Appartement Meridien Beach

33 reviews over Appartement Meridien Beach in het Nederlands

Echt vakantie

Kees van Merode
16-6-2018

Mooi en schoon appartement met uitzicht op de zee. Nabij veel restaurants. Vriendelijk personeel. Met een huurauto het eiland verkennen. Eigenlijk geen minpunten. Het zwembad was lekker en achter het zwembad een schone zee, die geleidelijk dieper wordt, ideaal voor kinderen.

Prima appartement

Anne
7-9-2017

Prima appartement op goede locatie. Argassi is toeristisch maar niet te, maar wij waren er dan ook niet in het hoogseizoen. Kamers waren niet schoon toen wij aankwamen maar werd snel opgelost. Bedden zijn erg hard en niet comfortabel. Er is een koelkast, waarvan het vriesvak niet werkt. Airco moet je voor bijbetalen.

Elke dag schoonmaak en schone handdoeken (als je deze op de grond legt), behalve op zondag.

Balkonnetje is prima, net als het zwembad. Zee ligt achter het zwembad, er is geen strand. Koken in het appartement is een uitdaging en zijn we niet aan begonnen, wij zijn elke avond uit eten geweest bij een van de vele goed betaalbare restaurants in de straat. Aanraders zijn Papillon, Charlie Chaplin en Utopia. In de straat zitten ook veel bedrijfjes die quads, scooters en auto's verhuren, dit is zeer aan te bevelen als je iets van het eiland wil zien.

Geweldig

Marco
17-8-2017

Een centraal gelegen appartement langs de drukke straat, waar je overigens niks van merkt omdat de kamers aan zwembad/zeezijde liggen. Wordt dagelijks behalve zondags schoon gehouden zowel kamers als alles er om heen. Leuk zwembad met leuk zitje erbij voor de lunch , simpele maar heerlijk gerechten. Vriendelijk personeel.

schoon maar onpersoonlijk Hotel

Mevr de Veld
25-7-2017

Ontbijt bestaat uit witbolletje stukje stokbrood 2 haust crackers boter 1 plakje ham en 1 plakje kaas en jam koffie of thee.

Als je nog een kopje thee of koffie wil moet je bijbetalen

Personeel begroet je s'morgens maar bij het serveren geen woord heel onpersoonlijk.

Heerlijke relaxte vakantie gehad dankzij vriendelijk personeel, schone kamers, goede ligbedden, mooie locatie, met zwembad en poolbar.

De appartementen zijn gelegen aan de hoofdstraat van Argassi maar daar merk je niet veel van. Eten maken in je appartement is een hele klus met maar 1,5 elektrische plaat maar daar zijn wij ook niet aan begonnen. Er zijn veel goed betaalbare tavernes in de directe omgeving waar je heerlijk kan eten. Syrtaki, granada zijn heerlijk en goed betaalbaar en heerlijk vers eten. Ontbijt kan je halen bij de bakker aan de overkant.

Hele fijne vakantie gehad!

Casper
21-8-2016

Eenvoudige maar fijne en zeer schone kamers. Aardig en behulpzaam personeel. Ook over de service van de touroperator zijn wij zeer te spreken. Het plaatsje Argassi is voorzien van alle gemakken en niet té toeristisch. Boottocht Zuid een absolute aanrader: schildpadden gespot en in grotten gezommen. Kortom: we hebben genoten!

Mooiste vakantie ever

RO
14-6-2016

Meest fantastische vakantie ooit, zon, zee en gezellige mensen (geen strand)! Panos van de poolbar is een echte gentlman en maakt je vakantie tot een feestje met zijn lekkere cocktails! Appartementen zijn mooi, licht van kleur en heel goed schoon! Ga zeker een keer eten bij Anetha, echte huis, tuin en keuken Griek! Wij gaan zeker terug!

Prima hotel

Klazien en Chiel Pauwelsen
22-9-2015

Meridien Beach is een relatief klein hotel, dat uitstekend is gelegen. Zwemmen en zonnebaden is bij het hotel erg goed te doen. Ook voor de wat kleinere kinderen is de zee toegankelijk, het loopt namelijk erg langzaam af. Zelfs op 100 meter kun je nog staan als volwassene. Het zwembad is daarbij een goed alternatief. Het ontbijt is sober maar genoeg en vers. De service is verder van een hoog niveau, vriendelijk en je voelt je echt gast. De kamers zijn schoon en van alle gemakken voorzien al moet je voor de airco wel bijbetalen. In de nabijheid van het hotel zijn veel restaurant waar je voor weinig heerlijk kunt eten, wij bevelen aan Papillon, Zorbas en Syrtaki. Een veel mindere ervaring hadden wij bij Gyrpolis, gewoon erg slecht. Verder hebben geregeld wat gedronken bij Notos een wat trendy bar, waar je heerlijk kunt zitten en geen last hebt van brallers. Al met al hebbben mijn vrouw en ik een heerlijk verblijf gehad in Argassi.

Fantastisch hotel/appartement

Jeannette
15-9-2015

De kamer werd dagelijks schoon gehouden, lief personeel. Een nadeel, de bedden waren te hard.

Maar verder een super vakantie gehad in Zakynthos in het Meridien Beach Hotel, we gaan hier zeker nog een keer naar toe.

Superr

Marion Meij
7-9-2015

Het personeel is ontzettend gastvrij. Wij hebben door omboeking (Kos) naar Zakynthos pas twee weken van te voren geboekt. Met aanvraag kamer met zeezicht. Bij aankomst werd er vermeld dat het uitzicht minder mooi was, maar dat we vier dagen later een betere kamer met zeezicht konden krijgen. Mits dat niet te lastig was met koffers e.d. Was prima. Alles simpel, maar schoon . Vergeet geen klein flesje mee te nemen en een theedoek, want er is een klein keukentje bij met koelkast. Prima zwembad en de zee was heerlijk het water was 's middags 31*. Strand moet je je niets bij voorstellen. Het zwembad is goed en gratis luchtbedden. Je mag voor 08.00 u gelukkig geen handdoeken op de bedden bij het zwembad leggen.

Geen ontbijt nemen is nl continentaal en zeer summier. Aan de overkant zit een heerlijke bakker. Aanrader restaurant Peppermint blj de kerk linksaf betaalbaar en voortreffelijk eten.

Zo ook Pappilon.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Meridien Beach in Argassi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Meridien Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.