki Beach in het Nederlands

Heerlijke vakantie gehad!

Tom van Dongen
18-11-2018

Het Kalamaki Beach hotel is een echte aanrader. Het ligt op een heerlijke locatie en ligt nog aan het strand ook. in de avond kun je heerlijk bij het strand zitten en genieten van de lichten en sterren van Zakynthos.

Het personeel is erg vriendelijk en helpt je goed op weg en denkt met je mee voor een dagtripje. We hebben ook nog een klein beetje geluk gehad, want wij verbleven in een pas gerenoveerde kamer. Deze was voorzien van een heerlijke douche en nette toilet, airco (betaald) en een heerlijke boxspring. In een woord top!

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Heerlijke vakantie om bij te komen!

Wendy
26-7-2018

Prima 3 sterren hotel. Niet echt lux. Mooie lokatie aan het strand. Kamers netjes en schoon. Bedden zijn hard, maar te doen. Begrijp het bijgebouw gerenoveerd gaat worden. Ontbijt is niet uitgebreid, maar meer keus als thuis. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Pool en beachbar lekkere lunch. Restaurant/bar minder lekker gegeten. Maar wel heerlijke coctails. Maria de barvrouw is een toppertje. Voor eten zou ik echt naar kalamaki gaan. Kleine 10 min wandelen. Of Laganas, 3 kwartier lopen via strand, 8 euro met taxi, 1.80 met de bus, heeft lekkere restaurantjes aan het strand. Mooi zitten daar. Eiland heeft prachtige stranden en baaien. In 1 a 2 dagen kun je met auto heel het eiland gezien hebben. Kalamaki stad leuk. Shipwrek beach mooi van boven. Schilpaddenspotten niet gedaan. Veel te massaal. Ziet er waarschijnlijk maar 1 of 2 (die toeristisch opgeleid zijn). Als je van mooie stranden, luieren en lekker eten houdt, top eiland.

Gereisd Met partner in juli 2018

Rugpijn

Fam. Beukers
14-5-2018

Het hotel ligt op een top locatie. Direct aan het strand. Je huurt hier 2 bedden met parasol voor maar 8 euro. Aan het zwembad zijn de bedden gratis. Over de bedden in het hotel zijn we minder te spreken. De matrassen zijn niet alleen erg hard, je voelt de veren ligt niet op een gewone lattenbodem maar op een stel houten planken! Dit kan echt niet. Jammer maar dit is voor ons een groot minpunt Komen hier pas weer terug als er fatsoenlijke bedden zijn 😉

Gereisd Met partner in mei 2018

Judith
13-5-2018

In augustus samen met mijn vriend naar Kalamaki Beach Hotel geweest. Het was echt een top hotel. Het enige wat gedateerd is, is de hotelkamer en badkamer. Het is prima maar je moet er niks van verwachten. Gelukkig ben je hier toch alleen om te slapen en te douchen. Het eten in de beachbar en bij het restaurant aan het strand is echt TOP! Super veel keuze en alles is heerlijk. Verder een echte aanrader is uiteten gaan bij Pandesia Hotel!

Gereisd Met partner in augustus 2017

Heerlijk!

A
4-5-2018

Net terug van een weekje Zakynthos in hotel Kalamaki Beach. Zakynthos: Erg mooi, hele vriendelijke mensen, mooie natuur, rustige heldere zee, ideaal voor kinderen omdat het heel lang ondiep is. Zee voor het hotel doel ik dan op. Kinderen kunnen zo van hotel naar de zee lopen, ideaal! 2 excursies geboekt via lokaal bureau. Dat raad ik iedereen aan om te doen. Dat kan je in NL al boeken dan krijg je bovendien 10% korting. Voordeel van lokaal bureau is dat zij plekjes laten zien die anderen niet laten zien. En, als je naar Navagio beach gaat ga je heel vroeg waardoor je in een kleine groep, er als eerste bent alvorens de massa komt. Hotel: mooi, schoon, rustig, vriendelijk personeel Kalamaki: niet erg spannend, rest van het eiland leuker. Huur een auto en ga op pad! Minpunt: seizoen start echt pas medio mei, eind april bijna alle restaurants nog dicht

