Aparthotel

9 reviews over Aparthotel Maria Mare in het Nederlands

Aanrader!

E. v. Kampen
9-10-2018

Kleinschalig appartementencomplex direct aan zee. Buiten de drukte, maar toch met alles wat je nodig hebt op loopafstand. Met de bussen die aan de naastgelegen weg liggen kun je makkelijk andere plaatsen bezoeken.

Oké voor 1 keer

Nelini
6-9-2018

Topper voor matras via de receptie: super ivm harde matrassen. 2 kmr appt is raar ingedeeld. Na de voordeur stap je in een vierkante ruimte met een stapelbed. Verder geen kast of spiegel of airco oid. Dit is kamer 1. Het raam kun je niet verduisteren, dus daglicht valt gewoon naar binnen. Via deze kamer 1 kom je in de separate krappe keuken die vnl geschikt is om water te koken Via de hal/kmr 1 kom je in de grote 2e km met 2x1 pers bedden met nachtkastjes, koffertafeltje, toiletmeubel met spiegel en krukje, inbouwkasten, airco en tv. Het is geen woonkamer. Deze slpkr geeft toegang tot de badkmr en balkon. De balkondeuren zijn vanaf buiten niet te sluiten en er zit n sensor op de deuren: balkondeuren open = airco slaat af. Door de indeling moet je altijd door een slpkmr als je naar de keuken of badkmr wil en dat is storend.In Argassi is verder niets te doen behalve souvenirwinkeltjes bekijken en lekker eten.

Ineen woord geweldig

Liesbeth
6-7-2017

Het appartement is direct aan de zee gelegen .Vanuit je bed kijk je zo op de zee.Heel Schoon. Het ligt net buiten het centrum (2 minuten lopen)Aan de overzijde van de weg een leuk restaurantje en een supermarkt, s'morgens lekker vers broodje.Alles is op loop of fiets afstand ,zelfs Zakynthosstad. Nadeel is dat je goed ter been moet zijn want alles gaat per trap in het appartementen gebouw. En.... natuurlijk het "reserveren" s'nachts van een zonnebed.(gewoon vervelend).Maar voor de rest .... gewoon leuk.

We hebben een aantal aanbieders voor Maria Mare voor je op een rij gezet:

Heel leuk geweest, maar niet nog een keer.

Leanne
26-5-2017

Maria Mare heeft prima appartementen. We zijn hier een weekje geweest en hebben een paar dagen lekker aan zee/zwembad naast het complex gelegen. Bedden zijn hard, maar dat zijn ze zo'n beetje overal hier (we zijn eerder op Zakynthos geweest). Wel een primeur voor ons; de douche zit hier zowaar in een cabine! Familie die dit complex runt is enorm behulpzaam en vriendelijk. Voor Argassi zouden wij niet snel meer gaan. Weinig te doen en niet heel gezellig. Veel (goede) restaurants, maar allemaal aan de drukke weg die door Argassi loopt. Als dit complex in een ander dorpje zou liggen was het voor herhaling vatbaar geweest. Wil je alleen aan zee/zwembad liggen en lekker eten? Meteen boeken. Ga dan zeker even naar de overkant naar The Green Frog (restaurant/supermarkt). Heerlijk eten en ook erg vriendelijk. Naast de deur kun je ook prima scooters/quads huren. Heel handig!

Gereisd Met partner in mei 2017

Mooie ligging maar niet al te schoon

Mariastaaltjens
8-9-2016

Mooie ligging wij keken zo op de zee vanuit de studio Maar schoonmaak mag iets beter wij hadden beestjes in ons bed Werd wel gelijk wat aan gedaan De eigenaar plakt de titel hotel op zijn gevel maar je krijgt maar 1x schone handdoeken in de week Dat zijn wij niet gewend van een hotel die met een 8.8 beloond word Er werd elke avond door Zweedse gasten een bedje bij het zwembad gereserveerd dmv een handdoek heel irritant Er hangt een bord met regels waar jezelf aan dient te houden bij het zwembad logisch maar bedje reserveren mag wat mij betreft er bij op gezet worden als verbod

