Aparthotel Bitzaro Grande

Aparthotel
Hotel aan zeeWeer vandaag19°15°
Aparthotel Bitzaro Grande

Omschrijving
Het Bitzaro Grande Hotel is de perfecte uitvalsbasis om het eiland Zakynthos te verkennen. Elke dag worden er verse maaltijden bereid, het personeel is vriendelijk en er is een groot zwembad. Het strand en Kalamaki zijn op loopafstand, maar je hebt een auto nodig om het hele eiland en haar bezienswaardigheden te ontdekken.

Laatste review

Blijft favoriet!

Harriet,
13-6-2018

Voor de 3e keer in dit hotel. Nu het resultaat van de verbouwing gezien. In 1 woord prachtig! Wij hadden een suite, zodat dochter ook op onze kamer kon. Heerlijk bed! (Nog nooit zo'n zalig bed gehad in een hotel) Hele hotel zag er prachtig uit. Personeel nog steeds erg vriendelijk en behulpzaam. Alles licht en ruim en schoon. Eten heerlijk. Andere sfeer vergeleken met 2016 vond ik: gemiddelde leeftijd van de gasten wat hoger. Kinderen hebben er niks te zoeken denk ik. Te saai voor ze. Maar wel heerlijk: geen gekrijs enz ;) Goed toeven aan het zwembad. Fijne nieuwe ligbedden. De zitzakachtige bedden vond ik niet geweldig. Dochter (18) lag er wel graag op.

Enige wat wij jammer vinden is de ligging, omdat er geen gezellig dorpje is.

We komen vast en zeker nog eens terug hier, maar nu tijd voor een ander eiland en hotel.

Kenmerken

50 reviews over Aparthotel Bitzaro Grande in het Nederlands

Blijft favoriet!

Harriet,
13-6-2018

Enige wat wij jammer vinden is de ligging, omdat er geen gezellig dorpje is.

Zeer goed

A3,
30-5-2018

Het hotel is supergoed.aardige mensen,goed eten.het bier vond ik wat minder.het sloeg supersnel dood.mooie kamers maar een deur voor de douche was wel prettig geweest..eten was ook goed.zoveel je wou bij een allinclusive arrangement.een mooi eiland,maar ik weet niet of dit altijd zo is ,maar eind mei lag overal vuil langs de kant van de weg.er werdt gezegd dat er een staking was van het reingingspersoneel,maar het vuil wat ik overal zag lag er volgens mij al veel langer.veel mooie stranden op zarkynthos maar niet bij ons hotel.echt geen uitnodigend strand.maar al met al wel veel lof voor het hotel en het personeel

Het was Super!

Wigman,
15-9-2017

Zeer mooie accommodatie, rustig, goed eten en heel vriendelijk personeel.

Sanne,
7-9-2017

Heel mooi hotel, erg vriendelijk personeel.

Iedere dag lekker eten en veel variatie.

Mijn vriendin en ik vlogen de laatste dag om 7 uur in de avond terug. We kregen badhanddoeken voor aan het zwembad. Rond 3 uur gingen we ons klaarmaken en kregen we handdoeken om ons af te drogen na het douchen.

Ik raad dit hotel zeker aan!

Mooi, comfortabel hotel met moderne uitstraling.

Uitstekende kamers, goede bedden. Prima buffetten met voldoende aanbod.

All in concept vonden wij prima. Het richt zich op volwassenen.

Hotel op loopafstand van het schildpad strand. Je kan in 3 kwartier, over het strand, Laganas bereiken.Vriendelijke, behulpzaam personeel.

Tip, huur je auto via het hotel, scherpe prijs en voor de deur aangeleverd en opgehaald.

Prima !

A3,
25-6-2017

Gisteren teruggekomen van 13 dagen hotel Bitzaro Grande op het eiland Zakyntos.

We (4 personen) kwamen om 22.30 uur aan in het hotel, prima ontvangst, we kregen een lekkere maaltijd voorgeschoteld !

Mooie kamer; al moesten we wel wennen aan de "open" badkamer.

Prima zwembad. Het is ongeveer 10 minuten lopen naar het strand.

Op het eten valt niets aan te merken, we hebben genoten van de buffetten, vooral de toetjes waren heerlijk !

