Tijdelijk €25 aanbetaling

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

In Griekenland vind je het kleinschalige Aparthotel Amaryllis op Zakynthos. Word warm welkom geheten door het vriendelijke personeel en vermaak je vervolgens in het zwembad terwijl de kinderen rondspetteren in het kinderzwembad. Amaryllis Hotel Zakynthos is snel te bereiken vanaf de luchthaven en het strand ligt op loopafstand.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

134 Reviews over Amaryllis

• 9Fam. Vd Leij03-07-2022

Heerlijk hotel

Net terug van een heerlijk verblijf in Amaryllis. Bedden liggen heerlijk, eten erg goed zeer gevarieerd geen enkele avond gelijk. Lekker kleinschalig all inclusive. Het personeel doet echt alles om je een heerlijke vakantie te geven. Geen enkele vraag is teveel. Onze dochter heeft een glutenallergie, ook daar werd goed rekening mee gehouden. Er werd glutenvrij meel besteld en speciaal pizza gemaakt en dessert. Een paar dagen een auto huren is wel noodzakelijk want er is niet zoveel te beleven. Huur de auto bij Eurohire op de hoek. Tip: kijk even op internet bij Eurohire en boek het online dan heb je veel lagere prijs! Tip voor het hotel: afvalbakjes op de tafels bij het eten en nieuwe bedden bij het zwembad. Vliegtuigen heb je geen last van.

• 8Lidy en Peter Slijters26-09-2021

Leuk hotel met zeer vriendelijk personeel

Net terug van 8 dagen Amaryllis hotel ,het hotel heeft een prima ligging 10 minuutjes lopen van het strand en vrijwel in het centrum de kamers zijn ruim en met een kookplaatje aanrechtje zodat je iets warm kan maken eventueel voor waterkoker kopjes ed moet je even naar de receptie daar krijg je dan de spullen die je nodig hebt (heeft met corona te maken)bedden zijn prima wellicht een beetje kort maar goede matrassen ,douche ook goed te doen duurt soms wat lang voor het warm water komt ,het eten vonden wij wat weinig kwa keus ik eet geen vis, varkensvlees wat er lag was taai dus ik heb heel de week kip op die wel lekker was, mijn man had min of meer een vegetarische week,salades friet en pasta wel lekker,het personeel in Anaryllis is echt heel vriendelijk ,als je iets wil vragen even naar de receptie en het wordt geregeld voor je spreken ook goed engels ,het systeem met de ligbedjes vonden wij top !veel nederlanders Leuke vakantie gehad

• 10Bart & Sandra17-08-2021

Geweldig!

Net terug van een heerlijke vakantie! Kleinschalig appartementencomplex met enorm vriendelijk personeel. Zelfs met alle extra coronamaatregelen deden ze er alles aan om het ons zo aangenaam mogelijk te maken. Mooi en rustig strand op enkele minuten wandelen, zwembad met eigen ligbedjes, cocktails en wat je maar wil bij de poolbar, heerlijk genieten in de zon! Excursie met kleine boot naar shipwreck en the blue caves is aanrader! Het eten is prima, veel keuze. Uit eten kan ook goed, veel restaurantjes en bars in de omgeving. Jammer dat er maar 1 loungeset was op het complex, want de stoelen op het terras en op het balkon van de kamer waren niet zo comfortabel. Verder alleen maar lof over de accommodatie en zeer zeker een aanrader!

• 9Marieke17-08-2021

Heerlijke vakantie

Een kleinschalig hotel met erg vriendelijk personeel! Alleen maar Nederlanders wat ik zelf wel prettig vond. Het eten was heerlijk, elke dag weer! Jammer dat er geen entertainment en muziek was, vanwege Corona. Het was erg rustig! Ik zou het zeker aanraden.

• 9Simone10-08-2021

Geweldig hotel

Wat een heerlijk verblijf hebben mijn man en ik hier gehad. Het personeel is zo ontzettend lief en doet er alles aan om het naar je zin te maken. Het is een kleinschalig hotel en dat maakt dat er meer contact met personeel is. Eten is erg lekker en heel gevarieerd. De lunch hebben ze een soort snack bar met ook genoeg lekkers te kiezen. Daar is ook een heerlijk deels overdekt terras bij zodat je lekker in de schaduw kunt lunchen. Kamers zijn gezellig ingericht, het zwembad is erg mooi schoon en door corona heb je je hele vakantie een eigen zwembad bedje. Alles is erg mooi aangelegd met bloemen en planten.Je loopt vanaf het hotel zo de gezellige hoofdstraat van Kalamaki in en vanaf de achterkant ben je met zo'n 7 minuten op het strand. Kortom een heerlijk rustig hotel waar je 100% kunt genieten!

