Géén boekingskosten

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

19 Reviews over Xenos Kamara Beach

• 9R van den Wijngaard25-09-2022

Geweldig ervaar het zelf .

Het is een geweldig appartementen verblijf . Bedden prima . Schoonmaak iedere dag . Elke dag schone handdoeken . Bad kamer gedateerd maar dat deert niet . Geweldige mensen de eigenaars en de receptie medewerkers een grote pluim Voorde vriendelijkheid . Prachtige plek ,mooi zwembad ,dicht bij de zee. Geweldig uitzicht . De man die daar zorg voor het eten ,kom nors over niet echt vriendelijk., dat is jammer . Maar op het laatst was hij wel meer vriendelijke . Winkeltje dicht bij . Pin ook .

• 10Anneke Ravensbergen21-06-2022

Heel fijn appartement! Ruim, schoon, erg vriendelijk personeel dat je bij alles helpt en met je meedenkt. Complex ligt aan het strand en heeft een mooi zwembad met zonne terras! Middenin het gezellige centrum van Argassi en op 5 km afstand van Zakynthos stad.

• 9Lisa05-06-2019

Zou zo nog een keer gaan!

Schone appartementen. Pal aan zee. De bedden en kussens zijn heerlijk. Voor de prijs vind je niet zo gauw iets wat zo netjes is. Er wordt elke dag gepoetst en genoeg schone handdoeken. Zwembad is verwarmd en heeft een prima temperatuur. Tip: neem een kamer met (zij)uitzicht op zee, op de binnentuin kunnen sommige mensen gehorig vinden. Het is een kleinschalig aparthotel, wat ik wel fijn vind. Smiddags kun je er ook lekker lunchen en de paar speeltoestellen waren genoeg voor onze kids. Strand loop je zo op vanaf het terras en loopt heeeeeeeel langzaam af. Dorpje is gezellig, loop je zo in en heeft genoeg aanbod (supermarkt, restaurantjes, kledingzaakjes en barretjes).

• 9Laura30-10-2018

Heerlijk relaxt schoon appartement

Wat een leuk complex! Wij waren er met ons dochtertje van 2 jaar en hebben genoten. Kamers netjes en werden om de dag schoongemaakt. Mooi zwembad, leuke bar erbij waar je lekker eten kan bestellen (vooral lunch) en heerlijke cocktails. Aardig personeel. Groot voordeel is dat het pal aan het strand ligt, het strand is relaxt, geen schreeuwende kinderen en het loopt geleidelijk af waardoor het ideaal is voor kleinere kinderen. Bedjes kan je tegen betaling huren (€3,- per bed). Op loopafstand van een gezellige hoofdstraat met meerdere restaurantjes. Tip: neem een taxi naar Zakynthos stad, je bent er zo (het is niet te lopen i.v.m. de drukke weg waar je overheen moet). Een aanrader voor jong en oud. Wij waren wel in het voorseizoen dus ik kan niet meepraten over de drukte tijdens hoogseizoen. Juni is een perfecte tijd om te gaan!

• 8rob r26-08-2017

prima appartement

Dit jaar nieuwe bedden van uitstekende kwaliteit. Kamers schoon en elke dag schonen handdoeken. Appartementen in prima staat en direct aan het strand. Strand heel geleidelijk aflopend en goed voor kleine kinderen. Nederlands sprekende Griekse dame vaak achter de receptie. jammer dat er geen koffiezetapparaat in het appartement staat. Regel je ontbijt zelf, want het is geen lopend buffet en je krijgt elke dag hetzelfde. Om de hoek zit prima broodjeszaak en even verder een goede bakker.Zwembad op mooie locatie direct aan zee, maar wel erg vol met bedjes en ze doen aan handdoekje leggen.

• 9Geweldig genoten!23-08-2017

Zon, Zee, strand en rust. Een kadootje!

Vriendelijk personeel, schoon appartement met alles wat je nodig hebt om te genieten. Fijn zwembad met mogelijkheid iets lekkers te eten en te drinken, direct aan het strand. Centraal gelegen, met allerlei mogelijkheden voor jong en oud, voor iedereen die op zoek is naar het vakantiegevoel. Er is niets negatiefs over te melden.

