Aparthotel Amaryllis

86 reviews over Aparthotel Amaryllis in het Nederlands

Fantastisch!

Ron Hessels
16-6-2018

Supervriendelijk personeel, mooie kamer en prima eten.

Zijn 4 dagen geweest om even lekker uit te rusten, dit gaan we vaker doen.

Gezellig, Netjes, sfeervol.

Nina
14-6-2018

Heel knus, gezellig hotel met een fantastische keuken. Grote, nette appartementen, een prachtig onderhouden tuin en zwembad.

Ligging is goed, vlakbij centrum en vlakbij het strand !

Top hotel op een top lokatie.

Danny van Kolck
12-6-2018

2 juni zijn wij zeer vroeg aan gekomen in het hotel, maar we konden gelijk van de al inclusieve gebruik maken, geen probleem. Ook de kamer kregen we heel snel. Personeel is top, heel gastvrij, naar mij mening iets te gereserveerd, maar allemaal heel vriendelijk. Kamers zeer ruim en schoon, één klein minpuntje. De douche cabine was wel heel klein. En het water of te heet of te koud (D-gebouw). Eten was heel goed en best wel afwisselend. Rustig complex, ondanks dat het bijna vol was waren er altijd bedjes en parasols. Ook meer dan voldoende ruimte het zwembad. omdat wij ook laat vertrokken konden we toch de hele dag nog gebruik maken van de al inclusieve. Kortom een top locatie en Top hotel, puntje eraf voor de douche.

Appartementen met de faciliteiten van een hotel!

Iris Semeijn
31-5-2018

- Appartementen / studio's met de faciliteiten van een hotel! Er is helaas geen lift aanwezig, de appartementen / studio's gaan tot de 3e verdieping. Alles ziet er netjes + verzorgd uit en de kamers worden dagelijks (goed) schoongemaakt. Het is wel erg gehorig, de muren zijn dun, kamers zijn wel lekker donker door luiken bij het balkon die gesloten kunnen worden (dat er tevens ook voor zorgt dat het wat koeler blijft in de kamer).

- Goede ligging tot strand, Zakynthos stad en om de omgeving te verkennen.

- Het eten is prima, er is genoeg keus, het eten was goed warm en het smaakte heerlijk. Elke dag is het buffet weer anders, wat wel fijn was voor de afwisseling (behalve salades, die kun je standaard elke dag pakken als je wil).

- Het zwembad is klein, bij ons was het nog niet zo druk (voor-seizoen), ik kan me voorstellen dat het in de zomer helemaal vol ligt daar.

- Personeel is zeer vriendelijk + behulpzaam, ze spreken goed Engels.

Fantastische vakantie gehad

Jaap
20-5-2018

We zijn net terug van een 12 daags verblijf. We vonden het een prima hotel om te verblijven . Het eten is prima met voldoende afwisseling . Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en men spreekt voldoen de tot goed Engels . Kamers zijn ruim en schoon . Het zwembad beschikt over voldoende bedden en parasols . S avonds is het er erg rustig , er was tijdens de 12 dagen een avond met muziek en dans , dit was voor ons voldoende . In het dorp is op loopafstand s zvonds voldoende te doen voor diegene die daar behoefte aan heeft . 1 tip vor het hotel laat het bediend personeel wat mee er op afstand zich bewegen en toe te zien . Wij hadden weleens idee dat men ons het eten zowat van het bord af keek .

Gemoedelijke sfeer, goede service

m47
8-5-2018

Hotel ligt iets van de weg af en heeft een mooie en nette uitstraling. Kamers schoon, mooi sanitair met regendouche. Wel wat gehorig en losse bedden wat harde matras. Zeer vriendelijke en service-gerichte medewerkers bij receptie, bar en restaurant. All-inclusive formule biedt voldoende drankjes (limonades soms te zoet) en buffet is prima. Iets meer afwisseling zou welkom zijn. Zwembad koud in mei. Tuinen en paden netjes verzorgd. Soms wat last van hondengeblaf in de omgeving alsmede muziek van het andere hotel ernaast gelegen. Begin mei niet echt last van vliegtuigen (vliegen sowieso niet in de nacht) op het 4 km verderop liggende vliegveld.

