Aparthotel Bitzaro Grande

Aparthotel
Hotel aan zeeWeer vandaag19°15°
Aparthotel Bitzaro Grande

Omschrijving
Het Bitzaro Grande Hotel is de perfecte uitvalsbasis om het eiland Zakynthos te verkennen. Elke dag worden er verse maaltijden bereid, het personeel is vriendelijk en er is een groot zwembad. Het strand en Kalamaki zijn op loopafstand, maar je hebt een auto nodig om het hele eiland en haar bezienswaardigheden te ontdekken.

Laatste review

Prima hotel, wel luid entertainment

Ger en Marjo,
14-10-2008

We zijn 2 weken geweest, met kinderen van 2 en 4 jaar.

Positief:

* mooi, verzorgd hotel

* vriendelijk personeel

* lopen naar het strand in ca 15 min met kleine kinderen

* goed eten

Minder:

* héél koud zwembad: dit zal meevallen met veel zon en 40 graden, maar nu (naseizoen) was het erg rustig in het water (maakte onze kids gelukkig niet uit)

* lawaaierig entertainment: van ca 22.00-24.00 is er buiten entertainment; wij houden hier niet van en vonden de bingocijfers in 4 talen en vals zingende karaoke-zangers erg storend

De overkomende vliegtuigen maken vrij veel lawaai. Als je ze ziet, is het wel leuk, maar soms hoor je ze alleen (bv als je binnen bent, of als ze starten en de andere kant op gaan) en dan is het gewoon lawaai. Er is echter geen continue stroom vliegtuigen en ze vliegen ongeveer tussen 06.00-22.00 uur (dacht ik).

Kenmerken

2008

Prima hotel, wel luid entertainment

Ger en Marjo
14-10-2008

We zijn 2 weken geweest, met kinderen van 2 en 4 jaar.

Positief:

Minder:

15-9-2008 pim en anneke.

pim en anneke matthijssen
24-9-2008

pas terug van 8dagen vacantie bitzaro hotel. mooi hotel met groot zwembad,super schone kamer, uitstekend eten en vriendelijk personeel. strand 10 min.lopen ,wel jammer dat er geen ligstoelen en parasols of standtentjes zijn . vliegtuigen weinig last van , onze kleinkinderen vonden het prachtig . er waren wel veel engelse maar geen hinder van gehad,

beetje tegenvaller

MR
10-9-2008

begin september geweest en absoluut geen 4* waard

hotel is op zich wel goed maar beperkt in keuze van eten / drinken, ligbedden zijn idd te weinig aanwezig en faciliteiten voor kinderen (baby) zijn er beperkt.

Buffet was erg eenzijdig, weinig keus, (vis was er nagenoeg niet) in de buurt zitten een paar goede restaurants die wij regelmatig bezocht hebben (en dat terwijl we all incl hadden...)

Flessen water tegen betaling, anders uit tanken tappen

Restaurant is erg klein en tafels staan erg op elkaar, zodat er weinig privacy is.

Airco wordt op warmst van dag uitgeschakeld (draait van 14-18 en 22-07 uur) wat heel vervelend is met kids.

Op de kamer alleen een kinderbed, geen verschoonmogelijkheden, dit moest op bed.

Animatie de hele dag, kamer aan de voorkant, dan heb je er geen last van

Service is prima, personeel is vriendelijk en behulpzaam

wij hebben al vaak 4 sterren hotels bezocht in griekenland maar dit hotel is duidelijk minder, geen herhaling voor dit hotel / eiland

Goede accomodatie

Sandra
3-9-2008

We hadden de familiekamer. Deze was erg ruim. We zaten helemaal achteraan, dus geen overlast van de activiteiten gehad. Eten was prima, schoonmaak was goed. Voor de kinderen een kinderbadje en een klein speeltuintje. Prima week gehad.