• 10van der Steen10-07-2017

Geweldig mooi, maar wij hadden oordoppen nodig

Erg basic appartement, je krijgt wat je op de foto ziet. niet mooi, maar erg schoon ! Wij vroegen om rustig en ver weg van de lift.. Met als gevolg dat we aan de zijkant achter zaten. nr 117. Heerlijk rustig overdag. Iets verderop zit een disco die tot ver na 4 soms ver na 5 uur luide muziek draait. Wij waren blij met onze oordoppen. Verder geen klachten gehoord bij het zwembad, dus wij zaten blijkbaar gewoon erg onvoordelig.

Douche was geweldig harde straal ! Iedere dag werden onze handdoeken aangevuld, ook al hadden we ze opgehangen voor de dag erna.

Erg lekker eten bij het zwembad verkrijgbaar voor een schappelijke prijs.

Voor je bedje bij het zwembad kun je een matje huren voor 1 euro per dag. Laat hem niet liggen zonder handdoek, want dan wordt hij opgehaald.

De excursie met de reisorganisatie is ons goed bevallen: we waren er een uur te vroeg zodat we een grote mooie schildpad in de haven lang van dichtbij hebben kunnen zien. Daarna op de bood naar de zwavelgrotten en de blauwe grotten. Ik had geen zin om zo vroeg op te staan op mijn vakantie, en had er eigenlijk niet écht zin in, maar ik vond het uiteindelijk een hele mooie tocht. Zijn geld waard ! Maar ook wel omdat we al een grote schildpad (Sotiris was zijn naam) van dichtbij hadden mogen zien. Heel bijzonder !

Voor pokemon vangers-zoekers: de brug is een pokestop die je vanaf je bedje kunt draaien ! (moet je wel daar in de buurt gaan liggen, en niet aan de korte zijde).

Heerlijk dat het strand dichtbij is. Je kunt daar goed snorkelen, en de zee is nog ver ondiep. Ideaal met jonge kinderen.

Laganos vinden wij niets, echt een plaatsje voor dronken jongeren.

Zakynthos stad hebben wij ook niet voor gekozen ivm het gebrek aan strand.

Prijs kwaliteit hoog cijfer, want we zaten in het voorseizoen voor 1 week 2 volwassenen en 1 kind 8 jaar voor nog geen 1300 euro.

• 8annetschreuder08-07-2017

heerlijk plekje

Camara beach ligt op een mooi plekje, direct aan zee. Het appartement is ruim maar heeft niet echt een woonkamer. Het personeel is vriendelijk maar s avonds moet je voor de gezelligheid het dorp in.

• 8Sprietje08-09-2016

Mooie ligging direct aan zee.

Wij hadden app. 115. Prima appartementen complex. Mooie ruime lounge. Vriendelijke ontvangst bij de receptie. Goede kamers maar voor 5 personen aan de krappe kant. Weinig opbergruimte voor de kleren. Koken is wat behelpen met 2 kleine elektrische plaatjes en een MEGA pan, maar te doen. Iedere dag schoonmaak en worden de vieze handdoeken gewisseld. Beddengoed wissel om de 2 dagen. Maar zoals eerder vermeld zijn de bedden echt heel hard. Barman vonden wij wat onvriendelijk, maar dat had er denk ik mee te maken dat wij daar niet veel gebruikten. Wij merkten in ieder geval wel verschil. Zwembad niet erg groot, maar je ligt aan de zee. Ligbedden worden al heel vroeg gereserveerd. En als het complex vol zit zijn er veel te weinig ligbedden. Argassi zelf is behoorlijk Engels gericht. Voor ons aan de drukke en rumoerige kant. Winkels binnen loopafstand.

• 9Elke Scherders18-08-2016

perfect vakantie adres!!

Al 4 jaar komen wij hier met veel plezier. De service, gastvrijheid, locatie, eten en drinken, en dan met name de coctails van Giorgos van de poolbar maken je vakantie helemaal compleet. Je voelt je heel welkom hier, door iedereen van het personeel. Kamers zijn netjes, service is top en terras iedere dag met uitzicht op zee is waanzinnig.Heerlijk eten bij de poolbar, uitgebreide menukaart, maar ook als je wensen hebt die niet op de kaart staan maken ze het voor je. We gaan nog vele jaren hier komen, het is echt waanzinnig mooi hier. We hebben al veel van de wereld gezien, maar xenos kamara beach is echt the place to be.

Hotel Xenos Kamara Beach info

• Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar