Vakantiehuis Garden of Eden

GriekenlandZakynthosKalamaki

7.9GoedScore uit 240 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Recreatieruimte
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
  • Minder dan 1km van het strand
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

262 Reviews over Garden of Eden

• 8J.Woudstra & GF Leenstra03-10-2019

Een mooi en rustig paradijsje.

Garden of Eden is kleinschalig. Allemaal los van elkaar staande huisjes met rondom mooie en goed onderhouden boompje en struiken. Ongeveer 10 minuten lopen van het drukke en toeristische Kalamaki. Voor rustzoekers ideaal en voor ons een klein paradijs. De eigenaar en personeel is heel aardig en behulpzaam Hoewel het interieur niet modern is te noemen is het wel erg knus. Alleen jammer dat de bedden zo hard zijn. Ook voor jongelui met kleine kinderen erg geschikt.

• 9Barbara08-09-2019

Oase van rust maar ook gezellig en sfeervol.

Prachtige tuin met sfeervolle huisjes. Huisjes binnen Grieks ingericht, zeker schoon. Trap wat onhandig. Tuin als oase met heerlijk zwembad en fijne bar/ontbijthoek. Panos kookt s’avonds ook heerlijk. Strand en restaurants op loopafstand. Ook klein supermarktje op 5 min.

• 9Gonneke30-08-2019

Gastvrij paradijs

Wat hebben we het hier fijn gehad. Kalamaki viel tegen, maar Garden of Eden daarentegen overtrof onze verwachtingen. Echt een klein paradijsje. Verwacht geen luxe. De huisjes zijn simpel, inderdaad soms wat gedateerd, maar van alle gemakken voorzien. Het parkje is klein, overzichtelijk en knus. Heerlijk zwembad en gezellig barretje, waar je heerlijk kan eten. Gemoedelijk en gastvrij. Zeer vriendelijke eigenaar en personeel.

• 10Chantal17-07-2019

Heerlijk!

Heerlijk gemoedelijk, supermooi begroeid met schitterende bloemen en planten kleinschalig complex met slechts een paar huisjes in een schitterende omgeving. Met recht een Garden of Eden. Heerlijk zwembad, superleuke huisjes met alles wat je nodig hebt, alles op zijn Grieks dus niet de afwerking zoals in Nederland maar dit is juist de charme van alles. Verwacht geen luxe want dan zit je hier verkeerd. Houd je van typisch Griekse eenvoud dan moet je hier zeker heen. Wij houden ervan. Op loopafstand van het strand en de hoofdstraat met veel leuke winkeltjes en heerlijke restaurants. Vlak naast het vliegveld maar daar heb je absoluut geen last van. Kalamaki is een heerlijk plaatsje als je niet van massa's mensen houdt. Voor ons was het een fantastische vakantie, als we teruggaan naar Zakynthos dan zonder twijfel weer naar Garden of Eden!

• 8Brigitte24-06-2019

Thuiskomen

Je krijgt een huisje, elk huisje is uniek en in Griekse stijl ingericht. Het is kleinschalig en knus. Hou er wel rekening mee dat er katten rondlopen, dus met allergieën niet handig of niet van dieren houdt.

Ontbijt all-in van touroperator viel wat tegen vanwege elke dag hetzelfde maar wil je meer dan kan je uiteraard tegen betaling fruit etc erbij nemen. Schroom niet te vragen. Hij zal, samen met de mensen die er werken er alles aan doen het naar je zin te maken!

Je kan naar het strand lopen maar wij nemen een auto/fiets.

Panos geeft je een warm welkom en maakt heerlijk eten. Hoe hij dat doet in de kleine keuken is een raadsel maar het moet magie zijn!

Wil je eens luxe uiteten, ga dan naar Essence, dat zit in de buurt maar is wel een heel stuk duurder.

Wij zijn er 1x eerder geweest met de bbq en besloten het jaar erop te boeken. Wat hebben we genoten!! Dit jaar gaan wij weer.

• 9Hans en Mary12-06-2019

Genieten

Klein complex, verwacht geen luxe . Eigenaren zo ontzettend vriendelijk, heerlijk gegeten daar. Zoveel mensen daar ontmoet die daar vaker kwamen , dat zegt toch wel wat😊Wij hadden huisje 10 prima te doen met zijn 4 en. Bedden zijn wat minder. Keurig schoongehouden door Sula . Mooie ligging en alles op loopafstand

• 6Bea21-05-2019

Nooit weer.

Gedateerd huisje, donker en vochtig.

• 8Indy19-08-2018

De mensen waren super aardig en stonden altijd voor je klaar!

• 8Anja v Gorkum12-06-2018

Heerlijk, zomers, prachtig, relaxt,ontspannen!

Wij vierden vakantie in een prachtige tuin , in een ietwat gedateert huisje! Op zijn grieks zullen we maar zeggen. De sfeer was gemoedelijk. Het eten bereidt door de eigenaar was heerlijk, het zwrmbad was super! Volop zomer. Wat wil een mens nog meer ?!

• 6Els11-12-2017

Niets voor ons

Zakynthos mooi eiland, zeker een aanrader. Bungalows zien er ad buitenkant leuk uit,maar er is veel achterstallig onderhoud, bv bad en “ keukenruimte, het is niet meer van deze tijd.slapen doe je boven, je komt daar via een onveilige trap. Tuin zal zeker in de zomer mooi zijn, werd tijdens onze vakantie niets aan gedaan, ook zwembad werd niet meer schoongemaakt. Eigenaar heeft zich niet voorgesteld, maar kookt idd lekker, we hebben de eerste dagen meegegeten, maar ga je daarna buiten de deur eten, dan lijkt hij je steeds meer te negeren. Wij hadden ontbijt geboekt, werkster serveert, sober, dan maar zelf brood en yoghurt kopen om er nog iets van te maken, maar hoor je bij de vaste club dan krijg je meer of ze zorgen voor zichzelf achter de bar.Nog nooit zoiets meegemaakt. Betaal dagelijks je eten en drinken om onaangename verassingen te voorkomen.

Vakantiehuis Garden of Eden info

• KoelkastBeschikbaar
  • Thee-KoffiezetapparaatBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)

Distances in meters