goed hotel/appartementencomplex

Sylvia Dons
20-8-2008

Mooi hotel met een mooie tuin met een groot zwembad. Het eten is uitstekend. Het strand is qua afstand niet zo heel ver maar in 35 graden met een klein kind was het voor ons toch net iets te ver +/- 15 minuten. Er wordt erg veel georganiseerd door het animatieteam zowel overdag als 's avonds. Voor kinderen van 5 tot 18 is het er geweldig, ook voor actieve mensen wordt er veel georganiseerd zoals waterpolo, tennis, darten, poolen, aquarobics enz. 's avonds veel spelletjes zoals bingo, quizzen, karaoke enz. Als je hier niet van houdt dan ondervind je wel geluidsoverlast van deze animatie. Al met al een aanrader!

super hotel

monique
19-8-2008

Wij zijn twee weken geweest in dit mooie hotel. Kamers schoon,eten goed,animatie ok,heerlijk zwembad. Hebben auto gehuurd en over eiland getourd, aangezien excursies erg duur zijn, is dit een goed alternatief en kun je toch vanalles gaan bekijken alleen een stuk goedkoper.

Een hotel met tof camping gevoel

Fam Buit
10-8-2008

Fantastisch hotel hotel. We hebben 14 dagen zeer lekker gegeten. Ook al ben je niet Engels dan is de keuze ruim voldoende. Voor kinderen is er een apart klein buffet. De kok is Frans dat verklaart misschien de diversiteit.Voor kinderen vanaf 6 en volwassenen is er voldoende te doen. Er wordt van alles georganiseerd. Waterpolo, bingo, luchtbeddenrace,darten, poolen, t shirts beschilderen, kaarten , 4 op een rij. In de avond is er voldoende animatie. Mijn zoon van 11 was niet van het hotel weg te krijgen. Kinderen en volwassenen krijgen als je wil snel aansluiting met elkaar, en de Engelse zijn een zeer plezerig volk om mee om te gaan.

Neem een goede snorkelset mee en huur zelf een bootje bij de plaats Keri (100 euro voor 4 uur maar zeer de moeite waard) Bootje is goed uitgerust(reddingsvesten aanwezig)

Als je gaat snokelen is het net alsof je hoofd in het aquarium steekt.

Voortreffelijk

Henny
5-8-2008

Net terug van 1 van de betere vakanties. Hotel/kamers zijn zeer netjes (schoon), goede buffetmaaltijden en het personeel is niets te veel. Ligt in een rustige omgeving een paar stappen van het mooie zandstrand.Ok, de bingo's en het Engelse vermaak zijn soms iets te veel vant goede maar zij zijn ook in de meerderheid.Echte aanrader

zeer slecht

J.v.Rijsbergen
3-8-2008

6 maanden geleden geboekt,twee dagen voor vertrek schrapt het hotelonze naam van de lijst.Geen plaats meer?

Het blijkt dat dit hotel niet voor 100% maar 110% laat inschrijven.Dit betekent bij 0 annulering , te veel mensen en te weinig kamers.HollandInternational nog geprotesteerd maar geen gehoor, zelf gemaild , niets, geen respons.

Gelukkig heeft ons reisburo DISMA op het laatste moment nog een leuke bestemming voor ons kunnen regelen, maar je zou toch raar staan te kijken als je zo kort voor vertrek je koffers weer leeg kunt halen .Dus wees gewaarschuwd bij boeking naar dit hotel

Ik wilde alweer terug toen ik net in de bus zat opweg naar het vliegveld!!

Het eten is uitstekend, de mensen zijn er super aardig, animatie is top (voor jong en oud iedereen doet mee), je voelt je er welkom, kamer helemaal in orde, het eiland is mooi!! ik ben echt super positief!!!

het strand is er heel mooi, en kalamaki is super gezellig om een keer heen te lopen 's avonds!!

het klinkt allemaal een beetje overdreven maar echt waar ik heb er niks op aan te merken!!

wij hebben hier een top vakantie gehad en zekers te weten gaan ze mij daar nog een keer zien!

er wordt veel geschreven over engelsen maar je hebt er niet veel last van en er zijn ook genoeg nederlanders!!

owja 1 nadeel is dan misschien het handdoekje leggen maarja,, waar heb je dat niet??

groetjes

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Bitzaro Grande in Kalamaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Bitzaro Grande zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.