Hotel Babis Studio's

Hotel Babis Studio's

Kleine hotelsWeer vandaag16°10°

We hebben een aantal aanbieders voor Babis Studio's voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Babis Studio's in het Nederlands

Studios Babis Kalamaki

Jante
9-9-2010

Prachtig gelegen vlak aan zee, enkel een prachtige terras van de uitbater zelf ligt tussen de studios en het strand. Verzorgde kamers met hotelservice. Ontbijt is mogelijk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Babis Studio's in Kalamaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Babis Studio's zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.