Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag29°16°
8,3

Aeolos Boutique Resort is een kleinschalig en sfeervol complex. Het resort bestaat uit appartementjes die om het zwembad heen zijn gebouwd. Via je veranda stap je zo het zwembad in of strijk je neer op het terras. Minder geschikt voor een vakantie met kinderen. Aeolos Boutique Resort ligt op Zakynthos op 5 minuten loopafstand van Kalamaki.

We hebben een aantal aanbieders voor Aeolos Resort voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl
Corendon
Corendon

2 reviews over Appartement Aeolos Resort in het Nederlands

Heerlijk verblijf

Roy
16-9-2019

Resort is heerlijk. Goed gelegen, aan de rand van Kalamaki. Zo in het centrum maar een oase van rust. Prima suite, alle gemakken aanwezig. Team van leuke en vriendelijke mensen. Vooral Chris was echt een topper. Met onze dochter van net geen 2 een perfecte vakantie gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Sfeervol kleinschalig boutique hotel

Christine
9-7-2017

Een heerlijk kleinschalig appartementencomplex. In een rustige straat. In 5 minuten loop je naar het centrum (1 lange straat) met restaurants en barretjes. In 7 minuten loop je naar een heerlijk zandstrand. Wij zaten in een appartementje met aparte slaapkamer. Schoon en leuk ingericht. Met een heerlijk terras. Je zit altijd aan het mooie zwembad. In de ochtend voor € 5,00 een heerlijk ontbijtje met op de achtergrond zachtjes Franse sansons. Een absolute aanrader als je voor sfeervol en kleinschalig gaat. Voor kinderen is er niet zo veel.

Appartement info

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Aeolos Resort in Kalamaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Aeolos Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.