Aparthotel Bitzaro Grande

Aparthotel
Hotel aan zeeWeer vandaag19°15°
Aparthotel Bitzaro Grande

Omschrijving
Het Bitzaro Grande Hotel is de perfecte uitvalsbasis om het eiland Zakynthos te verkennen. Elke dag worden er verse maaltijden bereid, het personeel is vriendelijk en er is een groot zwembad. Het strand en Kalamaki zijn op loopafstand, maar je hebt een auto nodig om het hele eiland en haar bezienswaardigheden te ontdekken.

62 reviews over Aparthotel Bitzaro Grande in het Nederlands

Heerlijk weekje weg

Ina,
6-7-2017

Als je op zoek bent naar een weekje even relaxen, zon, zee, strand, ben je hier bij het goeie adres.

Je hoeft nergens aan te denken, word goed verzorgd en kan het net zo gek maken als je wil kwa uitstapjes.

Goede prijs-kwaliteitsverhoudig

Sander
10-10-2016

Bitzaro grande is een leuk hotel. Ontzettend vriendelijk personeel en heel goed eten. Animatie is wat minder. Voor kinderen is er weinig te doen.

Aanrader!

Diane
30-9-2016

Geboekt n.a.v. alle recensies en we zijn blij verrast. Transfertijd naar hotel maar 10 minuten. Kamer was meteen beschikbaar en hadden zelfs een upgrade naar een appartement terwijl we hotelkamer hadden geboekt. Dit was een groot pluspunt met een baby. Zeer ruim met 2 aparte ruimtes, terras grenzend aan zwembad en bar. Topplek! Groot strand op loopafstand waar zee geleidelijk afloopt. Receptie ontzettend behulpzaam en na 2 dagen kent iedereen je naam, zelfs de kamermeisjes. Eten is niet zo uitgebreid als de buffetten bij de grote jongens in Turkije, maar we hebben kwalitatief heel goed gegeten. Iedere avond genoeg en andere keus. Snackbar bij zwembad biedt je gelegenheid tot het eten van sandwiches en hamburgers met een saladebar. Drankjes prima, niet de originelen maar wel lekker! Animatie minimaal, ook in de avond niet zo heel veel vertier maar op loopafstand aan de weg heb je wat leuke pubs- en bars en het uitgaansleven van Laganas ligt op maar 10 minuutjes afstand. Zeer centraal hotel, voor ieder wat wils.!

Heerlijk genieten!

Marisa Baas
16-8-2016

Heerlijk complex,mooi zwembad en geen ligbedden race in de ochtend, zijn bedjes genoeg. Eten is echt fantastisch!Hele aardige mensen werken hier in het hotel.

Animatie is er matig, voor kinderen in de avond geen animatie. Maar was voor ons geen probleem. Kinderen hebben zich zeer vermaakt.Kamer is prima,iets verouderd maar schoon en best ruim. Boek je excursie bij Nefis, dit kun je in Nederland al doen.Geen massa mensen maar kleinschalig maximaal 25 personen en Nederlandstalige begeleiding. Wij hebben het scheepswrak en blauwe grotten gedaan echt een aanrader. Waterpark is ook erg leuk zeker met kinderen!

Heerlijke vakantie gehad. Zeer klantvriendelijk personeel dat je tot een persoon maakt, en niet zomaar een nummer. Eten gewoon een dikke 10. Variatie genoeg, altijd warm en netjes tijdig aangevuld. Kamers worden elke dag schoon gemaakt. Alleen wat gedateerd. Enige minpuntje was de animatie. Die was er bijna niet. 1 meisje die maar wat deed. Het sloeg echt nergens op. 's avonds de bekende regionale kleine bandjes. Weinig sfeer en aanleng frisdrank. Aangezien wij veel op pad gingen of naar het strand was dat voor ons niet zo hinderlijk. Maar onze dochter (11) gaf wel aan dat het saai was qua animatie en 's avonds.

Heerlijk hotel met uitstekende service

Mariska
29-7-2016

Bitzaro Grande is een echte aanrader. Het hotel is schoon (kamers worden dagelijks schoon gemaakt) het eten is van een uitstekend niveau en elke dag anders. Personeel is erg vriendelijk er zijn voldoende bedjes bij het zwembad. De kamers zijn wat gedateerd qua inrichting en de badkamers ietwat te klein. Naar ik begrepen heb worden deze komende winter gerenoveerd. De airco op de kamers werkt uitstekend. Animatie is matig aanwezig maar wat georganiseerd wordt doet de dame met veel plezier. Kortom een aanrader om te boeken.

hotel prima in orde!

Evi Snoeks
27-10-2015

Pluspunten:

Erg schone en ruime kamers, rustige ligging, gezellig terras met zicht op het zwembad.

Lekker eten, voldoende ligzetels en parasols en vriendelijk personeel.

Minpunten:

Zeer weinig fruit aanwezig en de cocktails zijn stroperig en mierzoet.

De vlieghaven dichtbij vonden wij enkel een pluspunt!

Zakynthos is een prachtig eiland, wel zéér toeristisch. The blue caves, de Keri-caves, het scheepswrak zijn échte aanraders. Die moet je gezien hebben!! Ook de authentieke dorpjes (zoals Loucha) moet je zeker aandoen. Huur een auto en een speedbootje en je hebt de tijd van je leven in Zakynthos.

Top hotel

anoniem
30-8-2015

Dit hotel voldoet aan al je verwachtingen, goede service, vriendelijk perconeel, geen opdringerig animatieteam (men vraagt het gewoon, nee is nee) , heerlijk gevarieerd eten, genoeg bedden bij zwembad , dicht bij strandje en rustig , maar gezellig kalamaki .

Goed hotel! Fantastische relaxte vakantie gehad!

Frank_Hulshof1973
5-8-2015

Het is een kleinschalig overzichtelijk gezellig hotel.

We hadden een ruime kamer. Aparte slaapkamer voor de ouders. Een mooi balkon met uitzicht op het zwembad. Elke dag schoonmaak en nieuwe handdoeken.

In het restaurant heerlijk gevarieerd eten.

Tevens kan er op de dag van alles gepakt of besteld worden bij de poolbar.

Voldoende ligbedden. Er werd wel handdoekje gelegd voor plekken langs het zwembad.

In het resort zitten voornamelijk Engelse en Nederlandse gasten.

Onze zoons (12, 8 en 6 jaar) hebben makkelijk vele Nederlandse vrienden gemaakt.

Naar het strand is ongeveer 10 minuutjes lopen.

Het personeel in het hotel is super vriendelijk. Nicky (barvrouw poolbar), Kostas (barman bar lobby), Karin (gastvrouw avondeten), Ina en Thomas (animatieteam) allemaal geweldig! De meesten kennen je vanaf het begin zelfs bij naam.

Overdag en ’s avonds voldoende animatie.

Wij hebben het super gehad. We kunnen begrijpen dat mensen naar dit hotel terug willen en komen.

Erg leuk

jaapenanja_1
4-8-2015

Gezellig complex met een prima all in service. Zal niet zo uitgebreid zijn als in andere landen, maar wij vonden het goed genoeg. Drankjes simpel, maar is de prijs ook wel naar. Kindje van 3 jaar had het ook erg naar haar zin. Eiland is supermooi. Wat winkeltjes in de buurt van hotel. Wel best gericht op Engelse, vooral animatie. Maar heb me hier niet aan gestoord. Streng met kleding en schoeisel voorschriften bij het eten. (bij mij echter niet, ik was zwanger en paste niets anders dan slippers)

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Bitzaro Grande in Kalamaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Bitzaro Grande zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.