Aparthotel Bitzaro Grande

all inclusive
Wij rekenen géén boekingskosten

51 tips over Aparthotel Bitzaro Grande

Ben & Etty, 6-6-2014
Tip, als je een auto wilt huren doe dit bijvoorbeeld bij Avis, een vetrouwd adres. Een safari tocht is af te raden met 8 a 9 personen in een kleine dichte Jeep (kunt goedkoper met een paar mensen een auto huren)
bramall, 31-5-2014
trip op een turtle boat om schildpadden te spotten!
jan barten, 30-5-2014

in het dorp is vanalles te huren(auto,quods,scooters,fietsen

maak per quod een eilandtour ,erg leuk!!!

Rob Ruijtenberg, 29-5-2014
Sla de excursies maar over! Pak een quad en ga zelf in 2 dagen op je gemak het eiland rond....geweldig. Alles gezien en beleefd. Wil zeker nog eens terug.
Evert, 26-5-2014
Een auto huur je het beste aan het eind van de straat bij EuroHire. Alles is daar 100% verzekert en de prijs is minder dan de helft ten opzichte van Arke.
broekie75, 11-5-2014
ga met Nefis Travel je excursies doen. met kleine groepjes (nl talige eigenaresse) op de boot opz oek naar schildpadden of naar het scheepswrak en blauwe grotten.
Regina Koopmans, 6-5-2014
Het huren van een auto geeft je de ruimte het eiland te bekijken. Iets wat zeker de moeite waard is. Het eiland is beeldschoon en met de auto is het ontspannen om alle mooie plekken te bekijken.
Jolanda, 1-11-2013
Schildpadden eiland bezoeken. Ook is Zakynthos een leuke stad. We hebben met de bus ook een eilandtour gemaakt, op die manier stop je op een aantal mooie plaatsen en zie je een aantal echte gebouwen, mensen of dingen uit deze streek
Mia Peeters, 8-10-2013
Huur een auto voor minimaal 3 dagen.
Vinck Ingrid, 13-9-2013
Zakynthos is een mooi eiland maar klein. Huur een wagen voor max.2 dagen want dan heb je alles wel gezien. De meeste excursies zijn met de boot omdat hun highlights alleen vanop het water te bereiken zijn.(blauwe grotten, reuzeschildpadden en scheepswrak).