Géén boekingskosten

Elea

Aparthotel
GriekenlandZakynthosArgassi

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Elea voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 12 reviews

Meer aparthotel info

12 Reviews over Elea

• 9G. Koning23-09-2021

Een goed verblijf.

Hotel personeel spreekt heel slecht engels. Doen wel hun best om je te begrijpen en zijn erg aardig. Kamers zijn groot en netjes, bedden liggen prima. Handdoeken mogen wel iets meer verschoond worden nu twee keer in acht dagen. Fijn groot balkon en heerlijk zwembad. Het complex is vlakbij centrum van Argassi. Wij hebben heerlijk gegeten in restaurant Erato. Voelde ons daar zeer welkom en het eten was heerlijk.

• 9Ilona30-08-2019

Leuk en rustig complex.

Leuk appartement, net buiten de drukte van Argassi en toch alle winkels, restaurants, pinautomaat, bushalte enz. op loopafstand. Keurig en schoon complex. Leuk zwembad met voldoende ligstoelen. Geen handdoekje leggen, erg fijn ! Wifi in het appartement. Wel t.v. maar geen nederlandse zenders. Horren voor alle ramen, ideaal met het oog op muggen en andere insecten. Strand in Argassi stelt niet veel voor. ( smalle strook) Strandliefhebbers kunnen beter een van de vele stranden/baaitjes van het eiland opzoeken.

• 9Bianca13-06-2018

Heerlijk, ik ga zeker weer terug!

Kleinschalig complex net buiten het centrum van Argassi. Heerlijk rustig, netjes verzorgt en schoon! Winkels en restaurantjes liggen op loopafstand. We hadden 2-kamerappartement met aparte keuken en groot balkon, prima. Ook niet onbelangrijk, de bedden waren prima. Lekker geslapen! In de keuken was de basis keukenuitrusting aanwezig incl oven! Voldoende om zelf een maaltijd te kunnen maken. Het appartement was voorzien van muggenhorren! Zalig schoon zwembad met genoeg bedjes. Hier kun je eten en drinken bestellen, zag er allemaal lekker en verzorgd uit. Argassi is een leuke plaats voor een relaxte vakantie. De stranden zijn minder maar als je een auto of scooter huurt zijn er heel wat mooie stranden te vinden. Zakynthos is sowieso de moeite waard om te verkennen. Aanraders zijn zonsondergang bij Keri, een boottocht, uitkijkpunt bij scheepswrak. Lekker eten kun je bij Ethnic flavours, de bediening is ontzettend aardig!

• 8Kanters20-12-2017

Prima appartement voor weinig geld!

Wij hadden een studio. Deze was prima voor twee personen. Echter vonden wij de douche wat klein, maar goed daar wen je aan. Ik zou de volgende keer wel de 2 kamer appartement boeken. De keuken uitrusting is niet super maar voor ontbijtje en lunch prima, Savonds gingen buiten de deur eten is enorm betaalbaar dus zelf koken was niet nodig. Het zwembad is zalig net zoals het eten bij het zwembad, wel wat duurder maar dan hoef je ook niet de deur uit!

Nadeel is enkel dat de receptie geen Engels spreekt. Met handen en voeten kom je een eind. De vrouw bij het zwembad spreekt wel prima Engels. Het appartement ligt op een heuveltje, als je slecht ter been bent zou ik dit niet aanraden, echter lig je 1 minuut buiten de drukte en lig je rustig aan het zwembad! Maar ik zou zeker terug gaan! Schoonmaak wordt regelmatig gedaan en alles wordt goed onderhouden

• 8Fleur25-08-2017

Heerlijk!

Samen met een vriendin genoten van een weekje zon in het heerlijke Elea Popi. Het ligt net buiten het centrum tegen een heuvel aan waardoor het lekker rustig is. Fijn om even bij te komen na een jaar werken, maar dichtbij het centrum om lekkere restaurantjes te ontdekken en cocktails te drinken.

