Geweldig sfeervol hotel met geweldig personeel

Review geschreven door Leonard en Jessica

Geweldig sfeervol hotel met geweldig personeel

Leonard en Jessica,
31-8-2017

Golden Sun Hotel is een mooi hotel en niet grootschalig. Je voelt je van harte welkom de minuut dat je uit de bus stapt en je koffers worden door de portier naar binnen gedragen. De gastvrouw liet ons de kamer persoonlijk zien en vanaf het eerste moment dat ze je opmerken, verwelkomt het personeel je hartelijk en ze herkennen je na de eerste dag ook. Of je nu het restaurant binnenkomt of een drankje bij de bar bij het zwembad besteld, iedereen is vriendelijk en doet zn best om t je naar de zin te maken. Ja, de kamers zijn niet gloednieuw, maar goed onderhouden en schoon. Schoonmaakster komt elke dag en brengt nieuwe handdoeken mee. Het all inclusive concept is goed. Het eten is geweldig, van ontbijt tot diner. Genoeg variatie gedurende de week en de kwaliteit is echt goed. De chef maakt om de dag een rondje langs de tafels en waardeert de feedback die je geeft.

We gingen bijna altijd naar het strand (dat is ongeveer 200m). Je betaalt wel apart voor bedjes en parasol (8Euro) maar is goed verzorgd. We gebruikten het zwembad niet veel. Het is dan ook vrij druk tijdens het hoogseizoen. Maar ook het zwembad is schoon en wordt elke nacht schoongemaakt. De tuin is ook mooi en goed onderhouden. We gingen 2 dagen op excursie en het hotel bood lunchboxen voor ons om op de excursie mee te nemen. Goede service. Animatie doet zn best om er iets leuks van te maken en zeker voor jeugdiger publiek best vermakelijk. Veel Engelse en Scandinavische gasten, maar de sfeer was prima.

We zullen het hotel zeker aanraden aan vrienden en misschien komen we hier in de toekomst terug.

De omgeving is ook mooi, je kunt heerlijk langs het strand wandelen en Kalamaki ligt ook op loopafstand. Verschillende leuke winkels

(We verbleven hier van 13-23 aug 2017).

Gereisd met partner in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)