Hotel Anagenessis Village

Griekenland, Zakynthos, Kalamaki

7.6Goed

• Kinderopvang
  • Sauna

We hebben een aantal aanbieders voor Anagenessis Village voor je op een rij gezet:

23 reviews over Hotel Anagenessis Village

• 7Brigitte Schouffoer03-08-2019

Zonde, prachtplek maar voor ons niet meer

Als je aankomt denk je echt wauw! Een warm welkom en de eigenaar en de rest van het personeel doet zijn best het naar je zin te maken. De kamers zijn erg mooi.

Een Nederlands stel reageerde wat lacherig over de Griekse avond, zo van ben benieuwd wat jullie er van gaan vinden, de muziek gaat dan hard. Wij dachten, eerst zien, dan geloven! Toen wij net klaar waren met eten, werden we opgeschrikt van enorm harde muziek, de boxen kraakten er van. We schrokken heel erg en gingen daarna snel weg. In de ochtend heb je geen wekker nodig, de muziek gaat dan aan, na ontbijt gaat hij harder en moet je hard praten om je bestelling door te geven. We hebben elke avond tot half 1 wakker gelegen.:-s Mijn man heeft er een paar keer wat van gezegd,de boxen staan naar buiten gericht, de ramen enkelglas dus je hoort veel. deden er niks aan. Dit was een tegenvaller, zo zonde van zo'n mooie en rustig aangeschreven plek. Nu bijkomen van onze vakantie:-(

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    8Yvonne Schreuder01-11-2018

Echt een aanrader!

Wat een fijn appartement. Een heel prettig relaxte setting en sfeer. Het ontbijt was goed. Het personeel is top. Jammer dat Camila weggaat, ze is echt een aanwinst. De eigenaar, Kosta, is een schat van een man. Heel ontspannen en fijn in contact en hij doet alles om het naar je zin te maken. Wij zaten er tijdens een zware aardbeving en hij heeft ons een heel veilig vertrouwd gevoel gegeven door zijn rust, eerlijkheid en de zorgzaamheid voor zijn gasten. We raden wel aan een auto te huren, maar sowieso is Zakynthos te mooi om alleen maar bij je appartement in de buurt te blijven.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 8Nicole05-08-2018

Heerlijke vakantie gehad.

Fijn apartementen complex voor dit geld. Kleinschalig. Idd dicht bij vliegveld maar daar geen last van gehad. Ideaal door korte transfer. Rand bij het zwembad wat valgevoelig voor kinderen (ook voor niet oplettende volwassenen 😉) Lopen naar Kalamaki is wel te doen (ongeveer 30 minuten) onze kinderen zijn wel 8 en 12 jaar. Maar een auto huren is zeker een aanrader, eiland is te mooi om dat niet te doen. Prima ontbijt, genoeg keuzes, niets mis mee. Wel na 10 dagen moeten wisselen van appartement, (moesten nog een paar gezinnen maar gelukkig niet iedereen, is voor de poetsdames (waar wij ook tevreden over waren) ook niet zo fijn) wat daar nu precies de echte reden voor is heeft Costa ons niet kunnen uitleggen haha. Eten bij restaurantjes is de buurt, zeker ook doen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Emmy Rijkers27-01-2018

prima

Mooi opgezet appartementencomplex. Kleinschalig. Fijn zwembad. Ligt wel wat afgelegen en vlakbij de luchthaven. Er zijn appartementen bij waar je last kun hebben van het vliegverkeer. Wij hebben daar overigens geen last van gehad. Het ontbijt is prima. Wanneer je halfpension boekt krijg je een aparte kaart om je keuze uit te maken uit voor en hoofdgerecht. Het nagerecht,elke dag watermeloen met druiven vonden we nogal eentonig. Kalimaki heeft een prachtig strand waar je heerlijk kunt wandelen. Aan het strand bij Crystal Beach kun je genieten van een prachtig uitzicht. Twee weken een scooter gehuurd om het eiland te verkennen is de moeite waard.

