Aparthotel Bitzaro Grande

8,9

570 reviews over Aparthotel Bitzaro Grande in het Nederlands

Laura Huwae
16-7-2017

Het hotel zag er van buiten prachtig uit. Eenmaal binnen erg modern en de kamers ook. Hele mooie kamers met open badkamer. We hadden mooi uitzicht op het zwembad.

Het eten was elke dag perfect. Alles was lekker. Ontbijt tot avondeten. De a la carte is echt perfect. Daar is het eten oo heerlijk. 4 gangen menu gratis.

Het hotel heeft 2 zwembaden , 1 bubbelbad en 1 kinderbad. Er zijn genoeg ligbedden en parasols. Het personeel is zeer vriendelijk. Na een paar dagen wisten ze onze namen en wat onze lievelings cocktails waren. De cocktails zijn daar heerlijk en er is genoeg keus. Het hotel ligt dichtbij supermarkten, pinautomaten en barren. Dichtsbijzinde strand is 500 meter. Beste vakantie ookt gehad !

Super schoon en mooi hotel

Jolanda Moerman
8-7-2017

Prachtig hotel personeel heel vriendelijk en allemaal hard werkend.Strand prachtig maar lig 10 minuten lopen van hotel bedjes moet je huren 2 voor 8 euro.een verbeterpunten de tijden van het eten zouden wat ruimer mogen zijn nu bv van 19.00 uur tot 21.00 je vent dan toch met de klok bezig

Heerlijk weekje weg

Ina
6-7-2017

Als je op zoek bent naar een weekje even relaxen, zon, zee, strand, ben je hier bij het goeie adres.

Je hoeft nergens aan te denken, word goed verzorgd en kan het net zo gek maken als je wil kwa uitstapjes.

Super!

Verleyen
29-6-2017

Alles was top : vernieuwde kamers, zeer vriendelijk personeel, rustige sfeer, eten is Super lekker en zeer afwisselend (op 14 dagen geen 2x zelfde gerecht), strand op wandelafstand. Enige kleine minpuntje : ontbijt 'TE' veel gericht op Engelse gasten.

Prima !

A3
25-6-2017

Gisteren teruggekomen van 13 dagen hotel Bitzaro Grande op het eiland Zakyntos.

We (4 personen) kwamen om 22.30 uur aan in het hotel, prima ontvangst, we kregen een lekkere maaltijd voorgeschoteld !

Mooie kamer; al moesten we wel wennen aan de "open" badkamer.

Prima zwembad. Het is ongeveer 10 minuten lopen naar het strand.

Op het eten valt niets aan te merken, we hebben genoten van de buffetten, vooral de toetjes waren heerlijk !

Het personeel is heel aardig en professioneel !

Minpuntje vinden we dat er vanaf 06.00 handdoeken op de ligbedden werden gelegd.

Dit zou voorkomen kunnen worden door bordjes op de bedden of tafeltjes te plaatsen dat dit tot 09.00 uur niet toegestaan is (gebeurt ook bij Bitzaro Palace)

Ook zou de all inclusive formule aangepast kunnen worden. Geen lichte maaltijden tussen 14.00 en 17.00 uur, maar alleen cake/zoetigheid en bijvoorbeeld tussen 22.00 en 24.00 een kleine snack.

De avondanimatie zou wat meer verdeeld kunnen worden (bv om de dag) en niet elke week hetzelfde.

Hotel Bitzaro Grande zouden we zeer zeker aanbevelen !

Iets minder enthousiast.

