Géén boekingskosten

Paradise Beach

GriekenlandZakynthosArgassi

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Paradise Beach voor je op een rij gezet:

5.5VoldoendeScore uit 14 reviews
+29/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.5VoldoendeScore uit 14 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

14 Reviews over Paradise Beach

• 8Vincent24-08-2021

Heerlijk en relax vakantie adres!

Na vooraf lezen van mindere beoordeling begrijp ik hier echter niks van .Wij hadden geheel gerenoveerde kamer met nieuw bed alles keurig. Las ook over niet vriendelijk personeel. Nou dat ligt dan denk echt wel aan jezelf. Eigenaar en personeel, grotendeels familie, waren super vriendelijk en behulpzaam . Als je dat niet zo ervaart moet je toch een zelf proberen een praatje te maken denk ik dan. Verder is de locatie super relax. Ligt net buiten het gezellige plaatsje en je loopt binnen paar minuten de drukte in. Ga je de andere kant op loop je in 10 minuten tijd een stuk of 5 wat luxere restaurants langs waar je overal prachtig langs het water kunt eten .Vergeet ook terras Thomas en Helena niet net paar pandjes naast hotel . Super aardige mensen en je zit daar heerlijk voor een drankje en klein hapje . Verder heeft paradise hotel een heerlijk zwembad en je loopt zo de zee in met zand bodem dus geen waterschoenen nodig . Geef het 8!

• 3Robert Verstraaten10-08-2021

Hotel belooft beterschap maar is grootspraak.

Wij waren hier van 16 juni tot 7 juli 2021.Eerst maar even de positieve punten voor ik leegloop: goed bed,goed zwembad en ruime parkeerplaats. Wij hadden een kamer met zeezicht met toch wel een iets te kleine balkon mede doordat hier een airco installatie stond,die overigens een behoorlijk lawaai maakte. Voor de befaamde Griekse hartelijkheid en warmte moet je hier niet zijn want in die 3 weken heb ik niet 1 woord gewisseld met de baas van het hotel, die altijd aanwezig was in zijn kaki broek en eeuwige slobberige groene polo, en derhalve ook een ongeïnteresseerde en ronduit schoffterige attitude er op nahield .Het ontbijt kun je na een week wel uittekenen,absoluut geen variatie. Alleen maar droge harde stukjes stokbrood en een enkele keer een mini croissant die niet worden bijgevuld. Voornamelijk spiegeleieren die rond de 20 seconden in de pan mochten bakken en waar het snot dan ook vanaf druipt. Al met al een vrij ranzig gebeuren

• 5Karin Schaik12-07-2021

Uitzicht op zee prachtig

Het ontbijt is ronduit slecht. Iedere dag stukjes stokbrood met koude eieren waar het snot vanaf liep. Ze hebben geen opwarmbakken. De kaas en vleeswaren liggen onbedekt. Geen vers fruit. Het personeel spreekt niet of mondjesmaat Engels. Als er 1 keer in de 4 dagen mini croissants werden neergezet om 08.30 was het op is op . Werd niet bijgevuld. De verschrikkelijke baas die bij de poolbar zit met zijn vrouw en de tuinman zaten gewoon binnen te roken waar ons ontbijt stond. Heb me niet welkom gevoeld. Ze doen totaal geen moeite om de gasten te verwelkomen. Kamers worden slecht schoongemaakt. De douchekop kan niet hangen waardoor je iedere dag 3 handdoeken nodig hebt om de vloer te drogen. Vering van de bedden voelde ik de hele nacht. Nooit meer dit hotel. Dit zijn we niet gewend, terwijl we jaren lang in Griekenland komen. Totaal niet geïnteresseerd in de gasten. Ben er 3 weken geweest. Deze lui kunnen nog een hoop leren

• 5J.v.d.B01-10-2019

Teleurgesteld

Hotel met dependance aan de overkant van de weg. Hotel aan zee gelegen maar het strand is een stukje lopen Het strand Ammos is prachtig maar 15 minuten met taxi te bereiken. Kamer was verouderd en erg vochtig met schimmel op plafond en wanden in de badkamer Kasten in slaapkamer en keuken roken erg muf en mi daardoor niet te gebruiken. 2x pw handdoek wissel

• 8Brenda12-06-2019

Erg genoten!

