Hotel Zakantha Beach

Hotel Zakantha Beach
7,3

8 tips over Hotel Zakantha Beach

Sandra, 30-8-2014
Het zwembad en strand bij het hotel zijn zeer klein. Als je over het strand naar rechts loopt, kom je bij swimmingpool/ bar Remezzo's. Hier kun je gratis gebruik maken van de ligbedden en het zwembad! Heel fijn!
Celineee, 6-8-2014

Veel leuke restaurantjes, Ethnic, Papillon, Peppermint, Dolce vita en street bakkery.

Ethnic is erg goedkoop, maar toch erg lekker. Wordt gerund door een familie, erg goede service.

Papillon, erg lekker eten en een goede prijs.

Peppermint, heel lekker eten, erg leuk om in een tuin te eten en niet in een drukke hoofdstraat.

The Stars restaurant, bijna tegenover het hotel is zeer slecht, geen goede bediening en vies vet eten.

Sascha, 20-7-2014

Je kunt hier gerust elke avond uiteten gaan. Er is zoveel keus dat je zelf niet weet waar je na binnen moet gaan. Ontzettend lekker eten en vriendelijk.

In het centrum van Argassi is hotel Zakantha beach de beste uit de omgeving. Dit qua ligging maar ook uitstraling en service.

De boottocht naar het scheepswrak en het schilpadden eiland zijn zeker een aanraden.

Voor €1,60 een enkeltje naar Zakynthos-stad met de bus is goed te doen. Daarnaast is Laganas ook zeker een aanraden.

We hebben een aantal aanbieders voor Zakantha Beach voor je op een rij gezet:

MP, 26-6-2014

Restaurants: Ethnic qua sfeer, gezelligheid en als je niet Grieks wilt eten & Zorba's qua eten, Griekse sfeer en authenticiteit. Sowieso vonden wij de restaurants aan de hoofdweg veel beter dan de restaurants de heuvel op.

Let op:

- Boottocht op "piratenboot" is mooi, maar de zee is erg ruw (er werden mensen zeeziek)

- Boek waterpark in Argassi, niet via travelagency (dan zit vervoer erbij)

- Huur een Jeep, rij het eiland rond!

- Zakynthos stad stelt niet veel voor, wel lekker eten, leuke haven

Gerard M. de Lange, 5-6-2014
Wat onze vakantie heeft gered is het gebruikmaken van de faciliteiten van een iets verder aan de kust gelegen zwembad/restaurant/cocktail bar met gratis ligbedden - een keurig schoon gehouden complex genaamd Dimitrios gerund door een familie bestaande uit een moeder (Mira), een dochter (Emily) en enkele familieleden. Je moet wel wat besteden maar dan is het overige gratis - zeer aan te bevelen!
Fam. Nolman, 2-6-2014
Als je er zit, even verderop zit Dimitrios, 100 mtr over het strand. Gratis zwembad, gratis ligbedden, voor eerder toegankelijk, gratis vriendelijk personeel en prima eten.

nicole, 9-8-2013

aanrader om te gaan eten is Ethnic ,zeker de stuffed pork , Dyonisos ,Athina.Met de wagen kan je naar verschillende mooie stranden gaan, aanrader porto zorro,Wij hadden de excursies vanuit Belgie gereserveerd via internet met nefis travel,zeker aan te bevelen,kleinere groepjes.

Zakynthos ga ik zeker nog eens terug,prachtig eiland,aangenaam verrast

Anton K, 12-6-2012

Restaurant peppermint, 30 meter tegenover de kerk. Echt een aanrader, omdat het niet standaard toeristenvoedsel is. Zeer betaalbaar (2 personen, 3 gangen max 40 euro totaal)

met de boot schildpadden spotten is een beetje zielig, omdat die (beschermde) dieren worden ingesloten door 2 ronkende boten vol toeristen.

Maar de baaien rond het eiland en de strandjes zijn zeker het bezoeken waard.

Jeepsafari is een aanrader, je word rondgereden door een local. Deze weet alle mooie niet toeristische spots

We hebben een aantal aanbieders voor Zakantha Beach voor je op een rij gezet: