Aparthotel
Kleine hotelsWeer vandaag12°7°
8,5

Omschrijving
Aparthotel Papillon op Zakynthos heeft ruime kamers en comfortabele badkamers. Het zwembad is groot, waardoor er altijd een plekje is. ‘s Ochtends geniet je van een uitgebreid ontbijt. Ook in het restaurant van het hotel is het eten lekker. Wie er graag op uit wil is binnen 10 minuten in Zakynthos-stad. Vanaf het hotel kun je lopen naar het strand.

31 reviews over Aparthotel Papillon in het Nederlands

Super hotel!

Femke
21-6-2016

Het is een super fijn hotel! Ligging is top! Midden in het centrum genoeg eettentjes en barretjes, bakker om de hoek en voor het strand hoef je alleen de drukke straat over te steken! Kamers zijn heel eenvoudig en ja de douche stroomt beetje over, maar ach het water was tenminste warm! Ons hoor je niet klagen. Word goed schoongemaakt. Heerlijk hotel ook voor jonge gezinnen is dit zeker aan te raden. Zwembad heerlijk, ruim, relaxt, goeie bedjes en er waren er genoeg! Tot 19.00/19.30u 's avonds heb je nog zon bij het zwembad. Wij vonden dit ook 1 van de beste hotels in het plaatsje Argassi. Hotel ziet er goed en verzorgd uit en al het personeel is ook heel vriendelijk! Wifi in de lobby en bij het zwembad werkt ook goed! Op de kamers niet, maar halloo? Je ben op vakantie!! Lekker genieten van de dingen om je heen. Zelfs wij (22jr & 24jr) klagen daar niet om. Kwaliteit/prijsverhouding is top! Zeker voor herhaling vatbaar :)

Gereisd met partner in juni 2016

Redelijk hotel.

Fred
16-9-2015

Minpunten: zeer karig ontbijt, douche stroomt over, zeer slechte wifi, oude matrassen.

Pluspunten: Geweldig zwembad, centraal gelegen, prima snackbar, vriendelijke mensen.

Gereisd met partner in september 2015

geweldig.

rie
29-7-2015

Midden in centrum ligt dit geweldig app complex. eigenaren erg aardig en behulpzaam. ook het eten is er goed. als je ergens mee zit wordt er direct naar een oplossing gezocht. wij gaan nooit ergens voor een tweede keer heen maar als dat wel zo zou zijn dan was het hier wel.

Gereisd met partner in juni 2015

Geweldige locatie en accomodatie

Edith Ruijs
20-6-2015

Accomodatie is goed. 2 slp.kmr. appartement met bad/douche, klein keukentje met koelkast. Alles prima schoon. Het personeel super aardig en klant/service gericht. Fijn zwembad met voldoende ligstoelen en parasols. Uitzicht kamer 260 prachtig. In het centrum van Argassi met genoeg winkeltjes en restaurants. Goed en betaalbaar uit eten. Op loopafstand een strandje met gratis ligbedden en restaurantjes/bars waar je de hele dag heerlijk kunt vertoeven.

Gereisd met partner in juni 2015

We love it

Van Hove Patricia
22-10-2014

Voor de derde keer dit jaar hebben we in dit hotel verbleven. Het is een rustig hotel, waar de uitbaters hun uiterste best doen om iedereen een aangenaam verblijf te bezorgen. Sommige kamers hebben zicht op zee, de tuin of het zwembad, dat een apart gedeelte heeft voor de kleintjes. Aan het zwembad zijn ook lekkere snacks te verkrijgen en drank.. De appartementen zijn zeer ruim. De verhouding tussen prijs en kwaliteit klopt volledig. Rolstoelpatiënten kunnen een appartement op het gelijkvloers boeken. Ook de ontbijtruimte is op het gelijkvloers. Het hotel ligt dicht bij restaurants, winkels, bars en het strand . Al het personeel is even behulpzaam en vriendelijk, vooral de eigenares Dimitra. Zij doet erg haar best om elk jaar enkele vernieuwingen aan het hotel aan te brengen. Zo kregen vorig jaar de kamers een opfrisbeurt en dit jaar de receptie en de toegang tot het hotel.

