Vakantiehuis Garden of Eden

7,1

252 reviews over Vakantiehuis Garden of Eden in het Nederlands

Indy,
19-8-2018

De mensen waren super aardig en stonden altijd voor je klaar!

Heerlijk, zomers, prachtig, relaxt,ontspannen!

Anja v Gorkum,
12-6-2018

Wij vierden vakantie in een prachtige tuin , in een ietwat gedateert huisje! Op zijn grieks zullen we maar zeggen. De sfeer was gemoedelijk. Het eten bereidt door de eigenaar was heerlijk, het zwrmbad was super! Volop zomer. Wat wil een mens nog meer ?!

Niets voor ons

Els,
11-12-2017

Zakynthos mooi eiland, zeker een aanrader.

Bungalows zien er ad buitenkant leuk uit,maar er is veel achterstallig onderhoud, bv bad en “ keukenruimte, het is niet meer van deze tijd.slapen doe je boven, je komt daar via een onveilige trap.

Tuin zal zeker in de zomer mooi zijn, werd tijdens onze vakantie niets aan gedaan, ook zwembad werd niet meer schoongemaakt.

Eigenaar heeft zich niet voorgesteld, maar kookt idd lekker, we hebben de eerste dagen

meegegeten, maar ga je daarna buiten de deur eten, dan lijkt hij je steeds meer te negeren.

Wij hadden ontbijt geboekt, werkster serveert, sober, dan maar zelf brood en yoghurt kopen om er nog iets van te maken, maar hoor je bij de vaste club dan krijg je meer of ze zorgen voor zichzelf achter de bar.Nog nooit zoiets meegemaakt.

Betaal dagelijks je eten en drinken om onaangename verassingen te voorkomen.

D-reizen

super relax alles mag niets moet

Dennis,
15-10-2017

kleinschalig 13 huisjes. Panos de eigenaar doet alles om het naar je zin te maken en kan super koken.

Beetje tegengevallen

Marianne en Theresia,
14-10-2017

Wij, moeder en dochter, verbleven twee weken in september 2017 in The Garden of Eden. Zakynthos is een mooi eiland, met veel olijfbomen. Het weer viel in deze twee laatste weken van september tegen; het was kouder dan we verwacht hadden. The Garden of Eden ziet er als geheel idyllisch uit; veel bomen en planten, gekleurde huisjes en - als je ervan houdt - een tiental katten. Het personeel is vriendelijk en attent, en de eigenaar Panos kookt heerlijk. Alle appartementen verschillen van elkaar. Wij hadden no. 10, een ruim app. met 2 slaapkamers. Het heeft een terrasje en een leuk balkon.

Helaas waren er ook minpunten. Wat ons erg opviel was het achterstallige onderhoud in het gehele complex. B.v. veel houtrot (waardoor luiken eruit dreigden te vallen), en de helft van de stoelen in het restaurantje stonden op instorten. De slaapkamers waren boven, te bereiken via een wenteltrap, maar daar was geen toilet, wat erg onhandig is.

Middelmatig

Jan,
12-9-2017

Niet geheel naar verwachting. Op het park is geen ruimte om te spelen voor kinderen. Heel mooi aangelegde tuin, maar daardoor ook geen uitloopruimte. Dichtbegroeid. Zwembad niet kindvriendelijk meteen vrij diep, geen peuterbadje. Bubbelbad defect. Daarnaast is het sterk van invloed welk huisje je treft als je rust zoekt! Aan het pad is redelijk, verderop zit je rond de bar, die als je pech hebt tot laat bezocht wordt door gasten. Tip: Huisje num. 8! Als je echt het verkeerde huisje hebt staat de bbq voor je deur.Als je dat gezellig vindt is geen probleem, maar met kleine kinderen die tijdig naar bed willen, lastig. Gezien de kleinschaligheid kan 1 rumoerig gezin het hele park de rust ontnemen, is dus sterk afhankelijk van je wensen, en het geluk dat je treft met de overige gasten en welk huisje! Overal katjes trouwens. Harde (bankbedden) voor de kids, douche is een zwembad na douchen. Personeel wel vriendelijk en behulpzaam! Mooi parkje maar verwacht niet teveel. Huurauto noodzakelijk!

Genoten!

Rianne,
18-7-2017

Een heerlijke vakantie gehad bij garden of eden!