Gereisd met partner in september 2016

• 2017
    9Cicely Verstraten25-10-2017

Geweldige tijd gehad

Het hotel is van een hele lieve familie. Wij werden goed ontvangen door de baas van het hotel. Tijdens ons verblijf hebben we een leuke en fijne band opgebouwd met de familie. Als er problemen zijn, proberen ze dit zo goed en snel mogelijk voor je op te lossen. We hebben kunnen genieten van heerlijk Grieks eten, karaoke avonden en heerlijke cocktails. Wij hebben er een geweldige tijd gehad en we gaan zeker nog een keer terug naar onze nieuwe vrienden daar.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 9Fam van Vliet25-08-2017

Knus en kneuterig uitvalsbasis om eiland te zien

Appartementen complex waar je aan niks ontbreek. Heerlijk rustig , maar toch centraal gelegen. Prima uitbalsbasis om daarvandaan met auto het eiland te bezichtigen. Heerlijk ontbijt en bij half pension een menu kaart waar genoeg keus op staat om iedere dag wat anders te kiezen. Eten was iedere dag heerlijk. Zeer vriendelijk personeel welke uit familie en vrienden bestaat. Ze doen er alles aan om het naar je zin te maken. Kamers waren prima. Enig minpuntje is betalen voor airco. Je kon niet zonder vanwege de hoge temperatuur. Wij waren met 2 gezinnen met wat oudere kinderen. Bedjes aan het zwembad waren er genoeg. Al met al een zeer leuke vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 7Ingeborg15-08-2017

Prima

Appartement is sober en eenvoudig, maar wordt prima bijgehouden wat betreft handdoeken e.d. Het ontbijt is echt minimaal en zijn we niet erg tevreden over, alsook het avondeten. Wanneer je halfpension boekt krijg je een andere kaart dan de gewone gasten en heb je minder keuze. Verder een heerlijk zwembad en ideaal voor kinderen. Een auto huren is geen overbodige luxe, maar eigenlijk een must, anders kom je nergens. Het hotel is erg afgelegen en ligt ver van kalamaki en het strand.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 6Maria24-07-2017

Anders dan verwacht

Ons appartement zag er mooi uit vanbuiten en had een mooi balkon, helaas was warm water krijgen tijdens het douchen een luxe: vaak ijskoud water en een zacht straaltje. Ook is de keuken heel minimaal ingericht, het is duidelijk dat ze je zo veel mogelijk erop uit willen sturen om buitenhuis te eten. Tip: neem wasmiddel, spons en theedoek mee want dat zit er niet bij en was het bestek etc voor gebruik want het was erg vies in ons geval. Het appartement is een prima "basic" plek om vooral te overnachten, de bedden zijn goed en 2 keer per week wordt alles verschoond. Airconditioning kost €7,00 per dag, wat voor ons een onaangename verrassing was. Het zwembad is heerlijk en de eigenaar is vriendelijk, het ontbijt viel ons alleen zwaar tegen. Na een paar dagen hetzelfde onsmakelijke ontbijt te hebben gegeten, besloten we om 's ochtends naar de Lidl te gaan en daar verse broodjes te halen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• Oude reviews

7Rob12-08-2016

Rustige leuke kleinschalige plek.

Complex ziet er leuk en verzorgd uit. Personeel is zeer gastvrij en behulpzaam. Eten was verzorgd maar relatief duur vergeleken met restaurants is de nabije omgeving (Kalamaki, Argassi, Zakynthos stad). De kamers zijn sober ingericht, Keuken en badkamer zouden vernieuwd mogen worden. Auto huren is zeker aan te raden. Wel een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 10Nanda27-07-2016

Heerlijke thuisbasis om het eiland te verkennen!

Rustig gelegen appartementencomplex aan de rand van Kalamaki. Weg van de drukte bij een familiebedrijf dat met zeer veel liefde een aandacht gerund wordt. Niks is te gek en als er een 'probleem' is, wordt dat direct verholpen. Het zwembad is heerlijk! Op woensdag kun je gratis aanschuiven voor het avond eten en op vrijdag is er Griekse avond en laat de familie hun danskunsten zien. Het appartement wordt zeer goed schoongehouden en handdoeken en lakens zeer vaak verwisseld. Het zwembad is genieten. Wij hebben er wel een auto bij gehuurd omdat we de afstanden echt te ver vinden met kinderen. Maar er zijn zo veel mooie plekjes op het eiland, dat je jezelf te kort doet om geen eigen vervoer te regelen. Echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

8 tips over Hotel Anagenessis Village

• Greet, 22-09-2013

Huur een scooter. Eiland is in 1 week helemaal te verkennen. Neem de bergweggetjes naar de afgelegen dorpen. Fantastische uitzichten.

• Nine, 01-07-2014

De cocktails zijn overheerlijk, echt een aanrader!

• Wilma, 02-07-2014

Een auto of scooter huren is erg handig. Het complex ligt een eindje lopen van strand en restaurants. Wij hebben overigens geen ongelukken gezien op de weg daar naar toe! (Zie eerdere review.)

0 vragen over Hotel Anagenessis Village

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Tours, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages