Aparthotel Amaryllis

100 reviews over Aparthotel Amaryllis in het Nederlands

geweldige hotel!!

phil
14-8-2018

geweldige vakantie gehad, echt een Grieks sfeertje op loop afstand van het strand, lekker eten en gezellige bar, kamer zijn ook super!! lekkere bedden en een balkon die ruim genoeg is, koelkast, kookplaat en waterkoker aanwezig! badkamer is een beetje krap maar groot genoeg om je op te frissen na een duik! het restaurant is leuk opgezet buiten op een soort binnenplaats, elke dag vers en lekker Grieks eten en de bar waar de bar man je graag informatie geeft over het eiland en de mooiste plaatjes om te bezoeken. zwembad ook prima! kortom een aanrader!! wij hadden een auto gehuurd om het eiland te verkennen dit is wel een aanrader en de meest veilige manier op dit eiland.

Prima verblijf gehad

Tamara
6-8-2018

Nadelen; dicht bij airport, lawaai. Kei en keiharde bedden. Je kunt een topper vragen maar die zijn beperkt aanweizg.

Voordelen; rustige zee, top personeel., lekker eten, goede schoonmaak.

Als je excursies wilt boeken kan dit via de receptie. Betere prijs dan via de reisleiding.

Fijne accomodatie om Zakynthos vanuit te verkennen

C.W. Verwijs
30-7-2018

Gezellig, fijn familiehotel aan de zuidkant van het prachtige Zakynthos. Een fijne basis van waaruit we Zakynthos konden ontdekken. Ontzettend vriendelijk personeel, heel behulpzaam. Gevarieerd eten. Aanrader! Zakynthos is als eiland niet ontzettend groot, dus houd er rekening mee dat je bij een hotel op deze afstand van het vliegveld af en toe een vliegtuig over hoort en ziet komen. Overdag waren wij vaak op pad met de huurauto (vonden wij wel een must op dit eiland) dus we hebben er niet zoveel erg in gehad.

Heel fijn verblijf gehad

Barbara
27-7-2018

Erg goed en gevarieerd eten, vriendelijk personeel, schoon aparthotel.

Heerlijk hotel!

fam de Ridder
26-7-2018

Gisteren teruggekomen van een heerlijke vakantie op zakynthos. Hotel Amaryllis is een heerlijk hotel. Houd je van kleinschalig, gemoedelijkheid, vriendelijkheid, lekker eten, schoon en goed onderhouden en GEEN handdoekje leggen en relaxen dan ben je hier op het juiste adres!

Heerlijk zwembad, altijd bedjes vrij.

Fijn (zeer langzaam aflopend, fijn voor de kids) strand op loopafstand en zo ook de winkelstraat.

Tripjes maken gaat ook prima vanaf hier, er zijn hele mooie plekjes op Zakynthos.

Voor de kinderen is er een klein speeltoestel (mag eventueel ietsje uitgebreider, al hebben onze kids het niet echt gemist) 's avonds staat er een leuk springkussen.

Al met al hebben wij het er TOP gehad en vinden dit hotel een echte aanrader!

Heerlijk hotel voor het hele gezin

Barbara Schipper
22-7-2018

Een heerlijk sfeervol kleinschalig hotel. Heerlijk eten, mooie en schone kamers, vriendelijk personeel. Omdat er geen animatie aanwezig is heb je het er heerlijk rustig. Hotel word goed schoon gehouden. Wij hebben er een heerlijk verblijf gehad.

Fantastisch kleinschalig hotel

J.van Sintmaartensdijk
20-7-2018

Leuk kleinschalig hotel met superlief personeel. Kamers ruim, authentiek en schoon. Een bezoek aan dit hotel voelt als thuiskomen. Strand op circa 5 minuten lopen en winkelstraat op loopafstand. Eten zeer gevarieerd en lekker met oog op Griekse keuken.

Voor herhaling vatbaar ! Werkelijk super !

Leon en Jolanda van der Linden
21-6-2018

We hebben een hele fijne week gehad mede door het vriendelijke personeel, de goede kok die elke dag zorgde voor echt lekker en warm eten, hete soep, genoeg variatie. Panos kwam zich netjes voorstellen en maakte elke dag wel even een praatje. Elke dag werd de kamer schoongemaakt, om de dag schoon beddengoed, een grote koelkast op de kamer die ook echt goed koelt. Verduisterende luiken voor de schuifpui, een airco die goed werkt en heel geruisloos is, echt een super fijne week gehad ! Zeker voor herhaling vatbaar. Heel gemoedelijk omdat het kleinschalig is, veel Nederlands, was erg gezellig met jullie ! Dit hotel is zeker een aanrader ! Een dank je wel aan al het personeel voor de altijd goede en vriendelijke service ! Top !

Fantastisch!

Ron Hessels
16-6-2018

Supervriendelijk personeel, mooie kamer en prima eten.

Zijn 4 dagen geweest om even lekker uit te rusten, dit gaan we vaker doen.

Gezellig, Netjes, sfeervol.

Nina
14-6-2018

Heel knus, gezellig hotel met een fantastische keuken. Grote, nette appartementen, een prachtig onderhouden tuin en zwembad.

Ligging is goed, vlakbij centrum en vlakbij het strand !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Amaryllis in Kalamaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Amaryllis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Amaryllis scoort een 8.52 uit 10 op basis van 100 reviews.