Aparthotel Bitzaro Grande

Aparthotel
Hotel aan zeeWeer vandaag19°15°
Aparthotel Bitzaro Grande

Omschrijving
Het Bitzaro Grande Hotel is de perfecte uitvalsbasis om het eiland Zakynthos te verkennen. Elke dag worden er verse maaltijden bereid, het personeel is vriendelijk en er is een groot zwembad. Het strand en Kalamaki zijn op loopafstand, maar je hebt een auto nodig om het hele eiland en haar bezienswaardigheden te ontdekken.

70 reviews over Aparthotel Bitzaro Grande in het Nederlands

Perfect

Ben,
8-10-2018

Een fantastisch hotel.

Goede service en zeer vriendelijk personeel.

Goed van eten.

Perfecte ligging om het eiland Zakynthos te verkennen.

Pluspunten: vriendelijk personeel, waarbij Nicky en Karin zeker genoemd mogen worden. Zeer ruime kamers en goede bedden. Zoetwater zwembaden!

Minpunten: Ontbijt is karig en zeer op Engelsen gericht. Ook het aanbod bij de 'snackbar' is klein qua keuze. Op alle gebied weinig keuze vergeleken met anderen all-in hotels in Griekenland. Deze scoort bij ons lager als het om het eten gaat. Inrichting hotel niet vriendelijk voor minder valide personen. Zoals bv. geen trapleuningen. Er is geen aparte schakelaar voor de wc waardoor je 's-nachts alle lichten aan moet doen. Klachten, zoals een blijvende doorlopende wc, worden niet opgepakt, dus zelf maar verholpen. Grootste ergenis is dat er overal gerookt mag worden en dat is anno 2018, Not Done!

Excursie gedaan bij Nefis , super goed georganiseerd.

Jammer van al het zwervuil op het eiland want dat doet de mooie nattur geen goed. Al met al, een goede vakantie gehad.

Ontzettend goede service!

Nina Bloemberg,
20-8-2017

We hebben een fantastische vakantie gehad! Vriendelijk personeel, ontzettend lekker en afwisselend eten, mooi groot zwembad! De kamer was erg mooi en schoon. We moesten even wennen aan de open badkamer, maar dat went snel. Er was weinig animatie overdag, maar dit maakte ons eigenlijk niks uit. 'S avonds was er 3x per week muziek. Dat was wel leuk. Het hotel ligt dicht bij het strand, maar een paar minuten lopen en dus erg handig! Je witte bikini wordt wel een beetje geel van het zwembadwater.. verder een top hotel wat wij zeker aanraden!

Wij komen zeker terug

Remco,
8-8-2017

Werkelijk waar! Wij hebben een geweldige vakantie gehad! Erg genoten van het hotel en het eten, strand was dichtbij en auto huur zit ook om de hoek. Met 2 dagen een auto huren heb je het hele eiland wel gezien.

Een minpuntje, overal op straat wordt er aangeboden om schildpadden te spotten, dit hebben wij dus niet gedaan. Zodra er een schildpad is gespot vliegen er wel meer dan 10 boten op af, zielig voor die beestje. Wij hebben inplaats van schildpad spotten een bezoekje gebracht aan de schildpadden opvang, geweldig, hele vriendelijke mensen laten je alles even zien en je mag ze ook vasthouden. Dus als ik u was.... ga niet turtle spotten op zee!!!

Dikke @@nrader. Topaccommodatie!

