Appartement Athina

4 reviews over Appartement Athina

• 2017
    6Anoniem28-08-2017

Matig

Erg goed en vriendelijk ontvangen door een mevrouw bij de receptie, uitleg over allerlei dingen was duidelijk. De kamer vonden wij matig. Het was erg gedateerd en kaal. Matrassen waren niet fijn, de veren staken er nog net niet uit. De kitchenette zag er vrij oud uit, op het bestek zat roest. Ook waren de lakens van de bedden en de handdoeken niet schoon, er zaten vlekken in. In de lakens van de bedden zaten zelfs gaten in. Verder weinig last gehad van de drukte van de hoofdstraat van Kalamaki. Het rustige strandje lag op 10 minuten lopen, dat was erg fijn.

• Oude reviews

7plakias10-09-2013

Matig

Eenvoudige studio, karige keukenuitrusting, douche pas op (zeker met kinderen) mengt niet goed gloeiend heet . Beddengoed en handdoeken worden elke dag verschoond, schoonmaak redelijk Personeel vriendelijk Direct vanuit je studio in het levendige Kalamaki. Studio erg gehorig maar dat ligt voornamelijk aan de overige vakantiegangers voornamelijk Engelsen(jong en oud) en Italianen die tot diep in de nacht/ochtend veel lawaai maken .

• 8Wilco Schreurs09-09-2013

Uitstekend appartment voor die prijs!

• Ons appartement in Kalamaki was een prima plek om van daaruit lekker naar het strand te gaan (slechts 10 minuutjes lopen), of om het eiland te verkennen (ligt aan doorgaande straat). Winkels en restaurants om de hoek.
    • Appartement heeft aardig en zeer behulpzaam personeel, dat prima Engels spreekt.
    • Appartementen worden goed schoon gehouden. Inrichting is simpel.
    • Ook fijn dat er nu airco is (voor maar paar euro per dag extra).
    • Was vooraf beetje bang voor lawaai van vliegveld in de buurt, maar dat blijkt echt te verwaarlozen.
    • Als je pecht hebt dan zit je naast een stel luidruchtige buren (meestal Engelsen of Italianen, vlak voor/na het uitgaan).

Met oudere kinderen

• 7Andrea van Hal05-01-2010

levendige locatie maar waarom geen airco?

Wij verbleven hier in augustus 2008 10 dagen. Appartement was schoon, en ruim.Balkon aan weerszijden, 1 aan de winkelstraat kant en 1 aan de rustige kant( is eigenlijk gallerij). Airco ontbrak en dat was geen doen met die hitte. Deuren konden 's nachts vanwege muziek/uitgaansleven niet open blijven.Niet zo geschikt voor mensen met jonge kinderen dus. Heel jammer want voor de rest een prima en lekker ruim appartement op een leuke gezellige locatie. Athina is een sympathieke behulpzame vrouw.Op verzoek kon wel een ventilator worden geregeld. Athina, installeer een airco en maakt het bijna perfect!

Met oudere kinderen

1 tip over Appartement Athina

• Wilco Schreurs, 09-09-2013
    • Huur ook een jeep voor een paar tientjes per dag, bijvoorbeeld zo'n geinige Suzuki Jimny, en bezoek de leuke baaitjes en dorpjes
    • Straten van Zakynthos zijn plaatselijk erg glad, dus niet echt veilig om met een scooter te rijden.

0 vragen over Appartement Athina

Appartement info