Hotel Kalamaki Beach

Hotel Kalamaki Beach

22 reviews over Hotel Kalamaki Beach in het Nederlands

geweldige lokatie

D. Duinsbergen, 7-7-2017

Het hotel ligt op een fantastisch plek aan een geweldig mooi zandstrand. Zee heeft heel langzaam aflopend zandbodum zonder stenen! Ook heerlijk voor kinderen. Wij hadden kamer in oude gedeelte wat er gedateerd uitziet met een hele kleine douche. Wel elke dag goe schoongemaakt en om de 3 dagen schone handdoeken. Het eten is in de beachbar en het restaurant prima! Maria die elke avond in bar/restaurant werkt is een geweldig leuk mens! Naar het dorp is het zo'n 10 minuutjes lopen waar heel veel restaurantjes zijn. Paolo is een aanrader! Verder is het personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam, top! Wij hebben een uitstekende vakantie gehad !

Goed hotel !!

Elske, 23-6-2017

Wij waren met een ander gezin hier eind april. De beoordelingen die ik van tevoren gelezen had, waren over het algemeen niet zo heel positief, dus was heel benieuwd. Ontvangst bij de receptie was heel vriendelijk.

Hotel bevindt zich op een rustige en hele mooie locatie !!

Onze vrienden hadden een oude kamer, waarvan de douche inderdaad wel heel erg klein was. Wij zelf hadden een gerenoveerde kamer. Zag er heel netjes en ruim uit, met flink wat kastruimte. Zie je ook niet overal 😉

Een nieuwe wastafel, toilet en inloopdouche, dus prima in orde !! Ook regelmatig schone handdoeken !!

Ontbijt vonden wij ook goed genoeg. Eten bij de beachbar was lekker, en ook het eten in het restaurant s'avonds was goed.

Prachtig eiland, en het is zeker aan te raden om excursies bij lokaal bureau te boeken. Top organisatie !!

We hadden 1 minpuntje : de bedden zijn heel hard !!

Kortom, een hele fijne week hier doorgebracht !!

Eigenlijk alles prima, alleen is dit geen hotel voor omvangrijke mensen. Douche is minder dan klein, ook voor de kleintjes zoals ik {50kg} Snap niet hoe anderen hierin passen.

Verder rustig, lekker regelmatig alle vliegtuigjes die aankomen langs de deur, maar voor ons geen probleem. Van locale transportjes vaak meer herrie.

Laganas is een grote kermis, doen als je jong bent.

Huur een auto en zie het mooie eiland Zakynthos. Wie wie wil er geen 3000 jr oude olijfboom zien bv.? Ga vooral erop uit en Geniet van dit prachtige eiland.

mvp en zusje rvp

het was top

piaf, 26-5-2017

Kalamaki is een leuk plaatsje met leuke terrasjes en restaurantjes met erg lekker eten. Het strand is top. Het hotel ligt erg gunstig aan het strand en op loop afstand naar kalamaki. Het hotel is rustig. De bedden zijn wel heel erg hard en de douche is heel erg klein.

Mooi hotel, prima ligging

Ineke, 22-5-2017

Prima hotel, vriendelijk personeel ,elke dag opgemaakte bedden, ontbijt was wel steeds hetzelfde maar lekker.

je loopt via het zwembad zo naar het strand, mooie rustige baai.

Tip: wij hebben via lokaal bureau een excursie geboekt naar het beroemde scheepswrak, echt een aanrader om het via hen te doen. Zij werken met kleine groepen en je gaat met een speedboot en al heel vroeg in de ochtend, dus voordat het echt heel druk gaat worden! Je kunt bij hen nog meer tours boeken, wij vonden het een prima organisatie met goede reisleiding.

heel mooi.

