Fijne vakantie in fijn hotel!

Aparthotel Papillon **

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Christine

Fijne vakantie in fijn hotel!

Christine,
3-7-2018

Hotel in centrum van Argassi; vele winkels, restaurants, supermarkt en bushalte (oa richting Zakynthos stad) om de hoek. In appartementen aan straatkant ‘s avonds en ‘s nachts veel lawaai vanuit naastliggende bar. Overigens goed uit te filteren met oordopjes. Maar 500m tot de zee, met mooi uitzicht maar geen zandstrand. Wel veel ligbedden en poolbars aan zee (tegen betaling). Nabijgelegen mooie stranden goed bereikbaar per bus, taxi of huurvervoer (kan ook voor de deur).

Personeel zeer attent en vriendelijk, evt problemen worden meteen opgelost. Kamers iedere dag netjes schoon. Mooi zwembad met hele dag zon. Genoeg ligbedden en parasols, prima poolbar met ruime keuze aan hapjes en drankjes. Ontbijt zeer, zeeeeeer matig. Voor de rest mooi hotel, prima ligging voor verkenning van het hele eiland!

Gereisd met partner in juni 2018