Leuke vakantie met hier en daar wat minpuntjes!

Aparthotel Bitzaro Grande ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Tatswa

Leuke vakantie met hier en daar wat minpuntjes!

Tatswa
28-7-2018

Pluspunten: vriendelijk personeel, waarbij Nicky en Karin zeker genoemd mogen worden. Zeer ruime kamers en goede bedden. Zoetwater zwembaden!

Minpunten: Ontbijt is karig en zeer op Engelsen gericht. Ook het aanbod bij de 'snackbar' is klein qua keuze. Op alle gebied weinig keuze vergeleken met anderen all-in hotels in Griekenland. Deze scoort bij ons lager als het om het eten gaat. Inrichting hotel niet vriendelijk voor minder valide personen. Zoals bv. geen trapleuningen. Er is geen aparte schakelaar voor de wc waardoor je 's-nachts alle lichten aan moet doen. Klachten, zoals een blijvende doorlopende wc, worden niet opgepakt, dus zelf maar verholpen. Grootste ergenis is dat er overal gerookt mag worden en dat is anno 2018, Not Done!

Excursie gedaan bij Nefis , super goed georganiseerd.

Jammer van al het zwervuil op het eiland want dat doet de mooie nattur geen goed. Al met al, een goede vakantie gehad.