Tijdelijk €25 aanbetaling

Kalamaki Beach

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Kalamaki Beach voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 33 reviews
+35

8.9FantastischScore uit 33 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

33 Reviews over Kalamaki Beach

• 9Claudia24-09-2022

Top hotel!!!

Kamers prima, schoon, fijne bedden. Perfecte ligging, je loopt langs het zwembad zo naar het strand. Heerlijk zandstrand, helder water, loopt langzaam af. Je kunt lekker lunchen aan het strand met prachtig uitzicht. Binnen 10 minuten lopen ben je in de hoofdstraat waar allemaal leuke winkeltjes en restaurantjes zitten. Aanraders: Sizzle & Grill en Ambrosia!!!!

Bij het hotel ook een restaurant met een hele leuke meid in de bediening!

• 9Irene10-07-2021

Heerlijk hotel, genoten!

Wat een fijn hotel! Prachtige ligging aan het strand, ontzettend vriendelijk personeel en een hele fijne kamer. Wij zaten in het gerenoveerde gedeelte, het bijgebouw. Heel modern, maar sfeervol ingericht. Op loopafstand (10-15 min) bevindt zich de hoofdstraat van Kalamaki met veel goede restaurants. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Om het hotel heen is een mooie aangelegde groene tuin. Het zwembad is ook fijn met een gezellig barretje. Het ontbijt is oké, maar verwacht er niet teveel van. Al met al hebben we hier een heerlijk verblijf gehad! Echt een aanrader voor als je Zakynthos wilt bezoeken.

• 8Willem20-09-2020

Prima hotel

Een prima hotel voor een relaxte vakantie, het was vrij rustig maar ja corona. We zaten in het oude gedeelte van het hotel. De kamer zag er wel een beetje gedateerd en gebruikt uit. Maar het was goed schoon. De badkamer was wel aan de kleine kant, dat merkte als je op het toilet zat (een beetje krap...) De koelkast, waar je € 4.00 per dag moest betalen (wij waren er 15 dagen is € 60.00!!!! Dat voor een kastje waar 2 flessen en een paar blikjes in konden) ging makkelijk met zakmes van het slotje af. Het strand was niet het goudgele strand wat ons voor gespiegeld was, het was niet schoon met veel peuken, plantenafval etc. dat was dus een tegenvaller. De zee was wel prima, langzaam aflopend en prima voor kinderen. Naar de winkels en restaurants was een 10 min. lopen (Zorbas is prima). De aanvliegroute van het vliegveld ging bijna over hert hotel heen, gelukkig was het vrij rustig dus ook met vliegtuigen. 0ngeveer 10 overdag.

• 7edith06-08-2020

super mooi eiland

Indien je een hotel zoekt om enkel te douchen en te slapen is dit een goed hotel. Het ontbijt was elke dag precies hetzelfde. Totaal geen variatie. 8 euro per nacht voor airco vind ik overdreven hoog. Zeker als je 2 weken blijft en 2 kamers hebt. De airco viel ook nog om 10 u 's morgens uit. Zelfs voor de koelkast die wel ingestoken was maar dichtgeschroefd, moest je 8 euro per dag betalen. overdreven . Langs het zwembad was er iets stuk dat in de 2 weken dat we daar waren niet hersteld werd. Er stonden gewoon 2 ligbedjes overheen. Er is geen handdoekenservice. Eten en drinken mocht niet geconsumeerd worden aan het zwembad. Enkel wat je aan de bar kocht. Maar dat vond ik redelijk duur. 2,50 euro voor een cola terwijl deze in de supermarkt aan 80 cent lag. Weinig sfeer aan het zwembad. Mensen achter de bar deden hun werk maar waren absoluut niet sociaal. Het strand was leuk. Veel respect voor de schildpadden. Zeker een auto huren

• 9K.J. de Jong05-10-2019

Echt een vakantie eiland om heen te gaan

Top goede bedden vriendelijk personen ontbijt uitstekend zeer aan te bevelen

• 8Tom van Dongen18-11-2018

Heerlijke vakantie gehad!

Het Kalamaki Beach hotel is een echte aanrader. Het ligt op een heerlijke locatie en ligt nog aan het strand ook. in de avond kun je heerlijk bij het strand zitten en genieten van de lichten en sterren van Zakynthos.

