Aparthotel Bitzaro Grande ****

Review geschreven door Harriet

Blijft favoriet!

Harriet,
13-6-2018

Voor de 3e keer in dit hotel. Nu het resultaat van de verbouwing gezien. In 1 woord prachtig! Wij hadden een suite, zodat dochter ook op onze kamer kon. Heerlijk bed! (Nog nooit zo'n zalig bed gehad in een hotel) Hele hotel zag er prachtig uit. Personeel nog steeds erg vriendelijk en behulpzaam. Alles licht en ruim en schoon. Eten heerlijk. Andere sfeer vergeleken met 2016 vond ik: gemiddelde leeftijd van de gasten wat hoger. Kinderen hebben er niks te zoeken denk ik. Te saai voor ze. Maar wel heerlijk: geen gekrijs enz ;) Goed toeven aan het zwembad. Fijne nieuwe ligbedden. De zitzakachtige bedden vond ik niet geweldig. Dochter (18) lag er wel graag op.

Enige wat wij jammer vinden is de ligging, omdat er geen gezellig dorpje is.

We komen vast en zeker nog eens terug hier, maar nu tijd voor een ander eiland en hotel.