Hotel Cavo d'Oro

Hotel Cavo d'Oro
6,1

41 reviews over Hotel Cavo d'Oro in het Nederlands

Prachtig eiland hotel was prima!

Hannie Jansen,
14-11-2018

Wij hebben ons prima vermaakt. Het is niet super de lux maar gewoon prima! 2 zwembaden een rustig zwembad met een mooi uitzicht naar de bergen en een wat drukker zwembad met muziek en animatie. Vlakbij winkeltjes en leuke restaurantjes. Ook het prachtige strand is op loopafstand en je kunt daar heerlijk vertoeven. 8 euro voor 2 bedjes met parasol. Het eten is gewoon prima het drinken erg zoet maar kun je aanmengen met water. Tip boek zelf je excursies bij de vele lokale aanbieders is meer dan de helft goedkoper dan bij je reisorganisatie. Het is een heel mooi eiland echt een aanrader.

Basic maar goed

Ruud,
29-9-2018

Kamer niet groot, wel goed incl koelkast en airco. Eten is goed. Bij slecht weer zijn er te weinig overdekte zitplaatsen. Personeel super vriendelijk. Leuke zwembaden. Restaurant erg gehorig vooral als er veel kleine kinderen zijn.

Prima hotel

Ron van den Elskamp,
8-9-2018

Keurig hotel. Eten meer dan oke. Kamers goed, schoon en goede bedden. Toilet/badkamer iets te krap. Zwembad prima onderhouden. Personeel vriendelijk. Animatieteam deed meer dan hun best om het de mensen naar de zin te maken. Frisdrankautomaat was mierzoet. Prima naar de zin gehad.

Heerlijk!

Tea,
15-8-2018

Goed: schone, prima kamer in een mooie omgeving, dichtbij het strand. Bushalte voor de deur. Aardig personeel. Lekker zwembad. Het eten was oké.

Nooit meer naar deze accomodatie

Esther,
31-7-2018

Vond het een verschrikking. Kwaliteit van het eten en drinken zeer slecht, zwembad niet schoon. Kamers waren op zich netjes. Nieuwe lakens zou geen overbodige luxe zijn (waren stuk en sommige wat gelig). Eiland zelf heeft hele mooie plekken. We waren dan ook blij met onze auto. Ook het nabij gelegen Chrystal Beach hotel heeft een heerlijk zwembad, direct aan zee en je kunt daar tegen redelijke prijs bedjes huren.

Heerlijke vacantie gehad een aanrader

Alice,
11-6-2018

Mooie kamer. Heel prettig complex, eten was prima had ietswarmwr gemogen. Heerlijke bedden.

Jan stoop,
4-6-2018

Fantastisch !!!

Wij gaan 2x per jaar naar Kalamaki , nu eerste keer in cavo d oro

Het was werkelijk genieten

Kamers prima , mooie inloopdouche , matrassen wat hard , maar dat vindt je vaak due kant op .

Personeel geweldig !!

Eten superrrrrr

Ontzettend genoten

Heerlijk eten voor iedereen iets en veel variatie. Familiekamer zijn prima. Indien met 2 personen dan zou ik de volgende keer een superior kamer boeken. Eenvoudige schone zwembaden, vriendelijk personeel. Goede ligging tov strand en centrum.

zeer goede service

g v g,
22-5-2018

de kamers waren zeer proper eten goed veel variatie hotel goed gelegen uitstap met boot gedaan rond het eiland een aanrader service van het personeel zeergoed

fantastisch!

betsy meerveld,
29-9-2017

De slaapkamer enz was schoon en netjes. Alles rondom het zwembad wordt regelmatig door personeel (wat eigenlijk niet zou moeten!) opgeruimd. Het animatieteam was super enthousiast. Het personeel vriendelijk en bereid je vakantie onvergetelijk te maken. Wij willen dit hotel zeker aanbevelen.

We hebben een aantal aanbieders voor Cavo d'Oro voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cavo d'Oro in Kalamaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cavo d'Oro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.