Aparthotel Bitzaro Grande

Aparthotel
Hotel aan zeeWeer vandaag19°15°
Aparthotel Bitzaro Grande

Omschrijving
Het Bitzaro Grande Hotel is de perfecte uitvalsbasis om het eiland Zakynthos te verkennen. Elke dag worden er verse maaltijden bereid, het personeel is vriendelijk en er is een groot zwembad. Het strand en Kalamaki zijn op loopafstand, maar je hebt een auto nodig om het hele eiland en haar bezienswaardigheden te ontdekken.

Laatste review

heel leuk hotel

willie,
3-10-2012

mooi hotel, eten zeer goed , variatie in eten voldoende .voor de all in gasten niet te veel keuze uit gratis sterke dranken personeel vriendelijk en goed, als je op terras zit kun je om de zoveel tijd een vliegtuig laag voorbij zien komen niet storend kwa geluid valt zeer mee. avond entertainment is vooral toegespitst op de engelsen zoals bingo houd daar wel rekening mee , anders kan het je vakantie verpesten als je daar niet van houd , ik vond de avond entertainment niet belangrijk. ik vind het een goed hotel

Kenmerken

5 reviews over Aparthotel Bitzaro Grande in het Nederlands

heel leuk hotel

willie
3-10-2012

Nu voor de derde keer geweest en weer heerlijk!

Lidia Westers
29-8-2012

Ja, het hotel ligt vlakbij het vliegveld. Dus er vliegen regelmatig vliegtuigen over. Maar het heeft als voordeel dat je vanaf het vliegveld in no time in het zwembad ligt, zonder eerst een uur in een bus over het eiland te reizen.

Super hotel

Nel
24-5-2011

Dit hotel staat voor gastvrijheid, service en vriendelijkheid waarbij werkelijk niets teveel is om de gasten een fijne vakantie te bezorgen.

Het eten is divers en voor iedereen is er wel wat, ook het gewone patatje! Deze kok kookt internationaal, in de week dat ik er was heb ik zelfs Paella gegeten en natuurlijk ook de Griekse gerechten.

Elke morgen vers gebakken warme broodjes en een groot aanbod aan beleg, van Engels met witte bonen tot een lekker plakkie kaas.

Animatie doet erg zijn best om voor alle gasten een goed aanbod samen te stellen.

Kortom een fijn hotel met vriendelijk personeel en een relaxte sfeer

een echte topper.

Roobroeck Marc
5-8-2010

Schitterend hotel.Personeel is er zeer vriendelijk en behulpzaam.Het eten is zeer lekker en er is keuze genoeg.Kamers zijn dik in orde.ik zal er zeker nog terug gaan.

heel goed !!

karin
14-7-2010

Ik ben met mijn dochter van 2 juli tot 9 juli naar dit hotel geweest.

Prachtig hotel, zeer vriendelijk personeel.

Het is niet direct tegen het strand gelegen, maar het is een wandelingetje waard.

Lekker eten, mooie kamers, prachtige zwembaden en wat belangrijk is zelfs in juli heel rustig. Een aanrader dus !

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Bitzaro Grande in Kalamaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Bitzaro Grande zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.