Hotel Caretta Beach (+app.)

Hotel Caretta Beach (+app.)
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Caretta Beach (+app.) voor je op een rij gezet:

39 reviews over Hotel Caretta Beach (+app.) in het Nederlands

Met jonge kinderen

Nooit meer!

M
15-9-2018

Bijna alleen maar (asociale) Engelsen. Geen enkele Nederlander tegen gekomen.

Het eten was matig. Wel genoeg keus. De drankjes echt van bodemkwaliteit!! De kamers erg klein en achterstallig onderhouden. De muziek werkelijk kneiterhard!!! De zwembaden en het waterpark waren fantastisch voor de kids.

Maar al met al is deze accommodatie geen 4 sterren waard.

Het eiland Zakynthos is prachtig. We hadden een huurauto dus veel gezien. Als we op het complex hadden gebleven had ik depressief geworden.

Tof maaaar .

DE BLIECK MARIO
27-8-2018

Leuk wat betreft de waterpret, echt voor kleine en grote kinderen. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Nadeel : Als Belg/Nederlander zit je hier echt als een unieke toerist, veeeeeel Engelsen en Polen. Gevolg, zij primeren! Kamers zijn een ramp, klein en oud (tenzij je in de wat verder nieuw bijgebouw zit). Eten is naar Engelse norm en stijl en zowat groot keuken geserveerd. 1 week is genoeg want uitstappen en waterpret maken deze week gevuld. Aanrader ; rondrit eiland met de bus.

Heerlijke TOP vakantie!! Met kids van 3 & 10!

B. van E.
5-8-2018

De enige min puntjes waren dat er géén info was namens de reisorganisatie. En dat je na 7 dagen wel genoeg had aan t avond eten. (Ook al was er VEEL variatie!!!)

Alles was erg schoon, goede service, ze laten je rustig je gang gaan maar als ze zien dat er wat scheelt komen ze vragen of je hulp nodig hebt, ze verzorgen alles erg goed, goede lifeguards, lief personeel, alles goed geregeld...

Heeeeerlijke vakantie gehad met een kind van 3 jaar en een van 10 jaar.

De jongste was nog gestoken in zijn hand door een beest, zijn hand werd dik, en het personeel en lifeguards haalde gelijk alles uit de kast om ons te helpen.

De oudste was meerdere keren zijn bril kwijt, die heeft hij gelukkig weer terug gekregen door de oplettendheid van al het personeel.

Wij raden een weekje zeker aan.

Voor herhaling vatbaar

Berber
30-1-2018

De kinderen hebben een fantastische vakantie gehad. (4 en bijna 2 jaar)

Het waterpark vonden ze prachtig, al was het water in de zwembaden echt heel koud!

Qua eten.. kon beter. Ook de kinderen hebben niet zo heel goed gegeten. Wat ze heerlijk vonden en een beetje op hebben geleefd, was de pizza die je 's middags kon krijgen.

We hebben 1 trip gemaakt, via lokaal bureau. We zijn naar Shipwreck Beach geweest. Goed geregeld! Aanrader.

We zijn eind september/begin oktober geweest. 's Ochtend was het nog vrij fris en ook 's avonds koelde het al vrij snel af. Vestje was wel nodig.

Vriendelijke mensen en ook in de winkels helemaal niet opdringerig. Ze laten je rustig kijken en weggaan zonder iets te kopen!

Lekker dichtbij het vliegveld, dus korte transfervrije. Niet hinderlijk vonden wij!

Wij hebben een super vakantie gehad en komen zeker nog een keer naar Zakynthos! En misschien wel weer naar dit hotel, maar dan zien we later nog wel.

Nooit meer

Desiree
8-11-2017

Redelijk hotel..eten eentonig weinig variatie en niet smaakvol..moet er niet aan denken om hier in het hoogseizoen te verblijven..redelijke schoonmaak. Al met al een eenvoudig hotel. In onze ogen 3 sterren waard meer niet...4e ster zal wel voor het waterpark zijn wat er bij zit. Lounge heel sober en te weinig zitgelegenheid, zelfs in het naseizoen. Doorgezakte banken..doet erg eenvoudig aan allemaal. Zijn beter gewend in Griekenland voor 4 sterren. Niet voor herhaling vatbaar.

viel tegen

Cindy
28-10-2017

Complex oogt niet ruim, alles zit ook vrij kort op elkaar. Kamers zijn erg gehorig. Vreemd dat niemand hier ooit iets over heeft geschreven. In herfstvakantie geweest. Weinig variatie qua eten, fruit bij iedere maal (ontbijt/lunch/avond) watermeloen, galia meloen en kiwi.

Zakynthos heeft niet heel veel te bieden qua gezellige leuke griekse plaatsjes. Wel erg mooie natuurlijk!! Wij hebben zelf een boot gehuurd, ook een schildpad gezien. Ik kan mij voorstellen dat het in het hoogseizoen erg druk is op het water.

Schoonmaak kamers hield niet over.