Het personeel is erg vriendelijk en helpt je goed op weg en denkt met je mee voor een dagtripje. We hebben ook nog een klein beetje geluk gehad, want wij verbleven in een pas gerenoveerde kamer. Deze was voorzien van een heerlijke douche en nette toilet, airco (betaald) en een heerlijke boxspring. In een woord top!

• 2Michaela H01-10-2018

NIE WIEDER IN DIESES HOTEL!!!!

Das Frühstück war unterster Durchschnitt. Gewässerte Säfte , Gummibrot, 1x Käse ,1x Wurst, verkochte Eier... Publikum im Hotel sehr gewöhnungsbedürftig. Das Hotel hat 3 Sterne wohl nur wegen der Lage. Poolwasser war so trüb , dass man eine große Hemmung hatte dort reinzugehen. Es macht den Eindruck als wäre es seit 4 Monaten so belassen und immer wieder Chlor nachgeschüttet worden. Alle 30 Minuten fliegt einem ein Flugzeug über den Kopf. Das schlimmste jedoch war das Zimmer. Alte Möbel, kaputte Möbel, lieblose Einrichtung und überall Dreck. Spinnennetze an den Wänden, Schimmel an den Wänden, Motten im Kasten, Müll vom Vorgänger im Kasten, zerrissene Bettlaken und die größte Frechheit war das Badezimmer : durchgebrochene Seifenablage, Haare in jeder Ecke, zerbrochener Waschtisch, verrostete Wandspiegel... schockierende Eindrücke!!! Die Urgenz an der Rezeption hat nicht viel gebracht außer einem belächelnden Argument, dass das Zimmer eben alt wäre. Unfassbar!! Am Liebsten hätte ich die Hygienepolizei gerufen!!

Ich war geschäftlich dort. Der Eingang und die Hallen wirken sauber und sind puristisch eingerichtet. Die Pool Bar hat gutes Essen. Die Distanz zum Meer ist sehr nah

• 7Wendy26-07-2018

Heerlijke vakantie om bij te komen!

Prima 3 sterren hotel. Niet echt lux. Mooie lokatie aan het strand. Kamers netjes en schoon. Bedden zijn hard, maar te doen. Begrijp het bijgebouw gerenoveerd gaat worden. Ontbijt is niet uitgebreid, maar meer keus als thuis. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Pool en beachbar lekkere lunch. Restaurant/bar minder lekker gegeten. Maar wel heerlijke coctails. Maria de barvrouw is een toppertje. Voor eten zou ik echt naar kalamaki gaan. Kleine 10 min wandelen. Of Laganas, 3 kwartier lopen via strand, 8 euro met taxi, 1.80 met de bus, heeft lekkere restaurantjes aan het strand. Mooi zitten daar. Eiland heeft prachtige stranden en baaien. In 1 a 2 dagen kun je met auto heel het eiland gezien hebben. Kalamaki stad leuk. Shipwrek beach mooi van boven. Schilpaddenspotten niet gedaan. Veel te massaal. Ziet er waarschijnlijk maar 1 of 2 (die toeristisch opgeleid zijn). Als je van mooie stranden, luieren en lekker eten houdt, top eiland.

• 7Fam. Beukers14-05-2018

Rugpijn

Het hotel ligt op een top locatie. Direct aan het strand. Je huurt hier 2 bedden met parasol voor maar 8 euro. Aan het zwembad zijn de bedden gratis. Over de bedden in het hotel zijn we minder te spreken. De matrassen zijn niet alleen erg hard, je voelt de veren ligt niet op een gewone lattenbodem maar op een stel houten planken! Dit kan echt niet. Jammer maar dit is voor ons een groot minpunt Komen hier pas weer terug als er fatsoenlijke bedden zijn 😉

• 9Judith13-05-2018

In augustus samen met mijn vriend naar Kalamaki Beach Hotel geweest. Het was echt een top hotel. Het enige wat gedateerd is, is de hotelkamer en badkamer. Het is prima maar je moet er niks van verwachten. Gelukkig ben je hier toch alleen om te slapen en te douchen. Het eten in de beachbar en bij het restaurant aan het strand is echt TOP! Super veel keuze en alles is heerlijk. Verder een echte aanrader is uiteten gaan bij Pandesia Hotel!

Hotel Kalamaki Beach info

• WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

• Adresgegevens