Aparthotel Papillon **

Review geschreven door Sandra

Heerlijk gehad

Sandra,
20-8-2018

Mooi gerenoveerd appartementencomplex. Elke dag wordt er schoongemaakt en je bed opgemaakt. 1x per 3 dagen schone badlakens en linnengoed. Mooie badkamer, zelfs met een regendouche. Airco te huur, 7 euro/dag. Kluisje te huur. Balkon. Wij hadden een apartement 2 hoog, achter de receptie. Geen enkele last van de hoofdstraat gehad. Wel gehorige kamers. Hard 2 persoonsbed.

Vriendelijke receptie. 2 ingangen. 1 hoofdingang en een achter ingang, direct aan de hoofdstraat (zeer drukke straat). Bus halte voor locale bus en Banana beach bus zeer vlak bij.

Voor 1,80 naar Zakynthos stad en 1,80 voor naar de diverse stranden in de buurt (Banana beach, Porto Azurro, Porto Roma). Banana bus is gratis (bewaar voor deze bus wel je buskaartje (krijg je bij het uitstappen) en je bewijs van verhuur ligbedje en/of watersport activiteit betaling (nothing is for free...).

Lekker eten bij restaurant Papillon.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018