Aparthotel
Kleine hotelsWeer vandaag17°5°
8,5

Omschrijving
Aparthotel Papillon op Zakynthos heeft ruime kamers en comfortabele badkamers. Het zwembad is groot, waardoor er altijd een plekje is. ‘s Ochtends geniet je van een uitgebreid ontbijt. Ook in het restaurant van het hotel is het eten lekker. Wie er graag op uit wil is binnen 10 minuten in Zakynthos-stad. Vanaf het hotel kun je lopen naar het strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Papillon voor je op een rij gezet:

Corendon
Corendon
Tjingo
Tjingo

1 review over Aparthotel Papillon in het Nederlands

Papillon is een eenvoudig complex. Maar voor ons voldoende om de dingen te doen die je moet doen. Douchen, ontbijten, slapen.

Niet elke dag schone badhanddoeken, dat is nu eenmaal zo bij 2 sterren. Een aantal keren een kleinghiedje gehad, bijv niet werkende airco, de service die verleend werd was meer dan 2 sterren.

Ideale ligging, vlak bij strand restaurants en barretjes. Het restaurant van Papillon zelf was ook uitstekend, bij een vermelding van logeren in Papillon krijg je 10% korting op de rekening.

Totaal gezien een heerlijke vakantie, als je niet veeleisend bent. Je leeft tenslotte bijna de hele dag buiten op vakantie. Zou zo weer terug gaan

Gereisd anders in september 2014

Aparthotel info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Papillon in Argassi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Papillon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.