Aparthotel Bitzaro Grande

Aparthotel
Hotel aan zeeWeer vandaag19°15°
Aparthotel Bitzaro Grande

Omschrijving
Het Bitzaro Grande Hotel is de perfecte uitvalsbasis om het eiland Zakynthos te verkennen. Elke dag worden er verse maaltijden bereid, het personeel is vriendelijk en er is een groot zwembad. Het strand en Kalamaki zijn op loopafstand, maar je hebt een auto nodig om het hele eiland en haar bezienswaardigheden te ontdekken.

243 reviews over Aparthotel Bitzaro Grande in het Nederlands

Geweldig

Romy,
17-11-2018

Het hotel heeft prachtige gerenoveerde kamers met een open badkamer. Elke dag werd er goed schoongemaakt en er loopt vriendelijk personeel rond. Er hangt een fijne sfeer in het hotel en dit komt mede door de eigenaar. Ze weet de namen van haar gasten en doet haar best om het iedereen naar zijn zin te maken. Verder ligt het hotel op een goede locatie. Nog geen 5 min lopen naar het strand of centrum.

geweldige vacantie gehad

fam koolen,
19-10-2018

geweldig hotel gastvrij netjes goed eten

Het zal nooit meer onze keuze worden.

H. Hesling,
3-10-2018

Het is een in 2017 gerenoveerd hotel met mooie kamers.

Wij hadden een suite met jacuzzi wat er goed uitzag.

Voorheen hadden wij vele lovende reviews gelezen en de beoordeling leek uitstekend. Helaas konden wij ons niet vinden in die positiviteit.

Voor een 4 sterren hotel vonden wij het ondermaats. Geen water op de kamer om de avond en volgende morgen door te komen. U kunt water halen aan de bar of flessen kopen in de supermarkt. Het ontbijt viel tegen mede doordat er beperkte keuze aan brood was wat ook met mondjesmaat werd bijgevuld. Het diner buffet was zeer beperkt en vaak lauw ( zelfs koude aardappelen). gebakken aardappelen werden bij het ontbijt geserveerd. Bij slecht weer (regen) geen zit capaciteit in de lounge, voor de gasten. Hebben 3 avonden op onze kamer doorgebracht.

Wel vriendelijk maar te weinig personeel. Wij kregen het gevoel dat overal op is bezuinigd.

Goed hotel

Janette,
7-9-2018

Wij verbleven hier eind augustus in een level suite, werkelijk een prachtige kamer met mooi uitzicht op het zwembad.

Het hotel was van binnen en buiten schoon en netjes. Mooi zwembad met veel ligbedden, dus handdoekje leggen was niet nodig, al werd dat wel veel gedaan ‘S ochtends heel erg vroeg.....

Het buffet was erg goed. Tip: misschien toch verse jus d’orange bij t ontbijt serveren. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Hele goede vakantie gehad.

Fijn hotel!

J. Muller,
3-9-2018

Fijne vakantie gehad. Hotel is schoon en alle ruimtes netjes. Wij hadden een suite en deze is erg ruim! Personeel is erg vriendelijk en werkt erg hard. Eten is prima van kwaliteit. Aanbod van fruit is erg minimaal. Overdag is bij de beachbar alleen vette hap of salade te halen. In de middag alleen wat stukje cake of een klein koekje bij de koffie. In de avond is er niets meer te verkrijgen. Bij de borrel geen nootje of chips. Frisdrank is bijna allemaal zonder prik. Zwembad is prima. Handdoek leggen was niet nodig, al gebeurd dit wel. Om 4 uur in de ochtend liggen er al handdoeken. Bij het zwembad lekker rustig. Van de vliegtuigen die overkwamen hadden wij geen last.

Hotel ligt vlak aan een leuk winkelstraatje met eettentjes en barretjes. Je hoeft je hier niet te vervelen.

Mats en Marissa,
23-8-2018

Super hotel!

Mooi en schoon met heerlijk eten.

Wij hadden een suite geboekt, deze zijn heerlijk ruim.

Laatste dagen kregen wij zelfs een update naar een suite met eigen zwembad! Super service👌🏻

Een geweldig goed hotel!!

Miranda van den Bogaard,
12-8-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in dit geweldige hotel! De kamers waren mooi met zeer goede bedden. Het personeel was erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Het eten was elke keer een feestje, dit was met veel zorg klaargemaakt. Het is een kleinschalig hotel waardoor het niet druk is. Het hotel ligt op loopafstand van strand, winkels, restaurantjes en barretjes. Wij hebben zeer genoten en komen zeer zeker terug.

Mooiste vakantie

Jessica,
24-7-2018

Wat hebben wij genoten van onze vakantie! Een woord geweldig. Het hotel was zeer netjes en schoon. Het eten was gevarieerd. Zakynthos is adembenemend mooi. In 1 woord geweldig !

Super!

Van der bos,
13-6-2018

Super hotel! Heerlijk eten! Geen negatief puntje. Binnen minder dan 10 minuten ben je op het vliegveld.

Aanrader

F. Brantjes,
13-6-2018

Fantastisch hotel met hippe kamers, mooie tuin, vriendelijk personeel en geweldig eten. 5 minuten lopen van winkels en strand. Strandstoelen kun je huren, het hotel heeft geen privéstrand maar wel een fantastische tuin met ligbedden, parasols, zitzakken en twee hangmatten. Er zijn veel excursiemogelijkheden, zelfs een tocht naar het vaste land; Olympia. Enige minpuntje is dat er alleen bij het ontbijt filterkoffie is, de rest van de dag is er oploskoffie.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Bitzaro Grande in Kalamaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Bitzaro Grande zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.