Gereisd Met jonge kinderen in april 2018

geweldige lokatie

D. Duinsbergen
7-7-2017

Het hotel ligt op een fantastisch plek aan een geweldig mooi zandstrand. Zee heeft heel langzaam aflopend zandbodum zonder stenen! Ook heerlijk voor kinderen. Wij hadden kamer in oude gedeelte wat er gedateerd uitziet met een hele kleine douche. Wel elke dag goe schoongemaakt en om de 3 dagen schone handdoeken. Het eten is in de beachbar en het restaurant prima! Maria die elke avond in bar/restaurant werkt is een geweldig leuk mens! Naar het dorp is het zo'n 10 minuutjes lopen waar heel veel restaurantjes zijn. Paolo is een aanrader! Verder is het personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam, top! Wij hebben een uitstekende vakantie gehad !

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2017

Goed hotel !!

Elske
23-6-2017

Wij waren met een ander gezin hier eind april. De beoordelingen die ik van tevoren gelezen had, waren over het algemeen niet zo heel positief, dus was heel benieuwd. Ontvangst bij de receptie was heel vriendelijk. Hotel bevindt zich op een rustige en hele mooie locatie !! Onze vrienden hadden een oude kamer, waarvan de douche inderdaad wel heel erg klein was. Wij zelf hadden een gerenoveerde kamer. Zag er heel netjes en ruim uit, met flink wat kastruimte. Zie je ook niet overal 😉 Een nieuwe wastafel, toilet en inloopdouche, dus prima in orde !! Ook regelmatig schone handdoeken !! Ontbijt vonden wij ook goed genoeg. Eten bij de beachbar was lekker, en ook het eten in het restaurant s'avonds was goed. Prachtig eiland, en het is zeker aan te raden om excursies bij lokaal bureau te boeken. Top organisatie !! We hadden 1 minpuntje : de bedden zijn heel hard !! Kortom, een hele fijne week hier doorgebracht !!

Gereisd Met vrienden in april 2017

Genieten van het ruim opgezette hotel, mensen etc

mvp
6-6-2017

Eigenlijk alles prima, alleen is dit geen hotel voor omvangrijke mensen. Douche is minder dan klein, ook voor de kleintjes zoals ik {50kg} Snap niet hoe anderen hierin passen. Verder rustig, lekker regelmatig alle vliegtuigjes die aankomen langs de deur, maar voor ons geen probleem. Van locale transportjes vaak meer herrie. Laganas is een grote kermis, doen als je jong bent.

Huur een auto en zie het mooie eiland Zakynthos. Wie wie wil er geen 3000 jr oude olijfboom zien bv.? Ga vooral erop uit en Geniet van dit prachtige eiland. mvp en zusje rvp

Gereisd Met vrienden in mei 2017

het was top

piaf
26-5-2017

Kalamaki is een leuk plaatsje met leuke terrasjes en restaurantjes met erg lekker eten. Het strand is top. Het hotel ligt erg gunstig aan het strand en op loop afstand naar kalamaki. Het hotel is rustig. De bedden zijn wel heel erg hard en de douche is heel erg klein.

Gereisd Met vrienden in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi hotel, prima ligging

Ineke
22-5-2017

Prima hotel, vriendelijk personeel ,elke dag opgemaakte bedden, ontbijt was wel steeds hetzelfde maar lekker. je loopt via het zwembad zo naar het strand, mooie rustige baai. Tip: wij hebben via lokaal bureau een excursie geboekt naar het beroemde scheepswrak, echt een aanrader om het via hen te doen. Zij werken met kleine groepen en je gaat met een speedboot en al heel vroeg in de ochtend, dus voordat het echt heel druk gaat worden! Je kunt bij hen nog meer tours boeken, wij vonden het een prima organisatie met goede reisleiding.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2017

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenPaardrijden
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kalamaki Beach in Kalamaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kalamaki Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.