Voor ons eenmalig

Goed Hotel

Familie Huisjes
31-7-2017

Mooie zwembaden (4) en een waterpark met toezicht met zoet water.slechts 1 restaurant met weinig variatie in het eten maar wel goed. Zoals overal is het eten soms niet warm maar je moet dan even wachten tot ze bijvullen. Drankjes in het restaurant zijn vaak niet koel en vaak de glazen komen net uit de vaatwasser dus heet. De manager daar was altijd erg vriendelijk en behulpzaam. De beste drankjes kregen we bij Panos aan de ronde zwembadbar. Altijd koel en van goede kwaliteit (alles is daar post mix). Wij gingen begin Juli, niet nodig een bedje te reserveren bij het zwembad ( is ook niet toegestaan maar wordt niets aan gedaan), zelfs in de middag was er wel iets te vinden. Veel Denen,Zweden en Polen weinig nederlanders gezien. Wifi is gratis maar alleen bij de receptie. Wil je overal Wifi moet je betalen c.a. €15 pw per apparaat. belachelijk duur dus, en is ook van slechte kwaliteit. een apje downloaden duurde soms een half uur, alleen whatsapp ging altijd wel goed als je verbinding had. Wij hadden een kamer welke prima is met een scheidingswand zodat de slaapkamer van ons apart kon maken. Deze was inclusief airco, hoorde bij receptie dat een (pool?) daar €70 per week voor moest betalen! De supermarkt daar is iets duurder dan de supermarkten aan de hoofdstraat, zou daar ook eens gaan kijken. Ze hebben een gratis pendelbus naar het strand wat we een keer gedaan hebben. Lopend is het ook te doen (c.a. 800 meter). We hebben ook twee boottochten gedaan geboekt via de host van de touroperator naar het scheepswrak en schildpad spotten maar was naar ons idee te grote boten welke niet leuk dichtbij alles kon komen, je kan beter ergens anders boeken.

Super goed

Sonneveld
11-7-2017

Mooie zwembaden. Goede service super vriendelijk personeel. Overal super schoon.Heerlijk gegeten.Echte aanrader voor kinderen. Leuke animatie

voor herhaling vatbaar

freddie
6-5-2017

wel heel veel kinderen

niet goed:te veel polen

Boek niet een studio, te klein. Veel zwembaden, altijd een bed kunnen vinden. Leuk aquapark erbij. Het eten bij het restaurant was goed, veel keuze, snel aangevuld, nooit lege bakken. Alleen jammer dat er niet al te vaak Grieks eten werd geserveerd (gyros maar 2 keer per week en geen enkele keer grieks yoghurt). Ook jammer dat het ontbijt maar tot 10 uur geserveerd wordt. Bij 3 bars snacks (pizza's, tostis en andere snacks) kunnen halen vanaf 11 uur. Animatie viel tegen. Eigen animatieteam en ieder week weer hetzelfde. Jammer van de plastic bekers voor het drinken. Het hotel is heel Pools gericht. Ze hebben zelfs een eigen kleur armband. Het personeel is vriendelijk en spreekt Engels, zelfs de kamermeisjes. Wel raar dat de kamers op dinsdagen niet schoongemaakt worden, alleen de prullenbakken worden geleegd. Nog nooit in een hotel meegemaakt. Handdoeken worden niet iedere dag verschoond, soms worden de vuile handdoeken weer opgehangen. Hotel ligt dichtbij vliegveld, je hoort regelmatig de vliegtuigen landen en opstijgen. Transfertijd is hierdoor ook kort. Dichtbij de grote straat met winkels, verhuurbedrijven en restaurants. Ze vragen je om binnen te komen, zeg je nee dan laten ze je met rust. Niet opdringerig. Auto gehuurd, niet via de reisorganisatie, maar bij een verhuurbedrijf (Euro Hire), heel goed te doen. € 30 per dag, geen eigen risico en all risk. Geen nieuwe auto, maar reed prima. Het eiland is niet groot, heel goed te doen met de auto. Shipwreck ook te bewonderen zonder boot, vanuit een uitkijkpunt. In het zuiden leuke strand, rustig water. Een keer gegeten net buiten het hotel bij Pandesia. Lekker, vriendelijke mensen en getrakteerd op een leuk griekse show. Ook met de bus naar Laganas en Zakynthos stad geweest, voor € 1,80 pp enkele rit. Neem muggenspray mee. Met name toen onze zoon aan het spelen was bij het Funpark naast/voor het hotel (betalen per attrractie) werden wij bij het wachten lek geprikt. Een leuke vakantie, alleen jammer dat de touroperator aangaf dat we een familiekamer voor 3 personen zouden krijgen, blijkt een studio te zijn, net goed genoeg voor 2 personen. Net een klacht ingediend bij de touroperator. Ook jammer dat we bij het vertrek geen ontbijtpakket van het hotel konden krijgen. We werden opgehaald om 7:25 van het hotel terwijl restaurant pas om 8 uur open was. Door de vriendelijke kok kregen we de avond ervoor wat lekkers mee.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Caretta Beach (+app.) in Kalamaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Caretta Beach (+app.) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.