Géén boekingskosten

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

13 Reviews over Palmyra

• 10Yvonne Bolijn12-10-2022

Fantastisch hotel

Mooi modern hotel, iedere dag schoongemaakt, zelfs op zondag, kamer heeft alles wat je nodig hebt, airco en kluisje moet je betalen maar dat is overal in Griekenland. Hotel heeft ook een lift, wat fijn is. Ontbijt is goed met evt broodrooster, allerlei beleg fruit en Griekse yoghurt. Er hoort ook een restaurant bij het hotel..Vriendelijk en behulpzaam personeel. De locatie is ook goed, straatje uit en je zit midden tussen de restaurantjes en grote supermarkt. Ik had alleen de pech dat ik gevallen ben en mijn pols heb gebroken, dus de vakantie is niet zo leuk geworden als het zou moeten zijn. Maar geweldige hulp van het personeel en goede begeleiding gekregen naar het ziekenhuis. Maar we komen terug. Ook weer naar hotel Palmyra.

• 8Michel25-08-2022

Leuk en net hotel in levendige plaats

Kleinschalig hotel met leuk zwembad erbij en voldoende ligbedden. Kamer is klein maar netjes. Badkamer prima met regendouche. Het hotel heeft verder weinig faciliteiten. Vriendelijk personeel. Het ontbijt is eenvoudig. Geen variatie maar wel vers. Koffie is ok (DE machine). Ligging van het hotel is prima. Met parkeerplaats voor de huurauto. Zakynthos stad is vlakbij. Argassi is een levendig plaatsje met veel leuke restaurantjes en winkeltjes en een paar kleine strandjes.

• 6Daniëlle Hegh04-07-2022

Voor ons geen 2e keer

Bij aankomst in de hotelkamer was het ontzettend benauwd en hing er een lucht van kattenurine. Nadat wij ‘s ochtends bij de receptie aangaven dat de airco niet werkte, bleek het dat je hier voor moest betalen, geen probleem, maar het was fijn geweest als dit bij incheck was aangegeven. Ook was de receptioniste ontzettend onvriendelijk en onderbrak zij mij constant in mijn verhaal. Het ontbijt is ronduit slecht. Droog brood, smakeloos beleg en slechte koffie, elke dag hetzelfde. Ook wordt er om 10 uur niks meer bijgevuld ondanks dat het ontbijt tot half 11 geopend is. De kamers zijn ontzettend gehorig, we konden letterlijk verstaan wat er in de andere kamer werd besproken en ook vanaf de gang was alles verstaanbaar. De bedden lagen verschrikkelijk, door de harde matrassen hebben wij geen goede nachtrust gehad. Wij zijn ontzettend fan van Zakynthos maar betalen de volgende keer liever weer iets extra voor een goede accommodatie.

• 10Martijn Pennekamp31-05-2022

Schoon, centraal, heerlijke bedden, goed ontbijt

Super schoon hotel, genoeg ligbedden dus handdoekje leggen niet nodig. Groen gras, heerlijke bedden en douche. Super compleet ontbijt met vers fruit en Griekse yoghurt. Ligt in een rustige zijweg van "de strip" vol restaurants. Mikri Daphni is een aanrader, vooral de verse vis van de grill. Kortom aanrader!!!

• 9Karin Manait28-09-2021

Super hotel, qua ligging verzorging

In een woord Geweldig, nooit eerder zo'n clean hotel gehad. Het hotel was "overal" even proper, ik kan géén enkel minpunt noemen. Zwembad, heerlijk, genoeg bedden zon, en schaduwplekken. Ontbijt, prima, voor ieder wat wils. Ligging tov restaurants en winkels, pinautomaat, supermarkt, prima Zeker een aanrader !!!!!

• 10Daniel20-05-2021

Gerenoveerd en perfect!

Zeer schoon, modern en onberispelijk in alles. Ik raad het ten sterkste aan.

• 8Willem04-10-2017

Aan te bevelen

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Super schoon en netjes. Vriendelijk personeel. Ook het restaurant voldoet prima. Oase van rust in druk dorpje. Kies voor zwembadzijde.

• 8Ien10-08-2016

Super!

Erg behulpzaam en vriendelijk personeel. Het ontbijt is prima verzorgd en uitgebreid. Airco , een kluisje en tv op de kamer. Zeer schoon. We hadden een mooi uitzicht op het zwembad . Kindvriendelijk. Restaurant zit aan het hotel vast. Centraal gelegen. Veel winkeltjes en restaurants in de buurt.
    Bushalte op 5 minuten lopen. Dokterspost tegenover het hotel. Het strand in Argassi stelt niet veel voor, maar er zijn genoeg stranden in de omgeving.

• 8Elke01-08-2016

Prima middenklasse hotel!

Prima middenklasse hotel en een goede prijs-kwaliteitverhouding. Het is natuurlijk geen 5* hotel, maar voor hetgeen wat je betaalt dik in orde. Wij vonden het er in het echt beter uitzien dan op de foto’s. Kamers zijn schoon en waren voor ons ruim genoeg. Prima douche. Heerlijk geslapen in de bedden. Ontbijt prima, redelijk veel keuze. Vriendelijk personeel die je graag verder wil helpen. Wij vlogen vroeg terug, maar kregen toch lekker ontbijt. Goed geregeld. Zorg dat je in je boeking aangeeft dat je een kamer aan de zwembadzijde wil, veel beter uitzicht. Palmyra ligt op een uitstekende locatie, dicht bij de hoofdstraat in Argassi. Alle restaurantjes en winkeltjes binnen handbereik. Wij hebben eigenlijk vrij weinig te klagen over het hotel. Enige minpuntje is misschien dat er op de bedjes bij het zwembad geen kussens liggen. Op een gegeven moment ga je het in je rug voelen door dat harde plastic van de ligstoel.

Tips voor op Argassi/Zakynthos: - Huur een auto via de lokale Car Rental! Goedkoper dan via de reisorganisatie. En gewoon erg leuk om op eigen houtje het eiland te ontdekken. - Voor een mooi strand kun je beter uitwijken naar Banana Beach. Daar gaat een (meestal gratis) pendelbus heen en dan ben je er binnen een kwartier. - Leuke restaurantjes in Argassi zijn Peppermint, Papillon en Syrtaki (vooral in Syrtaki de leuke Griekse sfeer) - In Laganas hebben we lekker gegeten bij Tasos Taverna

• 7Richard04-11-2014

Leuk middenklas hotel

Wij hebben een prima vakantie genoten in dit hotel , nette kamers maar een veel te kleine douche met een douche gordijn die tegen je aanplakt tijdens het douchen ... niet fijn . De receptie is erg aardig en behulpzaam . Het ontbijt is simpel maar voldoende . De aanbeveling van touroperator geeft aan dat het strand op 150 meter lopen ligt van het Hotel . Bij aankomst bij het "strand" troffen wij een smalle strook zand aan wat dan strand moet voorstellen . Hierdoor waren wij genoodzaakt een auto te huren om naar Banana beach te rijden op 10 KM afstand .Dit strand is werkelijk fantastisch met bediening bij je ligbed met Parasol . Het plaatsje Argassi is overigens ook leuk met veel winkeltjes en prima restaurants waar je voor weinig geld een volle maag hebt .

Hotel Palmyra info

• RestaurantsBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • TweepersoonsbedBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)