Aparthotel
Hotel aan zeeWeer vandaag19°8°
8,9

Het Bitzaro Grande Hotel is de perfecte uitvalsbasis om het eiland Zakynthos te verkennen. Elke dag worden er verse maaltijden bereid, het personeel is vriendelijk en er is een groot zwembad. Het strand en Kalamaki zijn op loopafstand, maar je hebt een auto nodig om het hele eiland en haar bezienswaardigheden te ontdekken.

574 reviews over Aparthotel Bitzaro Grande in het Nederlands

Ontzettend goede service!

Nina Bloemberg,
20-8-2017

We hebben een fantastische vakantie gehad! Vriendelijk personeel, ontzettend lekker en afwisselend eten, mooi groot zwembad! De kamer was erg mooi en schoon. We moesten even wennen aan de open badkamer, maar dat went snel. Er was weinig animatie overdag, maar dit maakte ons eigenlijk niks uit. 'S avonds was er 3x per week muziek. Dat was wel leuk. Het hotel ligt dicht bij het strand, maar een paar minuten lopen en dus erg handig! Je witte bikini wordt wel een beetje geel van het zwembadwater.. verder een top hotel wat wij zeker aanraden!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Genoten

Babs91,
16-8-2017

Vorig jaar zijn wij in Bitzaro Grande geweest. Het is een erg knus, kleinschalig en rustig complex. Eten erg goed, niet heel uitgebreid maar afwisselende en voldoende keuze en heel belangrijk doordat het wat kleiner is, erg overzichtelijk.

's ochtends en 's avonds werd er 1 of meerdere gerechten bereid volgens live en cooking concept, erg goed!

Keuze aan cocktails vond ik persoonlijk wat minder en de Cola was destijds niet te drinken.

Personeel werkt zich uit de naad om het een ieder naar zijn zin te maken.

Leuke winkelstraat niet gek ver van het hotel af.

Leuk strandje waar wij schildpadeieren hebben zien uitkomen op 7 minuuten lopen afstand.

Het hotel heeft dit jaar een renovatie ondergaan, nog niet in het echt kunnen bewonderen maar wij komen zeer zeker nogmaals terug.

Zakynthos is een geweldig eiland!

Gereisd met partner in september 2016

Wij komen zeker terug

Remco,
8-8-2017

Werkelijk waar! Wij hebben een geweldige vakantie gehad! Erg genoten van het hotel en het eten, strand was dichtbij en auto huur zit ook om de hoek. Met 2 dagen een auto huren heb je het hele eiland wel gezien. Een minpuntje, overal op straat wordt er aangeboden om schildpadden te spotten, dit hebben wij dus niet gedaan. Zodra er een schildpad is gespot vliegen er wel meer dan 10 boten op af, zielig voor die beestje. Wij hebben inplaats van schildpad spotten een bezoekje gebracht aan de schildpadden opvang, geweldig, hele vriendelijke mensen laten je alles even zien en je mag ze ook vasthouden. Dus als ik u was.... ga niet turtle spotten op zee!!!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

D-reizen

Mooi, comfortabel hotel met moderne uitstraling. Uitstekende kamers, goede bedden. Prima buffetten met voldoende aanbod. All in concept vonden wij prima. Het richt zich op volwassenen. Hotel op loopafstand van het schildpad strand. Je kan in 3 kwartier, over het strand, Laganas bereiken.Vriendelijke, behulpzaam personeel. Tip, huur je auto via het hotel, scherpe prijs en voor de deur aangeleverd en opgehaald.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Laura Huwae,
16-7-2017

Het hotel zag er van buiten prachtig uit. Eenmaal binnen erg modern en de kamers ook. Hele mooie kamers met open badkamer. We hadden mooi uitzicht op het zwembad. Het eten was elke dag perfect. Alles was lekker. Ontbijt tot avondeten. De a la carte is echt perfect. Daar is het eten oo heerlijk. 4 gangen menu gratis. Het hotel heeft 2 zwembaden , 1 bubbelbad en 1 kinderbad. Er zijn genoeg ligbedden en parasols. Het personeel is zeer vriendelijk. Na een paar dagen wisten ze onze namen en wat onze lievelings cocktails waren. De cocktails zijn daar heerlijk en er is genoeg keus. Het hotel ligt dichtbij supermarkten, pinautomaten en barren. Dichtsbijzinde strand is 500 meter. Beste vakantie ookt gehad !

