Aparthotel Amaryllis

101 reviews over Aparthotel Amaryllis in het Nederlands

Nooit meer

Corrina Harteveld
4-10-2018

Bij aankomst je koffer zelf naar je kamer brengen. Voor jongeren wel te doen maar de trappen op naar de 1ste of 2de etage voor ouderen gewoon krankzinnig! Geen echte frisdrank...lauw en zonder prik. cocktails waterig. 23.00 uur bar dicht.

Tussendoor snacks stelt niks voor. Paar plakjes flinterdunne cake en wat boterhammen.

Eten is goed maar niet bijzonder. Eten in een soort tent. Bij slecht weer dus ook ...wat erg armoedig aan doet. Ongezellige bediening.

Zwembad is goed en genoeg ligbedjes. Borg handoek 10 euro ipv 5 euro zoals vermeld werd bij touroperator.

2 kamer app is ruim. Douche moet eerst een kwartier lopen voordat je warm water hebt.

Bij uitchecken geen interesse naar beleving van de klant.

Al met al geen aanrader!

Heerlijk gezellig knus hotel

Marja Grootscholten
16-9-2018

Heerlijk gezellig hotel knus en mooi schoon heerlijk zwembad eten goed. Heerlijk gehad .

Minpuntjes als je rosé vraag word gemengd met rode en witte wijn proefde elke dag anders . En eigenaar leek wel een havik was constant zijn personeel in de gaten aan het houden terwijl ze zo leuk waren maar ze merkte spanning van de baas gehijg in hun nek.

Zeker een aanrader .knus ,gezellig

Marjan
15-9-2018

een gezellig kleinschalig hotel

.service prima .altijd plekbij zwembad en vlakbij strand en gezellige centrum van kalamaki .

Fantasties

Hans
2-9-2018

Geweldige kleinschalige accomodatie met zeer vriendelijk personeel op een mooi schildpadden-eiland.

Erg genoten !

Fam. Waalderbos
23-8-2018

Heel erg genoten van ons verblijf met onze twee kinderen (9en7).

Het is erg kleinschalig en daardoor goed te overzien en gezellig.

Strand is op loopafstand.

Niet te druk, dus er is altijd plek bij het zwembad, en het zwembad is ook erg schoon en heel lekker qua temperatuur.

Verder heel schoon en netjes.

Er is heel veel moois te zien op het eiland, wij gaan zeker nog een keer terug om meer te zien.

Wat wel jammer is dat op dag van vertrek om 11.00 uur je bandje wordt afgeknipt bij het uitchecken en als je later terugvliegt je moet bij betalen voor het eten en drinken, en daarnaast moesten we bij aankomst na 23.00 uur - door vertraging (dan stopt de all-inclusive) ons drankje ook zelf betalen.

Het zou fijn zijn als hier wat flexibeler mee om werd gegaan.

Maar verder een heerlijke vakantie gehad en wij komen hier zeker nog een keer terug!

Nooit meer

Sara & Rick
15-8-2018

▪ Kamer was oké en schoon. De douche was een ramp. Water ging steeds van ijskoud naar loeiheet. Meldingen van gedaan, maar volgens het hotel was er niets mee aan de hand;

▪ Eten was vreselijk. Geen variatie, vaak hetzelfde. Eten wat over was 's middags werd hergebruikt in de avond en vice versa. Ook was het koud/lauw en geen kwaliteit. Gewoon een nieuwe portie van het "gerecht" bij het oude in gooien. Eten was ook erg vettig. Bijvullen een half uur voor tijd deden ze niet meer;

▪ Drinken/koffie in plastic bekers/kartonnen bekers. Zelfs tijdens ontbijt/lunch/diner. Glazen en kopjes waren schaars. Dus vaak die bekertjes, bah.

▪ Weinig keus in drankjes wat all-in was. Vieze tegenvaller (ook geen A-merk).

▪ Personeel wist van elkaar niet wat de gang van zaken waren en gaven geen gehoor als je echt iets had, niet klantgericht.

▪ Hotel gaf een armoedige indruk. GEEN 4 sterren waard. Eerder 2,5 / 3*. Snap serieus de "goede" recensies niet.

geweldige hotel!!

phil
14-8-2018

geweldige vakantie gehad, echt een Grieks sfeertje op loop afstand van het strand, lekker eten en gezellige bar, kamer zijn ook super!! lekkere bedden en een balkon die ruim genoeg is, koelkast, kookplaat en waterkoker aanwezig! badkamer is een beetje krap maar groot genoeg om je op te frissen na een duik! het restaurant is leuk opgezet buiten op een soort binnenplaats, elke dag vers en lekker Grieks eten en de bar waar de bar man je graag informatie geeft over het eiland en de mooiste plaatjes om te bezoeken. zwembad ook prima! kortom een aanrader!! wij hadden een auto gehuurd om het eiland te verkennen dit is wel een aanrader en de meest veilige manier op dit eiland.

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad. Het was vanaf de luchthaven maar een klein stukje, dus voor we het wisten lagen we al lekker aan het zwembad. De ligging is niet alleen gunstig ten opzichte van het vliegveld, maar ook zijn er in Kalamaki leuke barretjes en restaurantjes en is de drukte van Laganas of Zakynthos-stad dichtbij. De kamer was rustig gelegen, ruim en werd elke dag netjes schoongemaakt. Punt van aandacht was dat de watertemperatuur van de douche niet altijd even goed te regelen was. Bij het zwembad was altijd voldoende plek en op 5-10 minuten lopen lag een mooi zandstrand, waar het overigens wel wat drukker was. Het personeel was ontzettend vriendelijk en het eten voldoende gevarieerd. Gelet op eerdere wat minder positieve recensies hadden wij ons voorgenomen om niet elke avond bij het hotel te gaan eten, maar uiteindelijk elke dag bij het hotel gegeten.

Kortom, dit is zeker een aanrader!

Prima verblijf gehad

Tamara
6-8-2018

Nadelen; dicht bij airport, lawaai. Kei en keiharde bedden. Je kunt een topper vragen maar die zijn beperkt aanweizg.

Voordelen; rustige zee, top personeel., lekker eten, goede schoonmaak.

Als je excursies wilt boeken kan dit via de receptie. Betere prijs dan via de reisleiding.

Fijne accomodatie om Zakynthos vanuit te verkennen

C.W. Verwijs
30-7-2018

Gezellig, fijn familiehotel aan de zuidkant van het prachtige Zakynthos. Een fijne basis van waaruit we Zakynthos konden ontdekken. Ontzettend vriendelijk personeel, heel behulpzaam. Gevarieerd eten. Aanrader! Zakynthos is als eiland niet ontzettend groot, dus houd er rekening mee dat je bij een hotel op deze afstand van het vliegveld af en toe een vliegtuig over hoort en ziet komen. Overdag waren wij vaak op pad met de huurauto (vonden wij wel een must op dit eiland) dus we hebben er niet zoveel erg in gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Amaryllis in Kalamaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Amaryllis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.