Hotel Caretta Beach (+app.)

Hotel Caretta Beach (+app.)
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Caretta Beach (+app.) voor je op een rij gezet:

36 reviews over Hotel Caretta Beach (+app.) in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Berber, 30-1-2018

De kinderen hebben een fantastische vakantie gehad. (4 en bijna 2 jaar)

Het waterpark vonden ze prachtig, al was het water in de zwembaden echt heel koud!

Qua eten.. kon beter. Ook de kinderen hebben niet zo heel goed gegeten. Wat ze heerlijk vonden en een beetje op hebben geleefd, was de pizza die je 's middags kon krijgen.

We hebben 1 trip gemaakt, via lokaal bureau. We zijn naar Shipwreck Beach geweest. Goed geregeld! Aanrader.

We zijn eind september/begin oktober geweest. 's Ochtend was het nog vrij fris en ook 's avonds koelde het al vrij snel af. Vestje was wel nodig.

Vriendelijke mensen en ook in de winkels helemaal niet opdringerig. Ze laten je rustig kijken en weggaan zonder iets te kopen!

Lekker dichtbij het vliegveld, dus korte transfervrije. Niet hinderlijk vonden wij!

Wij hebben een super vakantie gehad en komen zeker nog een keer naar Zakynthos! En misschien wel weer naar dit hotel, maar dan zien we later nog wel.

Nooit meer

Desiree, 8-11-2017

Redelijk hotel..eten eentonig weinig variatie en niet smaakvol..moet er niet aan denken om hier in het hoogseizoen te verblijven..redelijke schoonmaak. Al met al een eenvoudig hotel. In onze ogen 3 sterren waard meer niet...4e ster zal wel voor het waterpark zijn wat er bij zit. Lounge heel sober en te weinig zitgelegenheid, zelfs in het naseizoen. Doorgezakte banken..doet erg eenvoudig aan allemaal. Zijn beter gewend in Griekenland voor 4 sterren. Niet voor herhaling vatbaar.

viel tegen

Cindy, 28-10-2017

Complex oogt niet ruim, alles zit ook vrij kort op elkaar. Kamers zijn erg gehorig. Vreemd dat niemand hier ooit iets over heeft geschreven. In herfstvakantie geweest. Weinig variatie qua eten, fruit bij iedere maal (ontbijt/lunch/avond) watermeloen, galia meloen en kiwi.

Zakynthos heeft niet heel veel te bieden qua gezellige leuke griekse plaatsjes. Wel erg mooie natuurlijk!! Wij hebben zelf een boot gehuurd, ook een schildpad gezien. Ik kan mij voorstellen dat het in het hoogseizoen erg druk is op het water.

Schoonmaak kamers hield niet over.

Voor ons eenmalig

Goed Hotel

Familie Huisjes, 31-7-2017

Mooie zwembaden (4) en een waterpark met toezicht met zoet water.slechts 1 restaurant met weinig variatie in het eten maar wel goed. Zoals overal is het eten soms niet warm maar je moet dan even wachten tot ze bijvullen. Drankjes in het restaurant zijn vaak niet koel en vaak de glazen komen net uit de vaatwasser dus heet. De manager daar was altijd erg vriendelijk en behulpzaam. De beste drankjes kregen we bij Panos aan de ronde zwembadbar. Altijd koel en van goede kwaliteit (alles is daar post mix). Wij gingen begin Juli, niet nodig een bedje te reserveren bij het zwembad ( is ook niet toegestaan maar wordt niets aan gedaan), zelfs in de middag was er wel iets te vinden. Veel Denen,Zweden en Polen weinig nederlanders gezien. Wifi is gratis maar alleen bij de receptie. Wil je overal Wifi moet je betalen c.a. €15 pw per apparaat. belachelijk duur dus, en is ook van slechte kwaliteit. een apje downloaden duurde soms een half uur, alleen whatsapp ging altijd wel goed als je verbinding had. Wij hadden een kamer welke prima is met een scheidingswand zodat de slaapkamer van ons apart kon maken. Deze was inclusief airco, hoorde bij receptie dat een (pool?) daar €70 per week voor moest betalen! De supermarkt daar is iets duurder dan de supermarkten aan de hoofdstraat, zou daar ook eens gaan kijken. Ze hebben een gratis pendelbus naar het strand wat we een keer gedaan hebben. Lopend is het ook te doen (c.a. 800 meter). We hebben ook twee boottochten gedaan geboekt via de host van de touroperator naar het scheepswrak en schildpad spotten maar was naar ons idee te grote boten welke niet leuk dichtbij alles kon komen, je kan beter ergens anders boeken.

Super goed

Sonneveld, 11-7-2017

Mooie zwembaden. Goede service super vriendelijk personeel. Overal super schoon.Heerlijk gegeten.Echte aanrader voor kinderen. Leuke animatie

voor herhaling vatbaar

freddie, 6-5-2017

wel heel veel kinderen

niet goed:te veel polen

Leuk hotel, wel als je een grote kamer hebt

Irene, 30-7-2016

Boek niet een studio, te klein. Veel zwembaden, altijd een bed kunnen vinden. Leuk aquapark erbij. Het eten bij het restaurant was goed, veel keuze, snel aangevuld, nooit lege bakken. Alleen jammer dat er niet al te vaak Grieks eten werd geserveerd (gyros maar 2 keer per week en geen enkele keer grieks yoghurt). Ook jammer dat het ontbijt maar tot 10 uur geserveerd wordt. Bij 3 bars snacks (pizza's, tostis en andere snacks) kunnen halen vanaf 11 uur. Animatie viel tegen. Eigen animatieteam en ieder week weer hetzelfde. Jammer van de plastic bekers voor het drinken. Het hotel is heel Pools gericht. Ze hebben zelfs een eigen kleur armband. Het personeel is vriendelijk en spreekt Engels, zelfs de kamermeisjes. Wel raar dat de kamers op dinsdagen niet schoongemaakt worden, alleen de prullenbakken worden geleegd. Nog nooit in een hotel meegemaakt. Handdoeken worden niet iedere dag verschoond, soms worden de vuile handdoeken weer opgehangen. Hotel ligt dichtbij vliegveld, je hoort regelmatig de vliegtuigen landen en opstijgen. Transfertijd is hierdoor ook kort. Dichtbij de grote straat met winkels, verhuurbedrijven en restaurants. Ze vragen je om binnen te komen, zeg je nee dan laten ze je met rust. Niet opdringerig. Auto gehuurd, niet via de reisorganisatie, maar bij een verhuurbedrijf (Euro Hire), heel goed te doen. € 30 per dag, geen eigen risico en all risk. Geen nieuwe auto, maar reed prima. Het eiland is niet groot, heel goed te doen met de auto. Shipwreck ook te bewonderen zonder boot, vanuit een uitkijkpunt. In het zuiden leuke strand, rustig water. Een keer gegeten net buiten het hotel bij Pandesia. Lekker, vriendelijke mensen en getrakteerd op een leuk griekse show. Ook met de bus naar Laganas en Zakynthos stad geweest, voor € 1,80 pp enkele rit. Neem muggenspray mee. Met name toen onze zoon aan het spelen was bij het Funpark naast/voor het hotel (betalen per attrractie) werden wij bij het wachten lek geprikt. Een leuke vakantie, alleen jammer dat de touroperator aangaf dat we een familiekamer voor 3 personen zouden krijgen, blijkt een studio te zijn, net goed genoeg voor 2 personen. Net een klacht ingediend bij de touroperator. Ook jammer dat we bij het vertrek geen ontbijtpakket van het hotel konden krijgen. We werden opgehaald om 7:25 van het hotel terwijl restaurant pas om 8 uur open was. Door de vriendelijke kok kregen we de avond ervoor wat lekkers mee.

Valt mee

didier, 24-7-2016

Complex met meerdere blokken gescheiden door een straat.Prachtig aquapark geopend van 10.30 tot 17.00,glijbanen afwisselend open,toiletten zoals op festivals in container,.andere zwembaden handdoekje leggen en open vanaf 8.00 tot 20.00u.Eten viel tegen,elke morgen hetzelfde engels ontbijt,middag voldoende keuze en elke avond thema avond eten,italiaans,chinees,grieks,mexicaans,zakynthos,bbq.Obers konden niet volgens met afruimen,veel te weinig glazen met als gevolg plastiek bekertjes.Na 17.00u als aquapark gesloten is 4x per week cashbingo, shows(immitatie Rihana,"goochelshow" en kinderdisco laag niveau.

Dranken enkele lokale cola ed all incl,na 23.00u alles te betalen.Tijdens de "shows" wordt een stand geopend met snoep,echte merkdranken,suikerspinnen,ed, alles betalend.Familiekamer in blok D,aangenaam groot terras op GLVL,verouderde kamer maar Ok om te slapen,wel last van blaffende honden en vooral de haan die midden in de nacht begint te kraaien,laatste dag duizendpoot in ons bed zien kruipen toen we aankwamen in onze kamer!Zakyntos stad klein, mooie uitstappen naar de blauwe grotten en schipwrek aan te raden,ook uitstap schildpadden 1 gezien,wel mooi.Hotel viel mee,wel toffe vakantie door aquapark en uitstappen.

beste hotel ever

richard, 23-7-2016

alles is goed elke avond theater dicht bij het strand en de stad kalamaki

Super vakantie voor de familie

schelfaut, 8-7-2016

We hebben een uitstekende vakantie gehad. De kamers waren meer dan voldoende al waren ze niet al te groot. Ze werden regelmatig gepoetst en handdoeken werden om de 2 dagen vernieuwd. Het eten was zeer goed. Alle dagen ander thema en voor ieder wat wils. Ons 7 jarige zoontje vond alle dagen zijn zin. De chef Antreas Flemotomos was super en verzorgde alle dagen de maaltijden tot de perfectie. Het was echt lekker. Tevens werden onze tafels zeer goed verzorgd door Uulian en werden alle vuile borden spoedig afgeruimd. Het Aqua park was zeer veilig en verzorgd. Top. Als je dan honger of dorst had kon je altijd terecht bij de bar aan het aqua park. Een zeer oprechte dank aan Giannis Kapeleris die altijd klaar stond om ons te helpen. Echt genoten aan die bar. De zwembaden van het hotel waren zeer verzorgd en ruim. Je moest niet opstaan voor ligbedden te reserveren. Het hotel ligt zeer dicht bij het luchthaven wat een korte transport tijd met zich meebrengt. Animatie is geheel vrij blijvend maar wel zeer gericht naar de Polen. Enig minpuntje was dat we moesten wachten tot de laatste dag om te weten of we een kamer hadden tot de avond, omdat we een late check-out hadden. Toch hebben we voor kleine meerprijs een andere kamer gekregen de laatste dag tot 17u30 ipv 10u30. De ideale vakantie om met je kinderen te doen. Het was echt vakantie voor ons. We gaan zeker nog eens terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Caretta Beach (+app.) in Kalamaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Caretta Beach (+app.) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Caretta Beach (+app.) scoort een 7.79 uit 10 op basis van 38 reviews.