Gereisd met partner in juli 2017

Super schoon en mooi hotel

Jolanda Moerman,
8-7-2017

Prachtig hotel personeel heel vriendelijk en allemaal hard werkend.Strand prachtig maar lig 10 minuten lopen van hotel bedjes moet je huren 2 voor 8 euro.een verbeterpunten de tijden van het eten zouden wat ruimer mogen zijn nu bv van 19.00 uur tot 21.00 je vent dan toch met de klok bezig

Heerlijk weekje weg

Ina,
6-7-2017

Als je op zoek bent naar een weekje even relaxen, zon, zee, strand, ben je hier bij het goeie adres. Je hoeft nergens aan te denken, word goed verzorgd en kan het net zo gek maken als je wil kwa uitstapjes.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Super!

Verleyen,
29-6-2017

Alles was top : vernieuwde kamers, zeer vriendelijk personeel, rustige sfeer, eten is Super lekker en zeer afwisselend (op 14 dagen geen 2x zelfde gerecht), strand op wandelafstand. Enige kleine minpuntje : ontbijt 'TE' veel gericht op Engelse gasten.

Prima !

A3,
25-6-2017

Gisteren teruggekomen van 13 dagen hotel Bitzaro Grande op het eiland Zakyntos. We (4 personen) kwamen om 22.30 uur aan in het hotel, prima ontvangst, we kregen een lekkere maaltijd voorgeschoteld ! Mooie kamer; al moesten we wel wennen aan de "open" badkamer. Prima zwembad. Het is ongeveer 10 minuten lopen naar het strand. Op het eten valt niets aan te merken, we hebben genoten van de buffetten, vooral de toetjes waren heerlijk ! Het personeel is heel aardig en professioneel ! Minpuntje vinden we dat er vanaf 06.00 handdoeken op de ligbedden werden gelegd. Dit zou voorkomen kunnen worden door bordjes op de bedden of tafeltjes te plaatsen dat dit tot 09.00 uur niet toegestaan is (gebeurt ook bij Bitzaro Palace)
Ook zou de all inclusive formule aangepast kunnen worden. Geen lichte maaltijden tussen 14.00 en 17.00 uur, maar alleen cake/zoetigheid en bijvoorbeeld tussen 22.00 en 24.00 een kleine snack. De avondanimatie zou wat meer verdeeld kunnen worden (bv om de dag) en niet elke week hetzelfde. Hotel Bitzaro Grande zouden we zeer zeker aanbevelen !

Gereisd met vrienden in juni 2017

Iets minder enthousiast.

Peter en Thera,
22-6-2017

Na voorgaande jaren in Turkije te zijn geweest, hebben we er dit jaar, door de politieke spanningen aldaar, voor gekozen om een ander vakantieland te kiezen. Gelet op de reviews hadden we hoge verwachtingen van deze bestemming, maar die hoge verwachtingen zijn helaas maar deels uitgekomen en dat was eigenlijk best een beetje teleurstellend. Wij vonden het te rustig, andere gasten spraken zelfs over een bejaardentehuis, en ook de service en met name het avondeten liet wat ons betreft te wensen over. Zo moesten wij na de incheck na wat in het Engels afgeraffelde aanwijzingen zelf maar op zoek gaan na onze kamer (suite) in één van de vleugels van het complex, terwijl wij in Turkije altijd netjes naar onze kamer werden gebracht. Na enig zoeken hadden wij de kamer gevonden en toen we, om onze eerste dorst te lessen en we het advies hadden gekregen om geen kraanwater te drinken, een drankje uit de koelkast wilden nemen bleek deze helaas leeg te zijn. De kamer (suite) op zich was perfect, zeer ruim, prachtig ingericht en heel goed schoon gehouden. Met name het avondeten vonden wij teleurstellend. Het was niet altijd goed gaar en ook de keuze, smaak en temperatuur liet wat ons betreft te vaak te wensen over. Het ontbijt en de lunch waren voldoende. Tenslotte willen wij nog vermelden dat het hotel niet kindvriendelijk is, omdat er niets voor kinderen wordt georganiseerd en zelfs een eerder bestaande speeltuin zou zijn weggehaald. Ondanks alles hebben we toch een fijne vakantie gehad, maar als de situatie in Turkije voor ons gevoel weer voldoende is genormaliseerd, dan kiezen we in de toekomst, mede vanwege de prijs/kwaliteit verhouding en de hoge service, weer voor dat land als vakantieland.

Aparthotel info

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Bitzaro Grande in Kalamaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Bitzaro Grande zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.