Géén boekingskosten

• Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

10 Reviews over Belousi Beach

• 9G.J Ligtenberg08-09-2017

Prima locatie en vriendelijke mensen

Zeer rustige locatie en zeer geschikt voor jonge kinderen. Lekker buiten het massa toerisme. Zeer vriendelijk hotelpersoneel, doen alles om het je naar de zin te maken. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Uitstekend en zeer gevarieerd aanbod van eten. Lokale drankjes na 11.00uur. Hapjes om 11.00 uur en 15.00 uur in de bar. Zondags champagne bij de hapjes. Ruimschoots zit- en ligplaatsen. WIFI ook prima als je meeneemt hoe dit systeem werkt, soms even geduld hebben. Top vakantie gehad en voor herhaling vatbaar.

• 9Dick Helweg07-09-2017

Fantastisch en hartverwarmende mensen

Het meeste hebben de anderen wel verwoord. Zoek je een unieke, fijne en rustige locatie zonder poespas en met veel commitment gerund door een familie, dan zit je hier uitstekend voor deze prijs-kwaliteit verhouding. De accommodatie is prima. Het eten is fantastisch en gedurende onze 12 dagen aanwezigheid ook zeer gevarieerd. Ik kan er dan ook niet bij dat enkele mensen hier anders over denken. We hebben wel eens voor heel veel meer geld elders op de wereld met veel sterretjes op een locatie geplakt....mindere ervaringen opgedaan. We zijn hier nu 2x geweest en volgend jaar gaan we weer.

• 8David Bakker17-09-2016

Mooie locatie. Lekker rustig.

De nieuwe maisonnettes zijn geweldig met een private zwembad erbij.

• 6Mark16-09-2016

Ligging is prachtig maar all-inclusive valt tegen

Hotel Belousi Beach, de naam zegt het al, de ligging en uitzicht zijn prachtig! Echt een mooie plek met privé strand. Waar je prima kunt zitten en kunt zwemmen. De kamers van het hotel zijn ruim opgezet en voldoen aan alle gemakken. Probleem en klachtenmanagement van de eigenaren van het hotel: dikke pluim. De eigenaren doen echt hun best om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Wat tegenviel was de all-inclusive. Frisdrankjes uit goedkope automaten aangelengd met water en iets wat op siroop leek & slecht bier. Leuk dat ze zelf cocktails maken maar de keuze is beperkt. Het eten viel erg tegen. Welliswaar dagelijks variatie in hetgeen aangeboden werd, maar in Griekenland willen we lekker eten en niet kwaliteit a la wegrestaurant in verweggistan. Je kon alleen eten op een balkon en eetzaal. Jammer, want dat nodigt niet uit. Voor het eten zijn we dan ook regelmatig op stap geweest naar goede en gezellige eettentjes. Hou er rekening mee, deze accommodatie ligt letterlijk in the middle of nowhere. Een auto huren is een aanrader voor als je het niet kunt volhouden om 11 dagen op 1 plek te zitten.

• 8Christiaan en nicoline04-09-2016

Geweldig!

Super vriendelijk personeel en eigenaar! Ligt heerlijk aan het prachtige rustige zee. Het eten is kwalitatief erg goed en lekker bier. Kamers zijn goed schoon! alleen de badkamer is niet zo uitgebreid. De wifi is een beetje matig. Verstandig om een auto te huren. Voor excusies vraag de eigenaar die legt alles uit hoe je het zelf kunt doen. Scheelt een hoop geld. Wij gaan zeker nog eens terug!

• 5Hilco22-08-2016

Geen meevaller

Al met al viel het niet mee. Een plastic glijbaantje op een kurkdroog veldje met 2 doetjes was het enige wat voor de kinderen vertier moest brengen. Kamers erg simpel, op de tv de olympische Winterspelen want er het sneeuwde wel heel erg... Het zwembad durfde niemand in vanwege het groene vieze water. Tafeltjes bij de parasolletjes erg smerig, hadden het hele seizoen waarschijnlijk nog geen doekje gezien. Eten redelijk maar overdag nog geen ijsje te krijgen voor de kinderen. Het drinken was niet naar binnen te werken, ging nergens over. Ook geen mini-markt op het complex. Dichtstbijzijnde mini-market op 1,5 km. Ligging erg afgelegen maar dat hoeft niet perse een nadeel te zijn. Personeel hield ook niet over, gemaakt vriendelijk. De WiFi verbinding was net zo goed als het bereik van de tv. Dit hotel voldeed niet aan onze verwachtingen maar de pracht van Zakynthos heeft ervoor gezorgd dat de vakantie alsnog geslaagd was. Eenmalige ervaring voor ons mbt dit hotel.

• 2Anna14-08-2016

Nooit meer

De ligging is erg stil geen 4 maar 10 km van het dorp, eten was zeer slecht ,drinken ook vies en de kamer ook oud verroeste spiegel een douche gordijn met schimmel erop nee was best prijzig wij vonden het niet in verhouding twee sterren was beter geweest en die vieze gaar keuken was echt vies we zijn steeds uit eten geweest er is ook niets te doen en geen gezelligheid in het hotel de ligging aan zee was wel mooi maar wij zouden hier nooit nog een keer heen gaan

• 9Marianne25-06-2016

heerlijke gastvrije mensen

het eten zeer afwisselend, en lekker, strand klein ,zee moeilijk in te komen, maar heerlijk water. gezellige bar met gezellige mensen.allen de wifi verbinden was een minpunt.

• 7Pieter en Carien Kemink19-05-2016

Zeer rustige vakantie

In de middle of nowhere.. Een supermarkt op anderhalve kilometer. Bus rijdt vanaf 16 mei, dus taxi van €10 naar dichtstbijzijnde stadje Tsivili. Eten is zeer gevarieerd en erg lekker, alleen steeds tegen lauw aan. De baas is een norse shagrijnige man, zijn vrouw maakt goed wat hij aan gastvrijheid tekort komt. Zeer ruime kamers, hele goede matrassen.. Alles is op kleine schaal goed te doen; we waren met 12 mensen, het hotel was net weer geopend. Veel opstartproblemen, geen heet water, geen tv en geen BVN. Aan het eind van ons verblijf werkte alles beter. Strandje voor zo weinig mensen prima, vragen ons wel af hoe je in het hoogseizoen een plekje moet vinden, zowel in eetzaal als op strand als in zee. Wij hebben het al met al als zeer relaxend ervaren. Alle hulde aan de George, de Griekse kok, die in Nederland heeft gewoond en gewerkt en dus zeer goed Nederlands spreekt.

• 8Charles Hoedekie05-06-2015

Value for money

Vriendelijk onthaal, zeer ruime kamers, rustige ligging vlak aan zee, maaltijden in buffetvorm met behoorlijke keuze en afwisseling.

Hotel Belousi Beach info

• LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • surfenBeschikbaar (1)