Aparthotel Bitzaro Grande ****

Review geschreven door J. Muller

Fijn hotel!

J. Muller
3-9-2018

Fijne vakantie gehad. Hotel is schoon en alle ruimtes netjes. Wij hadden een suite en deze is erg ruim! Personeel is erg vriendelijk en werkt erg hard. Eten is prima van kwaliteit. Aanbod van fruit is erg minimaal. Overdag is bij de beachbar alleen vette hap of salade te halen. In de middag alleen wat stukje cake of een klein koekje bij de koffie. In de avond is er niets meer te verkrijgen. Bij de borrel geen nootje of chips. Frisdrank is bijna allemaal zonder prik. Zwembad is prima. Handdoek leggen was niet nodig, al gebeurd dit wel. Om 4 uur in de ochtend liggen er al handdoeken. Bij het zwembad lekker rustig. Van de vliegtuigen die overkwamen hadden wij geen last.

Hotel ligt vlak aan een leuk winkelstraatje met eettentjes en barretjes. Je hoeft je hier niet te vervelen.