Om te weten wat er volgend jaar is vernieuwd, gaan wij ook dan weer opnieuw naar Hotel Papillon! Jullie ook?

fantastische plek

Edith
9-10-2014

Prima plek fijne service wij troffen slecht weer maar toch een goede vakantie gehad en we gaan zeker nog een keer terug wat vroeger in begin september. Prijs/kwaliteit verhouding is super . Groetjes Edith en Hennie

Gereisd met partner in oktober 2014

eenmalig

van Meijgaard
28-9-2014

Het hotel is zeer basic. De kamer is klein. Er is 1 kast zonder legplanken, alleen hanggedeelte. De badkamer is heel klein. Douchen kan alleen als je de douchekop in je hand houdt. Er is geen mogelijk om die op te hangen. De badkamer staat binnen een vloek en een zucht onder water en dus de kamer ook. Handdoeken werden dagelijks verschoond. Bed elke dag opgemaakt. Ontbijt was zeer karig. Geen variatie. Tevens lag onze kamer vlak bij een bar Mushroom. Wat een pokke herrie tot 4uur 's nachts!!! Het zwembad is super! Wat wij wel hinderlijk vonden is dat er altijd muziek aan stond en niet zachtjes! Echt rustig was het dus niet!

Gereisd met partner in september 2014

Kamers basic, genoeg. Schoon, ruim, hadden twee kmr appt, met handdouche en bad, eenvoudige keuken, schoon.Tweepits electrisch stel, boordrooster, waterkoker, genoeg servies en bestek. Schone koelkast, tafeltje met twee stoelen.

Badkamer, goed verlicht, schoon.

Balkon ruim, over twee kamers. Goede verduisterende gordijnen. Matrassen hard, wat voor mij heerlijk is, manlief gooide gewoon twee matrassen op elkaar en klaar.

Elke dag werd de kamer gepoetst, lakens en handdoeken regelmatig verschoond.

Zwembad groot, schoon, weinig chloor, mooie palmbomen om de nodige schaduw te bieden maar genoeg plek ook in de zon. Genoeg ligbedden en parasols. Weinig beesten evenals katten.

Service was extreem goed. Zeer vriendelijk en warm welkom. Behulpzaam. Absoluut geen nummertjes idee, idee van persoonlijk contact en dat je hard werkt voor een goede vakantie en dus een goede vakantie moet hebben, is hun motto.Vlakbij strand, maar wij hadden genoeg aan zwembad. Leuke winkels in de omgeving.

Gereisd met partner in september 2014

Papillon is een eenvoudig complex. Maar voor ons voldoende om de dingen te doen die je moet doen. Douchen, ontbijten, slapen.

Niet elke dag schone badhanddoeken, dat is nu eenmaal zo bij 2 sterren. Een aantal keren een kleinghiedje gehad, bijv niet werkende airco, de service die verleend werd was meer dan 2 sterren.

Ideale ligging, vlak bij strand restaurants en barretjes. Het restaurant van Papillon zelf was ook uitstekend, bij een vermelding van logeren in Papillon krijg je 10% korting op de rekening.

Totaal gezien een heerlijke vakantie, als je niet veeleisend bent. Je leeft tenslotte bijna de hele dag buiten op vakantie. Zou zo weer terug gaan

Gereisd anders in september 2014

Sober hotel

boywes (hans)
23-9-2014

Kamer is klein en kastruimte is er niet bij het douche loopt alles onder water.

Hadden ook ontbijt geboekt zeer matig , ham/kaas en oplos koffie en als stokbrood op was werd er witte brood in de tosti gedaan naar er wat van te hebben gezegd kwam er wat verandering.

Een pluspunt de receptie is heel vriendelijk.

Aparthotel info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Papillon in Argassi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Papillon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.