Het personeel is heel aardig en professioneel !

Minpuntje vinden we dat er vanaf 06.00 handdoeken op de ligbedden werden gelegd.

Dit zou voorkomen kunnen worden door bordjes op de bedden of tafeltjes te plaatsen dat dit tot 09.00 uur niet toegestaan is (gebeurt ook bij Bitzaro Palace)

Ook zou de all inclusive formule aangepast kunnen worden. Geen lichte maaltijden tussen 14.00 en 17.00 uur, maar alleen cake/zoetigheid en bijvoorbeeld tussen 22.00 en 24.00 een kleine snack.

De avondanimatie zou wat meer verdeeld kunnen worden (bv om de dag) en niet elke week hetzelfde.

Hotel Bitzaro Grande zouden we zeer zeker aanbevelen !

Heerlijke vakantie gehad!

Anouk
8-10-2016

Net een paar dagen terug van een heerlijke vakantie! Bij aankomst rond 11:30 konden we meteen onze kamer in, erg prettig. Het eten is erg lekker en ook zijn er heerlijke cocktails verkrijgbaar.

Het personeel is daarnaast erg vriendelijk en je voelt je er al snel thuis. Nicky van de Poolbar wist vanaf dag 2 al wat we graag dronken en ook wist ze onze naam al! Wat een ontzettend vriendelijk personeel. Ook Takis (Receptie) en Karin. Als je iets wilt ondernemen op het eiland, zullen zij er alles aan doen om dit voor je te regelen.

Op korte loopafstand ligt een mooi strand, maar ook aan het zwembad is het heerlijk vertoeven. Genoeg bedjes beschikbaar!

Er zijn met name Nederlands en Engelsen in het hotel, wat het erg gezellig maakt.

De enige nadelen die ik kan noemen zijn:

- WiFi is alleen gratis beschikbaar in openbare ruimten en doet het dan vaak slecht. Wil je goede WiFi in alle ruimten? Dan moet je betalen;

- de animatie overdag en het avondprogramma stelt niet veel voor;

- de kamers zijn wat gedateerd, maar hier wordt aan gewerkt.

Ik zou dit hotel zeker aanbevelen.

Goed hotel en vriendelijke medewerkers

Thieu-2
20-9-2016

Het hotel is niet al te groot en er is altijd voldoende ruimte rondom het zwembad. Het eten is weliswaar niet zo uitgebreid als we vaak hebben meegemaakt, maar de kwaliteit is prima. (er is zorg aan besteed) De kamers zijn gedateerd, maar wel schoon. Enkele minpuntjes: helemaal niets is de koelkast (zelfs geen flesje water), bij de poolbar alles in plastic bekers (zelfs de wijn) en matrasjes op de ligbedjes zou prettiger zijn. Na enkele dagen wordt je al herkend en weten ze in welke kamer je logeert en de medewerkers zijn betrokken. Aan de receptie zijn ze ook erg behulpzaam. Er is veel vliegverkeer (lijkt alsof ze door de tuin vliegen) maar dat vonden wij wel spannend om te zien.

Zeer aangenaam hotel

Carla Aerts
8-7-2016

De service in het hotel is super, het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk.

Het hotel heeft een mooi zwembad en een vrije rustige ligging, maar niet ver van de winkelstraat. Naar het strand is het een tiental minuutjes wandelen. De animatie in het hotel vinden we zeer goed, niet te veel en te luidruchtig.

De kamers zijn ruim voor twee personen, en worden zeer goed onderhouden.

Het eten is zeer gevarieerd en lekker, enkel het ontbijt vinden wij iets te Engels, met veel bonen, spek en eieren. Hier hadden we liever wat meer variatie in pistolets, brood en beleg gezien.

We hadden een heel fijn verblijf in het hotel, en komen zeer zeker nog terug !

Fantastisch Hotel

Wilma van der Heijden
7-7-2016

Supermooi hotel met heerlijk eten voldoende keus voor iedereen, super vriendelijk personeel, service staat voorop het zwembad ligt in een mooie tuin. Voldoende ligbedjes.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Bitzaro Grande in Kalamaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Bitzaro Grande zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.