Mooi uitzicht

Pauline
4-9-2016

Toen wij in dit appartement verbleven waren er heel veel Zweden ,niet onaardige mensen maar wel aanwezig.De grooste ergernis vonden wij de bedjes bij het zwembad er waren twee soorten witte plastic en een stuk of twaalf stof.Op die plastic beden waren geen kussen dus je lag je een breuk ,die stoffen werden altijd gereserveerd door de Zweedse colonne .De appartementen waren best groot en schoon, slechte bedden hard en kraken verder was het erg gehorig er was altijd wel iemand aan het schuiven met stoelen of bedden.Het uitzicht was geweldig en de ligging ook prima aardige mensen in supermarkt green frog . Nee dit hoeft van mij niet nog eens zijn wel betere. Gr pauline

Geweldige Locatie

Berjan
2-8-2016

Maria Mare is een heel mooie kleinschalig complex met een ideale ligging. Alle appartementen hebben uitzicht op zee. Het is keurig schoon. De ontvangst is uiterst vriendelijk. De Receptionistes spreken goed Engels en zijn heel behulpzaam. Ook geven ze leuke Tips voor mooie uitstapjes. De inrichting van ons appartement was keurig. De matrassen waren wat aan de harde kant. Voldoende ruimte op het balkon om er met 4 personen te zitten. Het inventaris van de keuken was prima. De badkamer was netjes. Wel met een losse douchekop zoals in de meeste Griekse appartementen. Aan de overzijde van het complex bevind zich een supermarkt met lekkere broodjes en een restaurant. Een pinautomaat op 300 meter. Het eiland Zakynthos is prachtig. Wij hebben een auto gehuurd en veel gezien van het eiland. Dit was prima te doen. We gaan zeker nog een keer terug..

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gewoon goed.

TV
22-9-2015

Maria Mare is gelegen aan de hoofdweg, direct aan zee. Nette kamers met twee (harde) aparte bedden een kleine douche. Uitzicht op zee en/of zwembad. Alles wordt goed schoongemaakt en is netjes. Geen noemenswaardig strand. Maar ideaal is dat je zo van de tuin de zee in stapt. Aan het begin wat kiezels en dan zand. Het blijft lang ondiep. Ideaal voor kinderen of een spelletje Beach bal. Aan de overkant kleine supermarkt met lekkere broodjes. En een restaurant voor een lekkere lunch of achter in de tuin 'avonds goed eten. Iedere avond live muziek dat wat overlast kan geven. Wij hebben ons er niet aan gestoord. Het centrum met goede restaurants en winkeltjes is dichtbij. Veel verhuur van scooters en ander vervoer. In het appartement waren veel Zweden. Waarschijnlijk vaste gasten die moesten wennen dat er nu ook andere nationaliteiten kwamen. Veel te zien op het eiland. Wij hebben een heerlijke week gehad.

Gereisd Met partner in september 2015

Super !!!!

Hans en Alice
2-7-2015

We waren de 1e nederlanders en op dat moment enige. Zo genoten! Prachtig aan zee gelegen. Alle appartementen (30) hebben zicht op zee. Schoon! 2x per week schoon beddengoed en en 3/4 x per week schone handdoeken. Heerlijk zwembad met ligbedden en grote grasweide waar je ook gewoon je ligbed mag neerzetten. Zee loop je makkelijk in en loopt langzaam af in zee. dus perfect voor kinderen. Groot balkon. Keuken "grieks"inventaris. Supermarkt aan de overkant met 's morgens heerlijk vers en vaak nog warm brood. Ook restaurant aan de overkant voor b.v. lekkere lunch. Ligging is aan de rand van de gezellig drukke uitgaansstraat, dus alles dichtbij. Veel restaurants, winkels verhuurbedrijven (auto, scooter, quads en fietsen)en gezellige cocktailbars. Eiland is mooi, wij hebben het hele eiland bekeken op de motorscooter die wij 11 dagen hadden gehuurd..........heerlijk! Mooie excursies te maken, en prima te boeken in de straat bij de diverse verkooppunten. Niet twijfelen, maar gewoon doen!!!

Gereisd Met partner in juni 2015

• KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Maria Mare in Argassi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Maria Mare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.