Ons huisje was heel ruim en goed schoon, alleen de douche erg klein en de inrichting wat ouderwets. Ook is het bed aan de harde kant. Er werd bijna elke dag schoon gemaakt en nieuwe handoeken gebracht. Airco werkt prima! Kost als je voor meerdere dagen betaald 9 euro per dag. Ontbijt (van 9 -10) was elke dag hetzelfde; cake, brood, worst, kaas, jam en een gekookt ei met sap en koffie of thee. In de avond hebben wij alleen meegegeten met de bbq. Die was 20 euro pp. Dat vonden wij het niet helemaal waard. Het personeel is super aardig, en wil je overal mee helpen! Veel katten op het complex, die soms bedelen om eten bij het ontbijt, maar verder geen last van gehad! In de ochtend wel een haan en blaffende honden in de omgeving. Zwembad was prima! Alleen niet geschikt voor kinderen zonder een zwemdiploma, bedjes genoeg voor iedereen! Wel erg veel wespen bij het zwembad. Winkeltjes restaurants en het strand zijn op loopafstand.

Nooit meer

fam.,
13-2-2017

Prima vakantie gehad maar nooit meer!

Pluspunt zwembad erg fijn.

Nadeel veel katten, die ook rustig het eten van je tafel jatten. (katten krijgen wel gewoon eten)

Wij hadden heel vriendelijke eigenaren verwacht echter zijn we alleen op de eerste dag begroet de rest van de vakantie niets gehoord.

Schoonmaker totaal niet vriendelijk en kwam 2 dagen voor ons vertrek alvast een klapbed in het huisje zetten voor wanneer de volgende gasten kwamen. Huisjes zeer gedateerd. Douchekop kan niet opgehangen worden op zich geen probleem maar de hele badkamer is nat na het douchen. Veel aandacht voor gasten die er al jaren komen wij zaten er aan een apart tafeltje maar een beetje bij. Paarden stonden achter het huisje wel last van geur van paardenpoep onder het raam. Inclusief bijbehorende vliegen en veel muggen in de tuin. Op onze vraag of we op de laatste dag het huisje wat langer konden huren (tegen betaling) ivm bedtijd van onze baby kregen we een negatief antwoordt. Dat was niet mogelijk. Volgende mensen kwamen pas na ons vertrek aan (Hollanders) maar de schoonmaakster had geen zin haar siësta tijden te veranderen. Het eiland zelf is erg mooi. Maar de garden heeft de hoge verwachtingen die wij mede door zoover er van hadden totaal niet waargemaakt. Strand en restaurantjes op loopafstand erg leuk fijn en gezellig eiland.

Mooie locatie, met wel wat minpuntjes

Monique
26-10-2016

We hebben een heerlijke vakantie gehad. De locatie is meer dan schitterend, de tuin is een sprookje en het zwembad fijn. De (erg ruime) huisjes zijn behoorlijk authentiek. Bed voor 5e/6e persoon is er niet, er zijn twee banken maar die zijn erg kort (en vies), uiteindelijk opgelost met een opklapbed. Dorp, minimarkt, strand en leuke eettentjes op loopafstand; super! Het eiland is absoluut een aanrader, zo mooi!

Belangrijk om te weten: er lopen zo'n 25 katten rond, dus voor mensen met tegenzin of allergie niet fijn. Deze katten, plus de paarden die onder je slaapkamerraam staan ruik je behoorlijk, daar moet je echt even aan wennen. Doordat er groepen gasten zijn die hier al jaren komen en het met elkaar wel heel gezellig hebben voel je je soms teveel. Alleen bezocht door Nederlandse gasten. De prachtige tuin heeft eigenlijk maar 1 nadeel; heel veel muggen, middeltje met deet meenemen dus!

Leuk kleinschalig park,veel groen,maar wij hadden de pech om het huisje naast het restaurant te hebben,hadden veel overlast in de avond en soms tot diep in de nacht.Waarom geen sluitingstijd?En de bbq werd voor onze deur aangestoken waardoor wij de deur moesten sluiten en binnen gaan zitten.Volgens iedereen is Panos vriendelijk,maar wij hem alleen bij ontvangst gesproken ,verder heeft hij ons niet gegroet wij waren ook zijn gasten.Hier komen veel de zelfde gasten die er al jaren komen en erg populair zijn in hun doen.Er waren naar onze mening te veel park katten 25 stuks kregen wel te eten,maar de kattenbak stond naast ons huisje [stank].Voor ons niet voor herhaling vatbaar

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Garden of Eden in Kalamaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Garden of Eden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.