Géén boekingskosten

9.9FenomenaalScore uit 83 reviews
  • 9.8Ruimte

Appartement info

Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

83 Reviews over Porto Davia

• 9Hesselink22-09-2022

Magistraal

We verbleven één week in dit geweldige complex. Alles klopt hier , van de service tot aan onderhoud en staat van het complex. Super lieve gastheer, vrouw voor wie niets te gek is. Kortom , het ontbreekt je hier aan NIETS!

• 10Keuning12-09-2022

fantastisch

We waren voor de vierde keer in Porto Davia. Ik kan een heel verhaal schrijven maar er is maar een woord voor FANTASTISCH . Volgend jaar weer.

• 10Nel B07-07-2022

Prachtig, mooi en zeer verzorgd.

Wat ‘n geweldig mooi complex. Het voelt gelijk vertrouwd. Lekker overzichtelijk, direct aan zee. Prachtige, verzorgde tuin met voldoende zonnebedden. De kamers zijn superschoon, worden om de dag schoongemaakt en voorzien van schone lakens en handdoeken. Dina en Theo zijn zulke lieve mensen, niets is ze teveel. Je kunt broodjes bestellen voor ‘s morgens, maar Dina kan ook ‘n lekker ontbijt verzorgen. Restaurants vlak in de buurt, centrum Argassi ca. 10 minuten lopen. Echt ‘n aanrader!

• 10Arie en Sofia12-10-2021

Genieten met een hoofdletter G!

Wij zijn voor de 7e keer naar Porto Davia geweest! Voor ons is Porto Davia thuiskomen in een prachtige omgeving met uitzicht op zee! Een mooie en goed onderhouden tuin met gratis bedjes en parasols, vanuit de tuin loop je zo de zee in maar doe wel waterschoenen aan! Wij zitten altijd in een studio met een groot balkon en van alle gemakken voorzien! Alle kamers worden om de dag echt heel goed schoongemaakt en ook van schoon beddengoed en badlakens voorzien. Theo en Dina zijn een fantastische gastheer en -vrouw die ervoor zorgen dat er je aan niets ontbreekt! Je loopt in een kwartiertje naar het centrum van Argassi waar je heerlijk bij diverse restaurants kan eten of lekker een bakje koffie of cocktail kan drinken! Voor ons is Porto Davia de ideale vakantiebestemming en krijgt van ons een hele dikke 10! Minder lezen

• 10de Ruijter03-10-2021

Geweldig

Porto Davia is een echte aanrader! Het is een mooi appartementencomplex aan de rand van Argassi. Een groot voordeel van dit appartementencomplex is dat je direct aan het stand zit, waterschoentjes zijn wel een aanrader. Tevens is er een buitendouche om het zoute water af te spoelen. De appartementen zijn voorzien van een mooi balkon, keukenblokje met koelkast, goed werkende airco (gratis) en een kluisje (tegen betaling van 5 euro). Appartementen worden om de dag schoongemaakt en je krijg om de dag nieuwe handdoeken en linnengoed. De eigenaren zijn erg gastvrij en proberen je overal mee te helpen. Je kunt iedere ochtend lekkere broodjes bestellen welke je kunt afhalen bij de receptie. Indien gewenst kunnen ze deze ook op de kamer afleveren.

De locatie van het appartementencomplex is goed! Binnen 5 minuten sta je in het centrum van Argassi. Om het eiland te verkennen is het aan te raden om een quad te huren.

• 10Theo en Ineke27-09-2021

Voelt als thuis komen!

Voor ons was het dit jaar de 9e keer dat wij hebben genoten van ons verblijf in het prachtige Porto Davia. Elk jaar weer opnieuw is ons verblijf een feestje. De ontzettend lieve eigenaren Theo en Dina zorgen er voor dat je niets te kort komt. Om de dag wordt het appartement schoongemaakt en wordt je bed verschoond en krijg je schone badhanddoeken. Niets is hen teveel. Wil je 's ochtends een ontbijt dan wordt dit door Dina tot in de puntjes verzorgd. Vergeet ook niet om een pizza, hamburger of een Griekse salade bij Dina te bestellen. Je weet niet wat je ziet en proeft. Ongelofelijk zo lekker. Theo en Dina staan altijd voor je klaar!! Porto Davia is als een warme deken! Wij komen volgend jaar voor de 10e keer terug!!

• 10ton en imelda21-09-2021

fantastisch

Voor de vierde keer in Porto Davia geweest samen met drie andere stellen. Een beter, leuker, schoner verblijf direct aan zee, kunnen wij ons niet voorstellen met een dubbele 10 als cijfer voor de eigenaren Theo en Dina. Theo die ons naar het vliegveld had gebracht, reed zelfs even heen en terug om mijn handbagage te brengen die ik was vergeten. 3 weken verbleven en alleen maar genoten. Gaan zeker terug

• 10A&S19-09-2021

Genieten met een hoofdletter G!

Wij zijn voor de 7e keer naar Porto Davia geweest! Voor ons is Porto Davia thuiskomen in een prachtige omgeving met uitzicht op zee! Een mooie en goed onderhouden tuin met gratis bedjes en parasols, vanuit de tuin loop je zo de zee in maar doe wel waterschoenen aan! Wij zitten altijd in een studio met een groot balkon en van alle gemakken voorzien! Alle accommodaties worden om de dag echt heel goed schoongemaakt en ook van schoon beddengoed en badlakens voorzien. Theo en Dina zijn een fantastische gastheer en -vrouw die ervoor zorgen dat dat er je aan niets ontbreekt! Je loopt in een kwartiertje naar het centrum van Argassi waar je heerlijk bij diverse restaurants kan eten of lekker een bakje koffie of cocktail kan drinken! Voor ons is Porto Davia de ideale vakantiebestemming en krijgt van ons een hele dikke 10!

• 10Ruimte
  • 10Sander30-08-2021

Super

Fantastische accommodatie met geweldig uitzicht, goed eten en drinken en zeer klantvriendelijke eigenaren.

• 10Esther10-08-2021

Uitstekend!

Porto Davia is echt in een woord geweldig. Wij verbleven er 10 dagen. Mijn man en ik en zoon met vriendin ieder in eigen studio. En ook nog naast elkaar. Ontvangst was vriendelijk wij hadden een vroege vlucht en ontbijt voor ons was zo geregeld. Het ontbreekt je werkelijk aan niets. Ontbijt, lunch, en eenvoudig avondeten het kan allemaal.Studio's zijn brandschoon, iedere twee dagen schoonmaak inclusief schone handdoeken. De service door Tina en Theodore is uitmuntend te noemen. Het is rustig er hangt een gemoedelijke sfeer. Veelal Nederlanders en Belgen in het complex. Tuin is super om in te liggen en je stapt zo de zee in ( wel waterschoentjes aandoen). Als je op zoek bent naar een rustig complex ben hier aan het juiste adres. Geen luide muziek of feestende jongeren. Voldoende restaurantjes in de buurt. Auto huren is een aanrader want Zakynthos heeft mooie baaien en leuke stranden ( Dahpni beach) is een aanrader.

Appartement Porto Davia info

• CafeBeschikbaar (1)