Aparthotel Bitzaro Grande

Aparthotel
Hotel aan zeeWeer vandaag19°15°
Aparthotel Bitzaro Grande

Omschrijving
Het Bitzaro Grande Hotel is de perfecte uitvalsbasis om het eiland Zakynthos te verkennen. Elke dag worden er verse maaltijden bereid, het personeel is vriendelijk en er is een groot zwembad. Het strand en Kalamaki zijn op loopafstand, maar je hebt een auto nodig om het hele eiland en haar bezienswaardigheden te ontdekken.

102 reviews over Aparthotel Bitzaro Grande in het Nederlands

Geweldig

Regina Koopmans
6-5-2014

Bitzaro Grande is een zeer fijn hotel. Buffet is niet uitgebreid, maar zeer smaakvol. Personeel is zeer vriendelijk. Kamers zijn zeer verzorgd. Voor een fijne vakantie is dit een echte aanrader!

Geweldig

Jolanda
1-11-2013

Mooi hotel, hele vriendelijk personeel. Ligging vrij dicht bij klein strand met soms een schildpad in de buurt! Ook het dorp is snel te voet bereikbaar is wel heel toeristisch, maar dat gaf voor ons geen probleem. Het zwembad bij het hotel is ook prima, 2 baden die bij elkaar liggen, maar toch niet met elkaar verbonden zijn. Het eten was ronduit prima, heel veel keuze en het personeel daar was ook heel erg vriendelijk. De kamers niet groot maar voldoen wel, de schoonmaak ervan ging prima, iedere dag weer netjes! 1 minpunt is wel dat de vliegtuigen soms wel heel erg laag overkomen hetgeen wel geluidsoverlast geeft, overdag is dit niet zo erg, maar een paar dagen begon dit al rond 5 uur in de ochtend en dan is het niet zo prettig. Dit mocht de pret niet drukken. Het is een prima accomodatie en ik zou zo weer hier naar toe gaan!

Fantastische plek

Wilma van der Heijden
9-9-2013

Bitzaro Grande is TOP ,

Heerlijk eten, supervriendelijk personeel, schone kamers, schone omgeving mooi zwembad omringt door groen leuk en goed entertainment alles mag niets moet Ik ben er al 8 keer geweest je wordt er iedere keer als familie verwelkomt. Volgend jaar dus gewoon weer

2008

Zeer slechte ervaring ...

Pat
20-8-2008

Vorig jaar rond kerstmis geboekt voor een verblijf in dit hotel vanaf 5 augustus 2008 (dus meer dan 7 maand vooraf) ... en drie dagen voor ons vertrek kregen we de melding dat we hier niet terecht konden !!! Hoe is zoiets mogelijk ??? Zelfs na een telefoontje door onze Griekse buur was er niets te doen aan de situatie ! Alhoewel dit hotel hier zeer goeie reacties krijgt en het een mooi hotel is, vind ik dat zulke hotels moesten geschrapt worden uit het aanbod van de touroperators. Oeverboekingen blijken hier immers schering en inslag te zijn !!! Een schande !!!

We hebben 8 dagen genoten in dit fantastische hotel. Eten, drinken perfect. Kamer was super. Aparte slaapkamer, keuken, groot balkon, mooie badkamer.

Animatie was goed, alleen dat BINGO 's avonds hoeft voor ons niet. Personeel heel vriendelijk, vlotte bediening aan de bar. Hadden lekkende airco maar werd meteen gemaakt. Dus in een woord PRIMA.

2007

Wij zijn pas terug van onze reis naar Zakynthos

Gemma en Jos
10-7-2007

Wij zijn pas terug van onze reis naar Zakynthos. Voor de tweede keer in hotel Bitzaro Grande. Wij vonden het terug enorm meegevallen. Fantastisch hotel, lekker eten en vriendelijk personneel.

Ben hier geweest van 23-06 tot 07-07

Rene
10-7-2007

Ben hier geweest van 23-06 tot 07-07. Enorm gezellig hotel met leuk en aardig personeel. Alles was erg goed voor elkaar vooral het eten was erg lekker. Het eiland Zakynthos vond ik enorm gaaf vooral om hier met een auto rond te toeren. Enige kleine dingen wat voor mensen nadelig zou kunne zijn: Het buffet niet erg uitgebreid (maar wel erg lekker), geen handdoekenservice aanwezig, airco op gezette tijden en je moest al vroeg je bed uit om een plaatsje te reserveren bij het zwembad. Al met al vond ik het een geweldig hotel met een gezellige sfeer.

kees en gerry

op vakantie geweest 23-07-07 tot 07-07-07 in het mooie kalamaki, hotel bitzaro grande.een geweldige vakantie op dit mooie eiland.hotel en eten was top.

ook verrassend was de verkenningstocht over het eiland per auto op de uitstekende wegen.opvallend is de begroeiing die overal aanwezig is en de vriendelijke bevolking.zeker een aanrader.

Voor de 2e keer in dit luxe resorthotel om even 8 dagen bij te tanken. Ik hou er zeker niet van om steeds op dezelfde plaats terug te keren maar voor BITZARO maak ik 1 uitzondering. Het is verslavend.

Allereerst de geweldige familie die dit hotel maakt tot wat het is, zeer vriendelijk en dit geldt tevens voor AL het personeel. Weer een hoop bekende gezichten. Voortreffelijk eten en alles is zéér zéér schoon.

Een plek om tot jezelf te komen!

Volgend jaar weer!

Onze 1e keer op Zakynthos, was super, 13 dagen kunnen van

Hans en Halinka Cenin
26-6-2007

Onze 1e keer op Zakynthos, was super, 13 dagen kunnen genieten van alles wat Bitzaro Grande te bieden heeft.

Slechts 1 klein min puntje, wilde je bij het zwembad liggen, dan moest je de handdoeken wel heeel!! erg vroeg al op de ligbedden neer leggen.

Verder alles top, zowel het eten (veel variatie), drankjes, personeel, als het weer.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Bitzaro Grande in Kalamaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Bitzaro Grande zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.