Aparthotel Bitzaro Grande

Aparthotel
Hotel aan zeeWeer vandaag14°8°
Aparthotel Bitzaro Grande

Omschrijving
Het Bitzaro Grande Hotel is de perfecte uitvalsbasis om het eiland Zakynthos te verkennen. Elke dag worden er verse maaltijden bereid, het personeel is vriendelijk en er is een groot zwembad. Het strand en Kalamaki zijn op loopafstand, maar je hebt een auto nodig om het hele eiland en haar bezienswaardigheden te ontdekken.

572 reviews over Aparthotel Bitzaro Grande in het Nederlands

Wederom Super!

Johanna,
14-10-2017

De vernieuwde kamers zijn echt prachtig geworden. De rust die er heerst, geen harde muziek. Hier kom je echt tot rust. Voldoende ligbedden, vriendelijk personeel en geweldige bufetten.

Ik heb 1 minpuntje.

In de mooie kamers ligt een fohn, maar in de buurt van een spiegel, geen stopcontact te vinden. Je moet het op gevoel doen. Dat is echt heel erg jammer.

Zeer goed

Henk,
13-10-2017

Prachtig gerenoveerd hotel. Mooie, niet hele grote, kamers, die dagelijks worden schoongemaakt en voorzien worden van schone handdoeken. Vriendelijk personeel. Het eten is fantastisch met iedere dag weer andere gerechten.Het zwembad is wel erg koud en voor kleine kinderen wat minder geschikt. Strand, supermarkten, winkels en bushalte zijn op slechts een paar minuten loopafstand. Wij willen hier zeker nog een keer terugkeren. Al met al een aanrader.

Boven verwachtingen

Venise,
25-9-2017

Wat een hotel, veel verhalen over gehoord, maar dit was ver boven onze verwachtingen.

We werden hartelijk ontvangen, en kregen zo snel mogelijk onze 1e kamer.

Het personeel is zo ontzettend vriendelijk, doen echt hun uiterste best voor je, en proberen je zo goed mogelijk te onthouden!

Zwembad is super schoon, en heerlijk om in te zwemmen( oké wel een beetje koud, maar daar ben je zo doorheen), het eten is abnormaal zo lekker!! Dit hebben wij nog nergens zo goed gehad! En dat in een all-in hotel. Elke dag alles vers, en gevarieerd! Niet een dag hetzelfde eten gehad, wel waren de meeste groenten dagelijks aanwezig, maar anders bereid.

Ook is het eten in de poolbar heel goed, het wordt met liefde bereid!

Wat we wel iets minder vonden was dat er een mannetje te weinig aanwezig was bij de hotellobby en in de poolbar , je kunt er soms iets langer wachten op je bestelling. Maar het personeel bleef daar ontzettend rustig onder!

Wij komen zeker in de toekomst terug naar dit hotel!!

D-reizen

in een woord : Geweldig! Toppertje!

Klara,
17-9-2017

Prachtig gerenoveerd , modern , hotel !

Het is een heerlijk rustig hotel.

Geen harde muziek bij het zwembad.

Zwembad ook heerlijk diep , 210 cm !

maar ook een ondiep bad voor kleinere kindjes.

Wel half 7 handdoekje leggen,maar waar is dat niet meer tegenwoordig?

Wel genoeg bedjes en stevige parasols om het zwembad.

Geen super grote kamers,maar wel heel mooi met inloopdouche en prachtige nieuwe boxsprings!!

Wat ook zo fijn was dat je een hordeur,die prachtig weg gewerkt was, had,omdat er toch wel wat mugjes kwamen.

Het personeel ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

Eten voortreffelijk!!

We hebben nog nergens anders , zo goed gegeten!!

We hebben geen ene avond gewoon friet gehad,maar telkens een andere variant van de aardappel!

We hadden er echte sprite en coca cola uit de flessen,dus geen aanmaak limonade,top!!

Alles keurig schoon,en alle kamers kijken op het zwembad!

Je loop zo het dorp Kalamaki in,wat erg gezellig is met heel veel winkeltjes en restaurantjes.

Strand is vlakbij !

Het was Super!

Wigman,
15-9-2017

Zeer mooie accommodatie, rustig, goed eten en heel vriendelijk personeel.

Sanne,
7-9-2017

Heel mooi hotel, erg vriendelijk personeel.

Iedere dag lekker eten en veel variatie.

Mijn vriendin en ik vlogen de laatste dag om 7 uur in de avond terug. We kregen badhanddoeken voor aan het zwembad. Rond 3 uur gingen we ons klaarmaken en kregen we handdoeken om ons af te drogen na het douchen.

Ik raad dit hotel zeker aan!

fantastisch

Els,
31-8-2017

Wij hadden een standaard kamer, net gerenoveerd, badkamer met regendouche wel jammer dat de gewone handdouche die er ook is te laag hangt, je moet m vasthouden om er onder te staan. De straal van de regendouche is nl niet krachtig genoeg om bijv. je haar goed uit te spoelen. verder prima, wifi goed en kluisje gratis. Iedere dag schone handdoeken heerlijk schoongemaakte kamer.

Fantastisch hotel waar je echt goed kunt relaxen.

John van der Steen,
29-8-2017

Eten was super goed de kamers worden zeer goed gereinigd.Het hotel is compleet gerenoveerd wat het verblijf alleen al een extra dimensie geeft.

Ontzettend goede service!

Nina Bloemberg,
20-8-2017

We hebben een fantastische vakantie gehad! Vriendelijk personeel, ontzettend lekker en afwisselend eten, mooi groot zwembad! De kamer was erg mooi en schoon. We moesten even wennen aan de open badkamer, maar dat went snel. Er was weinig animatie overdag, maar dit maakte ons eigenlijk niks uit. 'S avonds was er 3x per week muziek. Dat was wel leuk. Het hotel ligt dicht bij het strand, maar een paar minuten lopen en dus erg handig! Je witte bikini wordt wel een beetje geel van het zwembadwater.. verder een top hotel wat wij zeker aanraden!

Genoten

Babs91,
16-8-2017

Vorig jaar zijn wij in Bitzaro Grande geweest. Het is een erg knus, kleinschalig en rustig complex.

Eten erg goed, niet heel uitgebreid maar afwisselende en voldoende keuze en heel belangrijk doordat het wat kleiner is, erg overzichtelijk.

's ochtends en 's avonds werd er 1 of meerdere gerechten bereid volgens live en cooking concept, erg goed!

Keuze aan cocktails vond ik persoonlijk wat minder en de Cola was destijds niet te drinken.

Personeel werkt zich uit de naad om het een ieder naar zijn zin te maken.

Leuke winkelstraat niet gek ver van het hotel af.

Leuk strandje waar wij schildpadeieren hebben zien uitkomen op 7 minuuten lopen afstand.

Het hotel heeft dit jaar een renovatie ondergaan, nog niet in het echt kunnen bewonderen maar wij komen zeer zeker nogmaals terug.

Zakynthos is een geweldig eiland!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Bitzaro Grande in Kalamaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Bitzaro Grande zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.