Hotel Golden Sun & Golden Beach ***

Review geschreven door sonpas

Onder de verwachtingen

sonpas
1-9-2017

Proper en net hotel met vriendelijk personeel. Goed onderhouden zwembad met voldoende ligstoelen. Het strand ligt ongeveer 250 meter verderop en is goed bereikbaar. Kamer was erg klein, met een kleerkast zonder ook maar 1 plankje om je kledij kwijt te geraken. Leven uit je koffer was de boodschap, die je ook nog eens op de vloer moest plaatsen wegens ook al geen bagagerekjes. Het eten was ver onder de verwachtingen en de gewone + alcoholische dranken waren allemaal vrij flauw. Bedden waren goed en de airco werkte ook naar behoren. Dit hotel heeft zeker geen onvergetelijke indruk nagelaten.