veenvliet, 14-3-2017

Direct aan strand

Mooi zwembad

Top plaats

Fijn hotel, schone kamers, goede locatie

Marit, 31-1-2016

Kalamaki beach heeft een goede ligging vlak bij het strand. Ook zijn restaurantjes en winkeltjes op loopafstand. De kamers zijn net en schoon, maar wel wat verouderd. Uiteraard zijn de bedden niet zo als thuis, maar dit matras was wel erg hard. Ook de douche, badkamer, kan wel een opknapbeurt gebruiken. Desalniettemin was alles schoon. Het ontbijt was prima, maar wel eentonig, elke dag hetzelfde. Personeel was vriendelijk.

plussen en minnen

a brouwer, 14-7-2015

Qua ligging perfect. Richting zee ligt het heerlijke zwembad met prima poolbar waar je best veel kunt krijgen. Heerlijke gratis ligbedden. Altijd plaats. Daar vandaan in paar passen bij de zee met taverne en ligbedden (te huur.) Strand is schoon en rustig.

Maar: Klein kamertje met donker balkon in hoekje. Voor 1 persoon al krap. Minibadkamertje met krappe douche. Slechts twee keer per week schone handdoeken. . Ijskast 4 euro per dag. Airco 7,50. Kluisje 2. Alleen dat laatste gedaan vanwege de stapel cash. (Overigens kon je gewoon pinnen). Ijskaststekker eruit. Bed nogal hard. Deken eronder gefrot.

Als alles goed is, is men aardig, maar als er wat is, dan niet thuis. Ontbijt is best uitgebreid. Yoghurt, muesli, fruit uit blik(jammer),ei, cake, croissants, vlees en kaas, sap, koffie, thee.

Vliegtuigen vliegen dicht over maar zijn er maar een paar.

Kamer wel elke dag schoon gemaakt. Dus al met al plussen en minnen. Vooral ideaal qua ligging en dat is in die hitte toch wel belangrijk

Prima hotel

Kobus, 12-7-2015

Het hotel heeft een mooie ligging. Binnen 100 passen lig je aan het zwembad en binnen 200 passen sta je op het strand. de kamers zijn vrij klein. Ik begreep wel dat er ook "oudere" kamers aanwezig zijn. Blijkbaar verbleef ik in een "nieuwere" kamer. Alles is wel vrij klein, maar ik heb daar zelf geen problemen mee. Hoeveel uren spendeer je nu in je hotelkamer op het mooie eiland Zakynthos? Minpuntje vond ik wel dat er om de 2 dagen nieuwe handdoeken worden geleverd. Dat betekend dat je zelf ook handdoeken moet meenemen want je doucht toch elke dag!

Het personeel is erg vriendelijk. Niks mis mee. Ze spreken ook goed Engels.

Het ontbijt is karig. Droog brood en verder niet heel veel keuze. Ik miste vaak het ontbijt opzettelijk en ontbeet ietsje later bij de poolbar van het zwembad. Prima tosti's en espresso! Haha...

Al met al een prima hotel om te verblijven met de "ligging" als grootste pluspunt.

Heerlijk aan zee maar Hotel benedenmaats

M Postma, 16-8-2014

Dit hotel ligt schitterend, direct aan zee en dat is een super pluspunt. De kamers zijn zeer minimaal, sterk verouderd met slechte bedden, krappe ruimte overal, oude douche (die ontzettend lekte, waardoor alles nat werd in de badkamer). WC bleef steeds stromen en het advies "gewoon met de handen in de stortbak en een drukje aan een hendel geven". De handdoeken werden om de drie dagen verschoond, wat wij echt te weinig vonden. Er was namelijk ook niet voldoende ruimte om uberhaupt de handdoeken op te hangen en ze te laten drogen! Het ontbijt was zeer karig. Je moet voor de kluis, koelkast en airco bijbetalen en ze vragen behoorlijke bedragen per dag. De sfeer is erg gemoedelijk en het personeel is vriendelijk. De zee is echt fantastisch daar! De omgeving waarin dit hotel ligt is prima en je kunt alles lekker te voet doen. Dat geeft je ook een gevoel van vrijheid. Al met al hebben we op deze plek wel genoten, maar we gaan niet meer terug naar dit hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Kalamaki Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kalamaki Beach in Kalamaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kalamaki Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kalamaki Beach scoort een 8.04 uit 10 op basis van 22 reviews.