Hotel Golden Sun & Golden Beach ***

Review geschreven door Hulst

Een keer iets anders

Hulst,
8-7-2017

Even een keer iets anders dan Turkije. Hotel ziet er mooi en verzorgd uit. Personeel werkt hard in het restaurant. Het eten en animatie is vooral georiënteerd op Engelse. Hier heb ik overigens geen last van gehad op vakantie. Eten is oke, ene dag beter dan de andere dag maar voor een week goed te doen.

Vliegveld ligt dicht in de buurt waardoor de vlak boven het hotel vliegen, eerste twee dagen even wennen. Jammer dat het hotel alleen een zwembad heeft. Strand is op loopafstand maar hier is geen barretje van het hotel waar je eten of drinken kan halen en voor de bedjes moet je betalen. De hele week dus maar bij het zwembad gelegen, hier heb je gelukkig wel een bar. Wil je een bedje met parasol, moet je er vroeg bij zijn (of 'S avonds laat handdoeken neerleggen wat wij deden). Kamers zijn prima, op de badkamer na. Die is erg klein!! Douchen is dan ook elke keer een uitdaging.

Wij zaten aan de tuinkant, erg mooi en goed onderhouden!

Al met al een prima vakantie gehad voor een weekje.