Hotel Caretta Beach (+app.)

Hotel Caretta Beach (+app.)
7,9

2 tips over Hotel Caretta Beach (+app.)

Fam, 17-7-2015

- Excursie Piratenboot: is aanrader. Goed verzorgd, is souvlaki, friet en stokbrood als lunch te koop. Neem waterschoentjes mee i.v.m. keien/stenen in zee bij scheepswrak.

- mini-cruise oostkust: is leuk maar niet spectaculair.

- in restaurants in Kalamaki wordt door personeel (en gasten) 's avonds de sirtaki gedanst. Erg leuk.

- Waterpark: glijbanen doen het afwisselend. Lifeguards aanwezig: stug maar wel oplettend. Lagune bad is relaxt.

- Niets te merken van bankcrisis, geldautomaten vol.

MvH, 14-6-2013

Zelf een auto gehuurd bij Hermes. Heeft meerdere auto's waar 4p in kunnen in de grootte VW Polo.

Hij geeft ook tips qua bestemmingen.

De boulevard is overdag uitgestorven, maar 's avonds toch gezellig.

Strand is te ver om te lopen met kinderen, maar wel erg leuk.

Ik zou hier als stel niet naar toe gaan. Zwembad en entertainment zijn erg op kinderen gericht. Restaurant niet gezellig.

Het hotel is niet echt buggy vriendelijk. Defecte lift en veel kleine opstapjes.

Al met al wel positief !