Aparthotel
Hotel aan zeeWeer vandaag24°11°
8,9

Het Bitzaro Grande Hotel is de perfecte uitvalsbasis om het eiland Zakynthos te verkennen. Elke dag worden er verse maaltijden bereid, het personeel is vriendelijk en er is een groot zwembad. Het strand en Kalamaki zijn op loopafstand, maar je hebt een auto nodig om het hele eiland en haar bezienswaardigheden te ontdekken.

574 reviews over Aparthotel Bitzaro Grande in het Nederlands

Pluspunten: vriendelijk personeel, waarbij Nicky en Karin zeker genoemd mogen worden. Zeer ruime kamers en goede bedden. Zoetwater zwembaden! Minpunten: Ontbijt is karig en zeer op Engelsen gericht. Ook het aanbod bij de 'snackbar' is klein qua keuze. Op alle gebied weinig keuze vergeleken met anderen all-in hotels in Griekenland. Deze scoort bij ons lager als het om het eten gaat. Inrichting hotel niet vriendelijk voor minder valide personen. Zoals bv. geen trapleuningen. Er is geen aparte schakelaar voor de wc waardoor je 's-nachts alle lichten aan moet doen. Klachten, zoals een blijvende doorlopende wc, worden niet opgepakt, dus zelf maar verholpen. Grootste ergenis is dat er overal gerookt mag worden en dat is anno 2018, Not Done! Excursie gedaan bij Nefis , super goed georganiseerd. Jammer van al het zwervuil op het eiland want dat doet de mooie nattur geen goed. Al met al, een goede vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Mooiste vakantie

Jessica,
24-7-2018

Wat hebben wij genoten van onze vakantie! Een woord geweldig. Het hotel was zeer netjes en schoon. Het eten was gevarieerd. Zakynthos is adembenemend mooi. In 1 woord geweldig !

Gereisd met partner in juli 2018

Super!

Van der bos,
13-6-2018

Super hotel! Heerlijk eten! Geen negatief puntje. Binnen minder dan 10 minuten ben je op het vliegveld.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Blijft favoriet!

Harriet,
13-6-2018

Voor de 3e keer in dit hotel. Nu het resultaat van de verbouwing gezien. In 1 woord prachtig! Wij hadden een suite, zodat dochter ook op onze kamer kon. Heerlijk bed! (Nog nooit zo'n zalig bed gehad in een hotel) Hele hotel zag er prachtig uit. Personeel nog steeds erg vriendelijk en behulpzaam. Alles licht en ruim en schoon. Eten heerlijk. Andere sfeer vergeleken met 2016 vond ik: gemiddelde leeftijd van de gasten wat hoger. Kinderen hebben er niks te zoeken denk ik. Te saai voor ze. Maar wel heerlijk: geen gekrijs enz ;) Goed toeven aan het zwembad. Fijne nieuwe ligbedden. De zitzakachtige bedden vond ik niet geweldig. Dochter (18) lag er wel graag op. Enige wat wij jammer vinden is de ligging, omdat er geen gezellig dorpje is. We komen vast en zeker nog eens terug hier, maar nu tijd voor een ander eiland en hotel.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Aanrader

F. Brantjes,
13-6-2018

Fantastisch hotel met hippe kamers, mooie tuin, vriendelijk personeel en geweldig eten. 5 minuten lopen van winkels en strand. Strandstoelen kun je huren, het hotel heeft geen privéstrand maar wel een fantastische tuin met ligbedden, parasols, zitzakken en twee hangmatten. Er zijn veel excursiemogelijkheden, zelfs een tocht naar het vaste land; Olympia. Enige minpuntje is dat er alleen bij het ontbijt filterkoffie is, de rest van de dag is er oploskoffie.

Gereisd met partner in mei 2018

Zeer goed

A3,
30-5-2018

Het hotel is supergoed.aardige mensen,goed eten.het bier vond ik wat minder.het sloeg supersnel dood.mooie kamers maar een deur voor de douche was wel prettig geweest..eten was ook goed.zoveel je wou bij een allinclusive arrangement.een mooi eiland,maar ik weet niet of dit altijd zo is ,maar eind mei lag overal vuil langs de kant van de weg.er werdt gezegd dat er een staking was van het reingingspersoneel,maar het vuil wat ik overal zag lag er volgens mij al veel langer.veel mooie stranden op zarkynthos maar niet bij ons hotel.echt geen uitnodigend strand.maar al met al wel veel lof voor het hotel en het personeel

Gereisd met vrienden in mei 2018

Helemaal 2018

Denise,
22-5-2018

Uitstekend verblijf gehad in Bitzaro Grande. Accommodatie ligt vrij centraal vlakbij de luchthaven, een prima uitvalbasis om het eiland te verkennen. Het resort is lekker kleinschalig en zeer goed onderhouden en schoon. De kamers zijn onlangs gerenoveerd en helemaal 2018. De service is erg goed, het personeel zeer vriendelijk en keurig. Verder moet je wel tegen vliegtuiggeluiden kunnen, deze komen meermaals per dag zeer laag overvliegen. Wij vonden het wel een gaaf gezicht. Het eten is prima, vooral het ontbijt. Ook de desserts worden dagelijks vers bereid door een heuse patissier. Al met al een super tijd gehad in Bitzaro Grande!

Gereisd met partner in mei 2018

Geweldig

Rob Meijerink,
14-1-2018

Hele mooie gerenoveerde kamers, heel erg behulpzaam personeel.

Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldige vakantie

Jaimy,
14-1-2018

Super goed hotel, vriendelijke mensen en niet al te massaal. Ontzettend mooi en verzorgd hotel! Heel modern Eten vond ik persoonlijk wat minder aan het buffet

Gereisd met partner in augustus 2017

Het hotel kent voor ons alleen maar pluspunten, het is net thuis komen. We zijn begin september voor 10 dagen geweest, en dit voor 2x keer en gaan volgend weer terug en dan 14 dagen. Het begint bij het ontvangst bij de receptie, je wordt hartelijk ontvangen en mochten er nog problemen of vragen zijn de receptie gaat deze oplossen. Het overige personeel zoals obers( restaurant, div. bars, en schoonmaak) zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. Het eten is gewoon heel goed en geweldig, iedere dag wat anders en gevarieerd. Bij het zwembad zijn voldoende ligbedden zodat handdoekje niet nodig is tenzij je perse een bepaalde plek wil. De gasten zijn voornamelijk Nederlanders en Engelse( geen russen e.d.). Er zijn geen ouders met kinderen( ouder dan 2 jaar) aangezien er weinig te doen is voor de kinderen. Er zijn voor ons bijna geen minpunten. Als ik er 1 mag noemen dan is het geluid van het opstijgen van vliegtuigen richting de zee maar dit komt niet vaak voor. Je went er ook aan.

Gereisd met partner in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aparthotel info

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Bitzaro Grande in Kalamaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Bitzaro Grande zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.