• 8Heleen19-06-2016

Rustige accomodatie

Ligging net buiten de drukte van Argassi. Goed aan te lopen via ligt hellende weg. Kleinschalig. De tweekamerappartementen zijn ruim. De balkons zijn ook ruim. Er is Geen koffiezetapparaat en magnetron. Jammer dat zou meerwaarde geven aan de keukenuitrusting. Wel overal muggenhorren en rolluiken voor de deuren. Het zwembad is schoon, de bodem erg glad. Met kleine kinderen niet aan te raden. Er zijn geen kinderspeeltoestellen. Het vermelde kinderzwembadje stelt niets voor. De jaccuzi is buiten gebruik. Je kunt een eenvoudige maaltljd bestellen aan de bar. Wij hebben er een fijne tijd gehad vanwege de rust. Wel hondengeblaf. Ongeveer 400 meter lopen naar supermarkt.

• 9Jeannette03-08-2015

Leuk apartementencomplex, rustig maar gezellig!

Verzorgd appartement. Zag er netjes uit. Airco deed het, moest je wel eerst de buitendeuren sluiten! goed systeem, geen verspilling. Heerlijk zwembad. Lieve eigenaren (spreken bijna geen engels!). Loopafstand naar de winkels/restaurants was goed te doen. Stranden in de buurt zijn minder. Daarvoor moet je echt eropuit. Al met al een vakantie gehad om niet te vergeten. aanraders zijn een boottocht, dagje auto huren, waterfiets bij laganas beach (Caretta's spotten).

• 8Adrie van pouderoyen09-07-2015

heerlijk rustige plek!

Wij zaten in studio nr 8 met mooi uitzicht op de tuin en in de verte de zee. Schone appartementen , met een mooie tuin en een fijn zwembad! 5 minuten lopen vanaf het centrum. Argassi zelf stelt niet veel voor, maar huur je een auto, dan is het de moeite waard om het eiland te bekijken! Wij hebben heerlijk gegeten bij Grillhouse Dafni, vriendelijke bediening, en niet zo opdringerig ! Het is echt erg jammer dat de eigenaren geen Engels spreken, verder dan elkaar groeten komt het niet.

• 8martine van den haak28-06-2015

Prima locatie!

We hadden een app. met 2 slaapkamers, keukentje, badkamer en balkon. Het is voor Griekse begrippen redelijk modern en erg netjes, er wordt elke dag schoongemaakt. Keukengerei stelt niet veel voor, 2 pannen en een spatel en dat was het wel. Het uitzicht vanaf het balkon is prachtig. Pluspunt dat er horren zijn zodat je 's avonds alles open kan zetten zonder dat er muggen binnen komen! Airco hierdoor niet nodig gehad. De ligging is ideaal, centrum en strand op loopafstand maar geen lawaai. Het zwembad is prima, genoeg bedjes en parasols. Popi en Elea zijn erg vriendelijk, maar zouden wel een cursus Engels kunnen gebruiken. Wifi is er alleen in de lobby en bij het zwembad. Lekker eten tussen de olijfbomen bij Elena's, zit om de hoek. Een huurauto, scooter of quad is handig als je de rest van het eiland wil verkennen. Zelf een motorbootje huren kan hier ook zonder vaarbewijs en is in vergelijking met andere landen niet duur.

• 9rochelle11-08-2014

Geweldige accommodatie!

In augustus een heerlijke vakantie gehad! Wij verbleven in een studio en deze waren keurig. Modern interieur. Badkamer is gewoon klein/ simpel, maar je doucht er toch alleen maar. Mooi zwembad, mooie ligbedden parasols. De eigenaren maken heerlijk eten tegen een goede prijs. Ligging is heerlijk rustig en binnen 5 minuten lopen sta je midden in Argassi. Argassi is een leuke plaats met veel winkeltjes, restaurantjes en cafetjes. Strand stelt niet veelvoor maar je kunt gemakkelijk de bus pakken naar de nabij gelegen stranden. Lekker eten in de stad? Ga naar Snack Academy, Peppermint, Pelagos. Elea en studio popi is een heerlijke accommodatie om heerlijk tot rust te komen en is de ideale uitvalsbasis om het eiland te verkennen.

Aparthotel Elea info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    c / o Mw. Popy Ambela , 29100