Het zal nooit meer onze keuze worden.

Aparthotel Bitzaro Grande ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door H. Hesling

Het zal nooit meer onze keuze worden.

H. Hesling
3-10-2018

Het is een in 2017 gerenoveerd hotel met mooie kamers.

Wij hadden een suite met jacuzzi wat er goed uitzag.

Voorheen hadden wij vele lovende reviews gelezen en de beoordeling leek uitstekend. Helaas konden wij ons niet vinden in die positiviteit.

Voor een 4 sterren hotel vonden wij het ondermaats. Geen water op de kamer om de avond en volgende morgen door te komen. U kunt water halen aan de bar of flessen kopen in de supermarkt. Het ontbijt viel tegen mede doordat er beperkte keuze aan brood was wat ook met mondjesmaat werd bijgevuld. Het diner buffet was zeer beperkt en vaak lauw ( zelfs koude aardappelen). gebakken aardappelen werden bij het ontbijt geserveerd. Bij slecht weer (regen) geen zit capaciteit in de lounge, voor de gasten. Hebben 3 avonden op onze kamer doorgebracht.

Wel vriendelijk maar te weinig personeel. Wij kregen het gevoel dat overal op is bezuinigd.