Hotel ligt rustig en toch centraal op loopafstand van de vele restaurant en winkeltjes. Hotel ligt direct aan zee maar heeft geen strand. Je kan daar wel bijzonder goed snorkelen. Ligbedden zijn bij het zwembad, vandaar loop je zo ook zee in en wil je een ligkussen erbij dan betaal je 1 euro. Personeel gaf ons geen welkom gevoel, ik voelde mij vaak bezwaard als ik voor drinken kwam. Hield mij overigens niet tegen. Cappuccino 3 euro, zo bier ook. Kamers gedateerd maar prima, het is ruim, netjes en schoon. Kamer met zeezicht, prachtig. Ontbijt niet bijzonder maar prima te doen. Het publiek was gemiddeld zo rond de 60 jaar, veel Nederlanders, wij waren dan ook de enige guppies;) Utopia Resto naast het hotel bijzonder goed eten maar ook aan de prijzige kant, als je gewend bent een hoofdgerecht van rond de 10€ hebben en daar rond de 30€ zit. Dionysos zit als je rechts het hotel uitloopt ergens aan de linkerzijde, goed eten voor weinig.

• 7Denise26-11-2018

Prima, maar niet voor herhaling vatbaar.

Eenvoudig hotel aan een vrij drukke weg. Het hotel ligt aan zee, maar het strand stelt weinig voor en het hotel heeft ook geen eigen bedjes op het strand staan. Het zwembad ligt leuk, mooi uitzicht, brengt alleen weinig verkoeling (water is veels te warm). Ik was met een groep en had een 1 persoonskamer geboekt en kreeg daarom een kamer aan de overkant van de weg toegewezen. Op zich prima kamer (appartement met keuken), wel eenvoudig en douchen op z'n Grieks. Daarnaast zijn de bedden erg hard. Het ontbijt is simpel, maar prima. Personeel bij het ontbijt/bar/zwembad erg vriendelijk, bij de receptie zouden ze nog wel een lesje gastvrijheid kunnen gebruiken. Al met al een prima verblijf gehad, maar zou niet nog een keer kiezen voor dit hotel. Argassi is naar mijn mening wel de leukste plaats op Zakynthos!

• 7Maarten den Breejen24-08-2017

Basic, maar wel netjes.

Hotel Paradise beach in Argassi is een basic hotel. Geen overdreven luxe. De meubels op de kamer was ouwe meuk, maar dat is persoonlijke smaak. Kamers zijn ook gehorig: ik hoorde de buren snurken en plassen. De bedden waren laag, en vrij hard. Badkamer ook erg basic. Kleine douchebak. Als je met je tenen tegen de douchebak de rand stond, had je de kraan bijna in je rug. Gelukkig had ik wel een haakje waar ik mijn douchekop aan op kon hangen. Andere mensen hadden dat niet. Badkamer werd wel goed schoongemaakt. Ontbijt ruim voldoende, niet heel erg uitgebreid. In augustus wel last van wespen bij ontbijt. Het hotel ligt aan een drukke weg, en de ligging t.o.v. het centrum is ook voldoende. (ongeveer 10/15 min. lopen). De dichtbijzijnde supermarkt en pinautomaat is 5 min. lopen Al met al was het een leuk hotel om 1 keer te verblijven. Mijn eindcijfer: 7

• 6Laura23-08-2017

Niet per se voor herhaling

Vriendelijk personeel, goed ontbijt. Echter slaap je op veren, is het redelijk gehorig en krijg je per drie dagen schone handdoeken. Douche kon niet in standaard en er werd niet tussendoor schoongemaakt.

• 8Simeon Mast31-07-2017

Prima betaalbaar hotel

Leuk hotel om te verblijven in Zakynthos. Prima gelegen in Argassi en alle kamers hebben zeezicht. Daarnaast is het zwembad prima en zijn er voldoende ligbedjes! Personeel is oké maar zou iets behulpzamer kunnen zijn en beter Engels mogen spreken. Al met al een prima hotel en zeker de moeite waard!

• 8annelies14-09-2015

Prima hotel, mooi uitzicht, geen strand

De kamers waren fantastisch met een balkon met uitzicht over zee, airco, elke dag schone handdoeken en schoon bed. Helaas alle bedjes bij hotel 's morgens om 8 uur al bezet. Maar een paar 100 meter verderop lig je heerlijk rustig op veel betere bedjes. Het hotel heeft geen strand, er is een muur en dan direct de zee.

Hotel Paradise Beach info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • KoelkastBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)

Afstand in meters