Geweldig, we hebben genoten

Gezin uit Nederland
4-5-2018

Wij hadden een studio op de begane grond erg ruim (9x9 m). Fijne bedden met een topper erop. Alles zeer schoon. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Niks is teveel. Als je dagje weg gaat willen ze zelfs lunch pakketjes meegeven. Eten lekker en veel afwisseling. Er ligt iedere avond voldoende salade, friet, pasta en in de twee weken dat we hier zitten geen 1 keer hetzelfde aan vlees of vis. Ook lekkere toetjes. Altijd weer wat anders en goed van smaak. Zwembad voldoende bedjes. Het is geen grootschalig complex dat maakt dat alles heel relaxed is. Overwegend Nederlanders. Als ik dan het hotel toch wat tips mag geven is om het ontbijt wat te verlaten. Het is nu van 7.30-9.30 uur. Veel gasten vonden de eindtijd vroeg. Wij moesten iedere dag wekker zetten om op tijd te zijn. En uitbreiding van de speeltuin voor de kids. We begrepen dat er sinds dit jaar nieuwe eigenaar in zit. Ga zo door! Wij hebben een fijn verblijf gehad!

Boven verwachting

Hollanders
30-4-2018

Genoten! Erg vriendelijk, gastvrij en behulpzaam personeel. Heerlijk eten. Gemoedelijke sfeer. Kleinschalig. Schoon appartement. Genoeg zitgelegenheid. Tip voor Amaryllis: een kluisje in het appartement en een wasrekje op het balkon a.u.b. Niet gezwommen, maar prima zwembad. Schitterend eiland. Een avondje naar Zakynthos geweest. Via touroperator een Jeepsafari geboekt (fijne chauffeurs!) en zelf ook nog een auto gehuurd (perfect geregeld). Complimenten ook voor touroperator reisleiding. Wij komen hier zeker nog een keer terug!

Leuk, goed, gezellig en kleinschalig hotel!

Stephanie
19-2-2018

Kamers zijn in Griekse stijl en erg ruim. Badkamer is ietwat gedateerd, maar alles is erg schoon en wordt ook goed schoon gehouden.

Het zwembad is eveneens schoon en groot genoeg. Er zijn voldoende ligbedjes gedurende de dag en er is dus altijd een mogelijkheid ergens aan het zwembad te gaan liggen. De meeste gasten zijn Nederlanders (90%) op een enkele Italiaan, Engelse of Duitser na. Wij hadden hierdoor erg veel onderling contact en gezellige avonden bij het hotel met elkaar :)! Daarnaast is het eten erg lekker en is er voldoende keuze. Ikzelf ben een moeilijke eter, maar ook ik had iedere dag meerdere keuzes en het eten was erg smaakvol.

De ligging is ook ideal. Zodra je het hotel aan de voorkant uitloopt ben je met 2 minuten bij de barretjes- en restaurantstraat van Kalamaki. Het strand is ook maar circa 5 minuten lopen, dus prima te doen!

Laganas is met de taxi zo’n 5 minuten, slechts €8 voor de taxi, ook leuk voor een avond!

The Amaryllis Team, Sales Manager, 10-4-2018

Dear Guest,

Thank you very much for your nice comments.

Looking forward to welcoming you again in our hotel soon.

Mooi complex met goede service en goed eten

Simone
23-1-2018

Prachtige tuin waar de kamers in gelegen zijn. Personeel wat erg service gericht is. Eten wat erg lekker is. Vlakbij het zandstrand van Kalamaki.
Panos Petikidis, Sales Manager, 13-2-2018

Dear Guest,

Thank you very much for your nice comments.

Looking forward to welcoming you again in our hotel soon.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Amaryllis in Kalamaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Amaryllis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Amaryllis scoort een 8.51 uit 10 op basis van 92 reviews.