Géén boekingskosten

Nefeli

GriekenlandZakynthosArgassi

6.8VoldoendeScore uit 6 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

6 Reviews over Nefeli

• 5Eerla05-10-2018

Niet voor herhaling vatbaar

Ligging is opzich goed, lekker uit de drukte van Argassi. De wandeling naar het centrum vonden we niet vervelend, al is deze in de avond niet zonder risico’s, aangezien er geen stoep is. Het uitzicht vanaf je balkon, het zwembad en/of het restaurant is prachtig. En het ontbijt was keurig verzorgd iedere dag. Jammer genoeg zijn de foto’s van het hotel die je online ziet wel erg misleidend. De poolbar is niet in gebruik en het restaurant is niet gezellig. Daardoor aten we iedere dag buiten de deur, zowel voor de lunch (bij een dagje zwembad) als voor diner. TL verlichting en dance muziek zijn niet uitnodigend. Onze kamer stonk daarnaast vreselijk naar riool, wat volgens de receptioniste zo hoorde op Zakynthos. De kamer was ook nog ns erg vies. O.a een flinke prop met haren in het putje van het bad, dat niet van ons was. Misselijkmakend. Na 3 discussies met de receptioniste kregen we een kamer die fris rook en schoon oogde.

• 6Miranda16-09-2018

Niet voor herhaling

Wij zijn hier 13 dagen geweest vond het wat te lang. Klopt niet allemaal wat in de recentie staat, het was zeker 2km lopen na de eerste winkels en restaurant en als je terug moest lopen was het levensgevaarlijk en vooral in het donker op een gegeven moment is er geen stoep meer en loop je op straat en gevaarlijke bochten en berg op waarts dus als je slecht te been bent heb je het zwaar dus niet echt een succes.D3 mensen zelf in het hotel waren wel vriendelijk en het ontbijt was wel redelijk maar zelf zou ik er niet gauw meer heen gaan ook geen fonh wat er gezegd wordt

• 5Nienke21-08-2018

Geen aanrader

De badkamer stonk 24/7 naar riool. Daarnaast kon de douchekop niet opgehangen worden boven je hoofd, waardoor je deze de hele tijd vast moest houden. Er lagen haren van de vorige mensen in de badkamer op de grond. Onder 'schoonmaken' verstaan ze het legen van de prullenbakken en het opmaken van het bed. 1x in de drie dagen werden de handdoeken vervangen, wat prima te doen is. Voor de airco moest betaald worden. Dat was vooraf bekend, maar eigenlijk is het niet te houden zonder airco, dus een vereiste. Voor mijn part zou het dan bij de prijs inbegrepen kunnen worden. Om bij restaurantjes en supermarkt te komen moet je anderhalve kilometer lopen, waarvan circa 700 meter langs een drukke weg met onoverzichtelijke bochten en geen stoep. Op de site beloofde men een föhn. Echter was deze niet aanwezig. Bij navraag aan de receptie gaf men aan dat ze wisten dat het op de site stond, maar dat ze deze niet hadden. Er werd geen oplossing geboden.

• 9S.de Boer04-07-2018

Een schitterend gerefit hotel met een geweldig aardige manager. Mooi uitzicht op zee en op loopafstand van argassi. Door omstandigheden was het hotel later open en werden we door touropartor eerst elders geplaatst. Na gereclameerd te hebben bij de reisleiding konden we alsnog naar nefeli waar we zeer hartelijk welkom werden geheten. De kamers zijn schtterend, zeer goede bedden en een groot genoeg zwembad met voldoende ligbedden en parasols. En geen nachtclub aan de overkant van de weg zoals in een eerder review stond. Het ontbijt was divers en zeer smakelijk. Kortom de moeite als je een rustige vakantie wil. De drukte begint een paar honderd meter verderop.

• 9Betty04-07-2018

Nefeli redde onze vakantie! Heerlijk hotel!

De laatste nacht en dag van onze vakantie op Zakynthos brachten wij door in het Nefeli Hotel. Wat een heerlijke plek!!! De kamers zijn eenvoudig en strak ingericht. Heerlijke bedden en kussens. En het mooiste van alles: een balkon met uitzicht op zee. De hotelmanager ontving ons zeer hartelijk evenals het overige personeel. Helaas konden wij hier pas de laatste nacht en dag terecht omdat ze nog gesloten waren toen wij aankwamen op Zakynthos. En nog werd er hard gewerkt om alles in gereedheid te brengen voor het hoofdseizoen. Dat mocht onze pret niet drukken. Na 9 slapeloze nachten in het centrum van Argassi sliepen we nu heerlijk met de balkondeuren open en met het geruis van de zee op de achtergrond. 's ochtends een duik in zee om vervolgens plaats te nemen op een ligbedje bij het zwembad. Nefeli is een absolute aanrader als je voor rust gaat maar toch nabij een (uitermate toeristisch) centrum wilt zitten. Argassi zelf is geen aanrader

• 7n.a.groen10-08-2009

niet echt een aanrader

Het onlangs gerenoveerde hotel ligt aan een drukke weg tegenover een nachtclub en geeft behoorlijk geluidsoverlast tussen 'savond 23 en 'snachts 5 uur! Airco te huur voor € 8.00 per dag. 'savonds kan men er niet eten. Mooi uitzicht over de zee en een prima zwembad met ligstoelen. De sfeer is onpersoonlijk !

Hotel Nefeli info

• Adresgegevens