Peter en Thera
22-6-2017

Na voorgaande jaren in Turkije te zijn geweest, hebben we er dit jaar, door de politieke spanningen aldaar, voor gekozen om een ander vakantieland te kiezen. Gelet op de reviews hadden we hoge verwachtingen van deze bestemming, maar die hoge verwachtingen zijn helaas maar deels uitgekomen en dat was eigenlijk best een beetje teleurstellend. Wij vonden het te rustig, andere gasten spraken zelfs over een bejaardentehuis, en ook de service en met name het avondeten liet wat ons betreft te wensen over. Zo moesten wij na de incheck na wat in het Engels afgeraffelde aanwijzingen zelf maar op zoek gaan na onze kamer (suite) in één van de vleugels van het complex, terwijl wij in Turkije altijd netjes naar onze kamer werden gebracht. Na enig zoeken hadden wij de kamer gevonden en toen we, om onze eerste dorst te lessen en we het advies hadden gekregen om geen kraanwater te drinken, een drankje uit de koelkast wilden nemen bleek deze helaas leeg te zijn. De kamer (suite) op zich was perfect, zeer ruim, prachtig ingericht en heel goed schoon gehouden. Met name het avondeten vonden wij teleurstellend. Het was niet altijd goed gaar en ook de keuze, smaak en temperatuur liet wat ons betreft te vaak te wensen over. Het ontbijt en de lunch waren voldoende. Tenslotte willen wij nog vermelden dat het hotel niet kindvriendelijk is, omdat er niets voor kinderen wordt georganiseerd en zelfs een eerder bestaande speeltuin zou zijn weggehaald. Ondanks alles hebben we toch een fijne vakantie gehad, maar als de situatie in Turkije voor ons gevoel weer voldoende is genormaliseerd, dan kiezen we in de toekomst, mede vanwege de prijs/kwaliteit verhouding en de hoge service, weer voor dat land als vakantieland.

Weer een super vakantie gehad voor de tweede keer.

Joke de keizer
6-6-2017

Hotel pas gerenoveerd..Ik zelf vondt het heel mooi.Strak en modern, maar van andere hoorde ik dat het niet meer zo knus is.

Dikke @@nrader. Topaccommodatie!

Ben
8-5-2017

Na een weekje meivakantie positief terugkijkend op vernieuwde Bitzaro. Wij waren op 29 april de eerste gasten. Na aantal dagen veel terugkerende (oudere) Engelse gasten. 2 prachtige kamers waarvan 1 suite. Veel beton, erg straks vormgegeven, niets op de wand, heerlijke inloopregendouche. Lekkere bedden, niet plankhard. Lekker ontbijt, meerdere soorten brood, ruime (warme) lunchkeuze. Diner erg goed. Alles in buffetvorm, kok laat zijn gezicht veel zien en is benaderbaar. Personeel erg vriendelijk, wil het je echt naar de zin maken maar willen graag net geklede gasten tijdens lunch/diner (wij kregen opmerking over slippers). Bij poolbar diverse snacks als tosti/hamburger/patat te krijgen. Locale merken drankjes met veel ijsklonten erin. Auto huren doe je op de hoek. 10 minuten lopen naar het strand. Lekker zwembad met nieuwe ligbedden en parasols. Bij volle bezetting lijkt capaciteit rond zwembad en in restaurant/lounge beperkt. Boek bijtijds want de hele zomer zit al vol.

Fantastisch mooi hotel + mtb tochten

J van Drunen
7-5-2017

We kwamen hier aan op de dag dat het hotel geopend was voor het nieuwe seizoen, eerste dagen waren we hier met 16 man in het hele hotel. het was net geheel gerenoveerd en ziet er werkelijk fantastisch uit. hier is niet echt op geld gekeken qua afwerking en meubilair, wat een comfort en luxe.

De keuken is zoals al eerder vermeld in vele revieuws werkelijk grandioos, met veel passie worden hier iedere dag weer vele gerechten getoverd, wat een genot om hier te mogen aanschuiven.

iedereen is erg behulpzaam en netjes. ze hebben me in contact gebracht met een lokale mountainbiker "georges Tsoukalas" die me 2 dagen heeft meegenomen naar de mooiste tracks en plekjes van het eiland en ware aanrader voor een ieder die graag wil mountainbiken op een fatsoenlijke fiets en het eiland wil zien.

George doet samen met podilatadiko in zakynthos stad alwaar hij de fiets regelt.

kortom een zeer goede vakantie gehad in een fantastisch hotel, top

geweldig hotel .

ria okrogelniknagornik
1-5-2017

super personeel vriendelijk ze staan altijd voor je klaar. het is thuis komen. het eten is super goed veel variatie .

rustige ligging en toch dicht bij het strand en de winkeltjes'de kamers zijn modern en schoon met enkele prive zwembaden bij kamers. de gasten worden ophun wenken bediend wij en vele met ons komen er al jaren terug het is een grote famillie een droom eiland en een hotel waar je nog geniet van de rust en de ligging een echte aanrader

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Bitzaro Grande in Kalamaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Bitzaro Grande zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.