Ben,
8-5-2017

Na een weekje meivakantie positief terugkijkend op vernieuwde Bitzaro. Wij waren op 29 april de eerste gasten. Na aantal dagen veel terugkerende (oudere) Engelse gasten. 2 prachtige kamers waarvan 1 suite. Veel beton, erg straks vormgegeven, niets op de wand, heerlijke inloopregendouche. Lekkere bedden, niet plankhard. Lekker ontbijt, meerdere soorten brood, ruime (warme) lunchkeuze. Diner erg goed. Alles in buffetvorm, kok laat zijn gezicht veel zien en is benaderbaar. Personeel erg vriendelijk, wil het je echt naar de zin maken maar willen graag net geklede gasten tijdens lunch/diner (wij kregen opmerking over slippers). Bij poolbar diverse snacks als tosti/hamburger/patat te krijgen. Locale merken drankjes met veel ijsklonten erin. Auto huren doe je op de hoek. 10 minuten lopen naar het strand. Lekker zwembad met nieuwe ligbedden en parasols. Bij volle bezetting lijkt capaciteit rond zwembad en in restaurant/lounge beperkt. Boek bijtijds want de hele zomer zit al vol.

Fantastisch mooi hotel + mtb tochten

J van Drunen,
7-5-2017

We kwamen hier aan op de dag dat het hotel geopend was voor het nieuwe seizoen, eerste dagen waren we hier met 16 man in het hele hotel. het was net geheel gerenoveerd en ziet er werkelijk fantastisch uit. hier is niet echt op geld gekeken qua afwerking en meubilair, wat een comfort en luxe.

De keuken is zoals al eerder vermeld in vele revieuws werkelijk grandioos, met veel passie worden hier iedere dag weer vele gerechten getoverd, wat een genot om hier te mogen aanschuiven.

iedereen is erg behulpzaam en netjes. ze hebben me in contact gebracht met een lokale mountainbiker "georges Tsoukalas" die me 2 dagen heeft meegenomen naar de mooiste tracks en plekjes van het eiland en ware aanrader voor een ieder die graag wil mountainbiken op een fatsoenlijke fiets en het eiland wil zien.

George doet samen met podilatadiko in zakynthos stad alwaar hij de fiets regelt.

kortom een zeer goede vakantie gehad in een fantastisch hotel, top

Animatie was wat minder ( het was echter in het naseizoen )eten was de gehele dag erg goed en gevarieerd.

Personeel was erg vriendelijk .

Kamers waren wat gedateerd , dit was bij ons bekend.

Komend jaar wordt het hotel gerenoveerd en aangepast , tekeningen zagen er erg mooi uit.

heel goed

Oome
17-9-2016

vriendelijk personeel

genoeg ligbedjes geen handdoeken te leggen

Heerlijk hotel

Marion
5-9-2016

Zeer vriendelijk personeel.

Kamers worden volgend jaar gerenoveerd,er komt dan ook een wellness en de gym word verbouwd.

Weinig animatie.

In augustus de caretta caretta schildpadjes uit het ei zien kruipen, erg leuk.

Veel plek bij het zwembad.

1 minpuntje : het eten was zó goed dat ik 5 kilo ben aangekomen😊.

Nog nooit zo goed all in gegeten

Heerlijke vakantie!

Corine
26-8-2016

Ik sluit mij aan bij hetgeen een ieder schrijft. Ontbijt is goed echter Engels geörienteerd. Uiteraard zijn er dagelijks petit croissants, petit pains, brood om te roosteren, voldoende kaas, vleeswaren, jam en nutella. Animatie is niet veel bijzonders. Zwembad is groot en er zijn voldoende ligbedjes. Zelfs om 12.00 uur zijn er nog bedjes te vinden. Slaapkamer is wat gedateerd maar prima onderhouden. Bijna alle kamers hebben uitzicht op het zwembad. Personeel is ontzettend vriendelijk. Binnen no time weten Nikki (poolbar dame) en Karin (gastvrouw bij het diner) je naam. Op een paar minuten lopen van het strand en de winkelstraat waar je heerlijk kunt eten bij Pandesia en Olive tree. Voor cocktails moet je zijn bij Oase bar en Cave bar (prachtig uitzicht over de baai van Laganas).

Zakyntos stad viel ons wat tegen, op zondag zijn zelfs de winkels dicht.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Bitzaro Grande in Kalamaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Bitzaro Grande zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.