Aparthotel Amaryllis

Aparthotel Amaryllis
8,5

3 tips over Aparthotel Amaryllis

Zakynthos 2017, 12-5-2017

rij richting Keri voor een boottocht naar de Keri Caves en Marathonisi en om de schildpadden te spotten. Ook leuk boottocht naar Blue Caves en Shipwreck beach. kosten slechts 15 euro p.p

Banana Beach! heerlijk om een dagje te luieren, zonnen en eten.

Huur zelf een auto bij EuroHire 200 m van het hotel! aanzienlijk goedkoper dan via reisorganisatie. Check eerst zelf hun site voor de prijslijst, zo kan je makkelijker onderhandelen.

han_mirjam, 31-5-2015
Boek je excursies bij de bureautjes op straat en niet bij je touroperator, scheelt vele Euro's. Je hebt dan wel een Engelstalige gids.
Hans van Vliet, 22-6-2014

Kalamaki heeft vele restaurants en Bars waarvan ik Yummies,Jamas en de Cocktailbar voor de hoek bij de Italiaan er boven uit vond steken.

Ook Zakynthos stad is een aanrader maar daarentegen Laganas is meer voor de jeugd gezien het aantal discotheken,fastfoodketens en Bars.