Géén boekingskosten

• 7.8Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

14 Reviews over Iliessa

• 6Peter10-09-2015

Kamer gedateerd

Buitenkant/receptie ziet er netjes en schoon uit. Wij hadden in eerste instantie een studio geboekt, deze was erg gedateerd en smerig. In de keuken plakte alles en de badkamer vol met schimmel. Tegen bijbetaling konden wij na de eerste nacht verhuizen naar een appartement. Het appartement was erg ruim en een groot balkon met uitzicht op het zwembad en de zee. Het appartement was redelijk schoon, maar opnieuw de badkamer vol met schimmel, zelfs op de toiletbril!

• 7Mary Wubbolt-Hoeben14-06-2014

Appartement heel mooi centraal en 's nachts stil.

We waren met z'n 3-en in een 3 kamer appartement. 2 slaapkamers met 2 bedden, 1 kamertje met 1 bed. Keukentje is te klein om te koken, wij zaten op de 1e verdieping nr 46. Balcon is heerlijk groot met uitzicht op zee op nog geen 20 meter afstand. Zandstrand loopt geleidelijk af en waterfietsen vlak in de buurt. Kamers wel erg sober, handoeken en de schoonmaak was goed. Het zwembad is lekker groot en goed onderhouden, ook een leuk kinderbadje. De tuin mag iets beter onderhouden worden, wat er groeit?, geen gras. Al met al goed verblijf, maar vlgde x toch iets luxer.

• 9wennEngelreisen09-01-2012

Toller Familienurlaub auf super Insel

Wir haben im letzten Sommer mit unserer Nichte (12 Jahre) Urlaub in Argassi gemacht. Im Ort ist recht viel los, d.h. in unmittelbarer Nähe gibt es Einkaufsmöglichkeiten, von Supermarkt über Bäcker bis hin zu Juwelier..alles da. Auch Restaurants, Bars und Cafes-alles gut erreichbar, da das Hotel sehr zentral liegt. Zum anderen liegt das Hotel mit seinem Hinterausgang direkt am Strand. Von unserem Zimmer hatten wir einen gigantischen Meerblick. Der Strand selber ist nicht so der Traumstrand. Er ist sehr schmal, steinig und recht voll. Mag vielleicht in der Nebensaison nicht so sein Aber wir musten halt in der Ferienzeit verreisen. Die Zimmer sind geräumig und bieten eine gute Ausstattung. In der Küche findet man alles was man braucht um sich einen Tee zu kochen oder einen Salat zu schnitzen, Frühstück machen etc. ann, der auch gut deutsch spricht. Rundum guter Urlaub!

• 9Pernille30-05-2010

Dejlig lejlighedshotel

Vi har boet der en uge i maj 2010. Trods mindre godt vejr, havde vi en fantastisk uge. Rigtig fin og stor lejlighed. Mindre men overskuelig pool. Meget venligt personale på stedet. Eneste minus er at der kun skiftes håndklæder 1 gang midt i opholdet. Vi havde halv pension, morgenmaden blev indtaget på Hotel Iliessa, tæt derpå og maden på Restaurant Papillon, som ligger lige overfor lejlihederne. Maden og og personale på Papillon er SUPER. Vi kan varmt anbefale at spise der hver dag.

• 9helena06-10-2009

superhotel!!

Heerlijk hotel, vriendelijke mensen, onbijt was niet heel uitgebreid maar wel prima en lekker. Ideale ligging aan de zee, mooie tuin met ligbedden (die wel zowat allemaal bezet waren steeds door het idiote systeem van je handdoek erop laten liggen maar ok dat ligt niet aan het hotel!)

Barretje is super, maakt heerlijke lunches, wij zijn 10 dagen geweest en hebben elke dag in een ander restaurant gegeten, keuze genoeg!

Tip: huur een quad en verken het eiland of ga met een boottocht op zoek naar de schildpadden!!

• 8m. tiehuis20-08-2009

goede vakantie locatie

we hadden een 2 kamerapp met een geweldig uitzicht op zee, zwembad en zee vlak in de buurt vriendelijke en hulpvaardig mensen. eten bij papillon aan de overkant is erg goed een auto huren is een must je ziet dan veel van het eiland en komt op plaatsen waar je met de bus niet komt. prive strandjes etc. als je een auto huurt kan je dit het beste vanuit nederland regelen wij hadden de auto nu 10 dagen en voor dat zelfde geld krijg je de auto in griekenland maar voor 5 dagen . waterpark is leuk voor een dag .

• 8marisa tiehuis20-08-2009

goede vakantie locatie

dit app hotel is een goede locatie als je niet van het massale toerisme houd in het hotel leuke vriendelijke en behulpvaardige mensen. het eten in hotel is niet zo uitgebreid, maar als je het hotel uitstapt kom je gelijk bij de restaurantjes uit.( heerlijk eten bij papillon) een auto huren is aan te raden het eiland heeft veel leuke plekjes , mooie witte stranden met blauwe zee. het hotel heeft dan wel geen echt eigen strand maar je staat zo vanuit het zwembad na een paar meter in de zee. ligbedjes waren er genoeg, wij hadden een 2kamer app (nr 217) heerlijk rustig met een fantastisch uitzicht over zee. wij hebben een top vakantie gehad ,het enige nadelige puntje was dat er geen nederlands sprekende kinderen waren. wij gaan zeker nog een keer terug , argassi is niet zo groot maar wel gezellig hou je van de vele toeristen dan moet je naar laganas dit is op en top toerisme.( vonden wij voor een avondje genoeg) als je een auto wil huren doe dit alvast in nederland is goedkoper.

• 8Kelly de Vos25-06-2009

Een mooi complex

We zijn hier 2 weken geweest en hebben echt een waanzinnige vakantie gehad. De inrichting van het appartement is wat gedateerd, maar alles is er wel schoon en goed. Complex ligt direct aan zee en strandbedden etc. waren er voldoende. Je loopt gelijk het dorp in. De jongen achter de bar (Nick) maakt erg lekker eten, dus een aanrader voor de middag.

• 10Evelien11-06-2008

Het was een heerlijke vakantie, maar het blijft met sommige dingen in het appartement zeer primitief ! al met al was het uitzicht prachtig, wij hadden het daarmee getroffen met het uitzicht op zee

• 7Marijke en Annemarieke01-10-2007

Wij (m'n zussie en ik) zijn net terug van een weekje Zakynthos. Hebben heel erg genoten, lekker appartement (iets te weinig hh atributen) zo vanuit het appartement de tuin en de zee in, wat wil je nog meer! Een dag gefietst - best wel heftig - een dag scooter gehuurd bij Faros - best wel GAAF - Heerlijk gegeten in diverse restaurants. De week is iets om lekker aan terug te denken.

Appartement Iliessa info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens