Appartement Dolce Vita

Appartement Dolce Vita

8Fantastisch

Griekenland, Zakynthos, Kalamaki

Op vakantie geweest naar Dolce Vita?

8Fantastisch

• 8.3Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

3 reviews over Appartement Dolce Vita

• 10Mareen24-06-2017

Heerlijk!

Heerlijk rustig gelegen appartement en toch dichtbij het centrum van Kalamaki. Ongeveer 15 min lopen of je neemt een taxi voor 6 euro. Het strand is net zover lopen, en als je één strand verder gaat en je zwemt zo'n 300mtr de zee in heb je zo de schildpadden onder je zwemmen. Appartement is heel netjes, personeel heel vriendelijk. Het enige nadeel is de airco die niet bij de prijs in zit. Ontbijt is simpel maar prima! Ideaal voor stelletjes die houden van een rustige accommodatie, je kan heerlijk een boek lezen bij het zwembad zonder veel geluid om je heen. In de ochtend wordt je wakker van het geluid van de musjes die druk in de weer zijn en je kijkt uit op kalamaki en de zee. Top! Bedden zijn wel een beetje hard.

Gereisd met partner in juni 2017

• 7PetRon17-09-2016

Lekker Rustig

Een nette accommodatie, je wordt heel vriendelijk door de eigenaars ontvangen en geholpen. Het is schoon, netjes en eenvoudig. De bedden zijn goed. Wat tegenviel was de badkamer. In ons appartement zat er een soort halve zitbadkuip in waar je in moest staan om te douchen, maar omdat de badkamer vrij klein is (toilet en wastafel) werd alles wel nat. De douchekop was wel krachtig. Een minpunt was dat er 2 electrische kookplaten waren maar 1 had de doorsnee van een wiskey glas daarop konden we alleen water koken. Omdat er ook geen waterkoker in zat, terwijl dit wel zo zou zijn. Dus hebben we die zelf gekocht en aan de eigenaars geschonken.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 7erik13-09-2016

goed qua prijs kwaliteit

Let op beoordelingscijfers zijn op basis van prijs kwaliteit!!!!! Rustig gelegen op ongeveer 10 minuten lopen van het centrum van Kalamaki. 9 jaar geleden gebouwd complex met totaal 12 appartementen en een eigen zwembad. Er is wifi beschikbaar in het hele complex. Wifi is voldoende sterk om te streamen/facetime. Studio waar wij ons bevonden is basic net zoals vele in deze prijsklasse. Beperkte keukenuitrusting, kleine tv met griekse zenders. Bedden waren vrij hard, in vergelijking met andere verblijven in Griekenland in zelfde prijsklasse. Aanrader als je van rust zoekt, echter is een auto (25pd/quad15 eu pd) wel een aanrader vanwege de ligging. Niet echt geschikt voor kinderen, er is behalve het zwembad niets aan vermaak. Op 2 minuten lopen een mini markt en een bakker. Beide 7 dagen per week geopend. Taxi is ongeveer 6/7 euro voor een enkeltje, voor 5 euro brengt de eigenaar je ook weg. Huur auto/quad/boot via eigenaar te regelen. Kleine bar/receptie waar je wat drinken kan kopen.

Gereisd met partner in september 2016

Appartement Dolce Vita info