• 9Karin Oosterhof10-08-2021

Top vakantie gehad, zeer vriendelijk personeel

We zijn net terug van een fantastische vakantie. Mooi hotel. Vriendelijk personeel, die echt voor je klaarstaat. Goede bedden -lekker groot en goed matras/kussens-. Lekker eten. Eigen ligbedje bij het zwembad. Schoon. Klein stukje lopen vanaf het mooie zandstrand. Leuke winkeltjes in de buurt. Mooie, gezellige eet en drinkgelegenheden in de buurt. Boottocht gemaakt met een grote boot -6 uur- beetje massaal, volgende keer kiezen we er voor om met een kleinere boot te varen omdat we deze keer door de harde stroming niet bij Shipwreck island aan konden meren en je niet zelf kunt kiezen waar je precies langs wilt varen. 1 klein minpuntje: de zachte stralen van de douche. Al met al een echte aanrader.

• 8Daniëlle13-09-2020

Prima appartementencomplex

Wij zaten hier tijdens de coronaperiode. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam ondanks deze nare periode voor hun. De kamers waren wat gedateerd maar verder prima en schoon. Eten werd opgeschept voor je, er was nu niet veel keus maar verder wel ok. Zwembad is mooi en schoon. Wij zullen hier zeker nog een keer gaan verblijven!👍

• 8Nadine23-08-2020

Mooi hotel, vriendelijke mensen

Dit hotel al ruim voor de corona tijd geboekt, na twijfel toch gegaan. Geen spijt van gehad. Helaas kun je vanwege de maatregelen het eten niet meer zelf kiezen, maar scheppen ze voor je op. Voor mij een nadeel omdat je graag wilt zien wat er allemaal is. Scheppen vrij grote porties op en de rij was vaak erg lang savonds. Reisorganisatie had met goedkope lastminutes het hotel wel vrij vol gekregen. Personeel is superaardig, kapot lichtje en waterkoker in de kamer werden zo geregeld. Van de Engelse dame bij de receptie en de barman word je vrolijk. Vaste bedjes bij het zwembad was even wennen, maar je kon ze nog verplaatsen als er weer gasten vertrokken. Grote kamers, 2 airco’s, mooi onderhouden tuin. 10 minuutjes lopen naar het fijne zandstrand. Enig verbeterpuntje is dat er behalve het kinderbad niets was voor kleine kinderen (speelhoek/huisje ofzo). 2 minuutjes lopen naar mainstreet. Lekker gegeten bij de Olive Tree.

• 9S Verdonk17-08-2020

Vriendelijk personeel, heerlijk eten!

We zitten nu in een lastige tijd ivm corona. Dit hotel heeft er alles aan gedaan om zich aan de regels te houden zodat wij een zorgeloze vakantie kunnen vieren. Je staat in een rij te wachten en kan vervolgens aangeven wat je graag zou willen, zij scheppen dus je eten / drinken op. Eten is heerlijk, veel variatie. Al het personeel is heel vriendelijk! Ze werken keihard dag in dag uit. Tuin wordt onderhouden het zwembad ook. Echt een heerlijke week gehad. Hopelijk kunnen wij hier volgend jaar weer naar toe!

• 9Mario15-08-2020

Super verblijf. Prijs kwaliteit een top hôtel.

Genoten van een top vakantie ondanks de corona. Het personeel deed er alles aan om het iedereen naar zijn zin te maken. Eten werd opgeschept door personeel nadat je je keuze had gemaakt. Voldoende keuze elke dag trouwens en regelmatig Griekse specialiteiten. Zeer proper zwembad zelden gezien en iedereen beschikte over een vast ligbed gedurende het hele verblijf. Geen gedoe met handdoeken dus. Dranken aan de bar werden top geserveerd door de barman die super was. Ook de receptionisten waren altijd beschikbaar net zoals de manager. Kortom schitterende vakantie beleefd op Amaryllis.

Aparthotel Amaryllis info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Eparchiaki Odos Zakinthou, GR-29100