Appartement
9,5

59 reviews over Appartement Porto Davia in het Nederlands

Schitterende locatie, goede hygiëne!

Jolanda en Rogier,
15-10-2018

Wat een ontzettend mooie locatie! Hele lieve behulpzame eigenaren en ontzettend goede hygiëne. Wij hebben genoten van Porto Davia en komen zeker nog eens terug!

Fantastisch, zeker gaan!

Marcel van Leeuwen,
14-10-2018

We zijn nu een week terug van onze (fiets) vakantie op Zakynthos. Ons verblijf was werkelijk geweldig in Porto Davia! Dina en Theo is een geweldig leuk en behulpzaam jong stel die alles voor je doen om het je naar je zin te maken. We hadden onze eigen fietsen meegenomen, dat hadden ze nog niet eerden meegemaakt. Onze fietsdozen werden in een aparte kamer gezet, zodat we die niet in onze eigen studio hoefde te staan. De fietsen mochten we ook binnen neerzetten, wat een service! Er is elke morgen vers brood. (dag van tevoren even bestellen) Verder is er van alles te eten en te drinken te krijgen. Dit wordt gewoon op de rekening van je appartement gezet, zodat je niet steeds alles apart hoeft te betalen. (wel zo makkelijk) De kamers worden om de dag schoongemaakt en voorzien van schoon beddengoed en schone handdoeken. De kamers zijn erg schoon en netjes. Wij gaan zeker terug volgend jaar naar Porto Davia, wat een mooie plek!!

Paradijsje op zich

Marco,
14-9-2018

Prachtig paradijsje met schitterende en ruime studio's en een prachtig uitzicht op de tuin en de zee. Veel Nederlanders die helaas toch weer bedje toe-eigenen ondanks dat er voldoende bedjes zijn. Hieronder de meeste plus- en minpunten voor zoverre je over minpunten kan spreken. Pluspunten: - Schoon en nieuwe studio's, Voldoende kast en bergruimte, Prima badkamer en keuken, Goede bedden al waren die van ons losstaand, Gratis WiFi maar beter gebruik maken van de netwerkaansluiting, Gratis Airco, Eigen terrein voor huurauto te parkeren, Grasveld met gratis bedjes, Zee heeft een zandbodem, Verse broodjes bij receptie te bestellen, Zeer fraaie prijzen voor consumpties en snacks, Waterkoker en broodrooster aanwezig, Horren in badkamer en bij het terras, Uitermate vriendelijke familie, Goede schoonmaak om de twee dagen Minpuntjes: - Zijn wat irritante wespen en kleine miertjes, Eerste 200 meter naar Argassi is er geen stoep.

Gereisd met partner in september 2018

Top vakantie op prachtige plek

Saskia,
26-7-2018

Geweldige accommodatie met idd zeer gastvrije eigenaren. Om de dag perfect schoongemaakt en schone handdoeken. Neem zelf een theedoek en sponsje mee voor de afwas. Prachtig uitzicht, gratis en voldoende ligbedden en parasols. Eten bij de Greenfrog een aanrader. Argassi is 8 minuutjes lopen en Zakinthos-Stad 1,80 met de bus of 8,- met een taxi. Echte aanrader! Fijne vakantie! ☀️

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Top vakantie

Rob S,
25-7-2018

Mooie, rustige en goed onderhouden appartementencomplex met zeer aardige eigenaren.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Goed onderhouden, schoon en ideale ligging

Erika,
24-7-2018

Heel mooi verzorgd kleinschalig appartementencomplex. Appartementen goed ingericht, bedden waren goed, ruim balkon. Prachtige tuin met palmbomen, heerlijke bedjes en parasols. Via een trapje liep je zo de zee in. Héél schoon, goed onderhouden en ideale ligging t.o.v. de restaurantjes. We komen zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in juni 2018

Voor herhalingen vatbaar :)

Marcel en Danielle van Heyningen,
11-7-2018

Super mooi met prachtig uitzicht over de zee, geweldige en lieve eigenaren en superschone appartementen.

Fantastisch complex!

Ronald,
4-7-2018

Mooi kleinschalig appartementen complex, hoofdgebouw kamers eenvoudig/authentiek. Kamers in dependance zijn geweldig mooi gerenoveerd. Veel bestemmingen gezien in Griekenland maar dit is gewoon top. Eigenaren zijn super gastvrij, zelden zo’n keurig onderhouden complex gezien! Kamers worden perfect schoongemaakt. Ligt net buiten Argassi (8 min. lopen) waar volop eetgelegenheden en winkels zijn. Direct vanuit de tuin loop je de zee in, geen strand. Voor mooie zandstranden (bijv. Banana beach) moet je een auto huren of met gratis bus ( auto is toch aan te raden om groene eiland te verkennen).

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeker voor herhaling vatbaar

Jessica,
30-6-2018

Meerdere keren op Zakynthos geweest, eerste maal deze accommodatie . Fantastische suite , ruim opgezet. Alles en meer aanwezig. Om de dag schoonmaak , vriendelijk, gastvrij echtpaar dat het de gasten graag naar de zin maakt. Let wel op, trap naar suite heeft geen leuning, lastig voor minder mobiele mensen. Locatie ligt op 10 minuten loopafstand van centrum Argassi

Geweldig

Wilma van Gool,
16-6-2018

Zakynthos is the place to be! Mooie stranden, cultuur, veel goede restaurants en de Grieken zijn gastvrij! Na een lange crisis weer in opkomst! Ze doen er echt alles aan om de vakantie ganger een echt Vakantie gevoel te geven! 👍⚓️🍷

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Porto Davia in Argassi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Porto Davia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.