Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag16°4°

All inclusive mogelijk
Airco
Restaurant
Peuterbad

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Sun & Golden Beach voor je op een rij gezet:

Corendon
Corendon
Beachcheck
Beachcheck

2 reviews over Hotel Golden Sun & Golden Beach in het Nederlands

Een keer iets anders

Hulst,
8-7-2017

Even een keer iets anders dan Turkije. Hotel ziet er mooi en verzorgd uit. Personeel werkt hard in het restaurant. Het eten en animatie is vooral georiënteerd op Engelse. Hier heb ik overigens geen last van gehad op vakantie. Eten is oke, ene dag beter dan de andere dag maar voor een week goed te doen.

Vliegveld ligt dicht in de buurt waardoor de vlak boven het hotel vliegen, eerste twee dagen even wennen. Jammer dat het hotel alleen een zwembad heeft. Strand is op loopafstand maar hier is geen barretje van het hotel waar je eten of drinken kan halen en voor de bedjes moet je betalen. De hele week dus maar bij het zwembad gelegen, hier heb je gelukkig wel een bar. Wil je een bedje met parasol, moet je er vroeg bij zijn (of 'S avonds laat handdoeken neerleggen wat wij deden). Kamers zijn prima, op de badkamer na. Die is erg klein!! Douchen is dan ook elke keer een uitdaging.

Wij zaten aan de tuinkant, erg mooi en goed onderhouden!

Al met al een prima vakantie gehad voor een weekje.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Netjes hotel maar slecht eten

anoniem
22-9-2010

Hotel golden sun in Kalamaki was netjes, maar het eten zeer slecht. Het ontbijt is redelijk te doen maar niet echt veel keus. Het avondeten vond ik zeer slecht, weinig keus en niet te eten. Zou nog wel een volgende keer hierheen gaan maar alleen logies en ontbijt.

Gereisd met vrienden in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Sun & Golden Beach in Kalamaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Sun & Golden Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.