Géén boekingskosten

Edelweiss

Appartement
GriekenlandZakynthosArgassi

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Edelweiss voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 47 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Voor een relaxvakantie zit je goed bij Hotel Edelweiss op Zakynthos. Hier vind je voldoende bedjes rond het zwembad, lekkere hapjes aan de bar en een mooie tuin. Je verblijft in een mooi en schoon appartement met groot balkon. Vanaf Edelweiss is het 5 minuten lopen naar Agassi. Ga met de boot naar de blue caves en het scheepswrak.

47 Reviews over Edelweiss

• 6Vell28-08-2022

Voor ons niet meer.

Het is een mooie kleinschalige locatie met ruime appartementen. De zussen die het runnen (en ouders), waren niet gastvrij of vriendelijk. De eerste dag hoorden we, dat de kinderen niet in het water mochten springen. Erg lastig met kinderen..We hadden het gevoel, dat we in de gaten werden gehouden en wij als politie moesten optreden. Ik heb dit besproken met haar, maar hier was ze niet van gediend. De airco was 16(!) Euro per dag, als je een tweekamer appartement had. Je kon niet een airco nemen, maar je was verplicht om er 2 te nemen. Het eten bij het zwembad was heerlijk en de rust om het zwembad heen ook. De ene zus was iets vriendelijker dan de ander, maar een vriendelijke gezicht of hallo kon er niet van af. Wij zouden zeggen, maak er een adults only hotel van.

• 7Natuur
  • 10MelvE8020-07-2022

Toplocatie met lieve mensen

Zeer mooi complex, vriendelijke familie, prachtige kamers en elke dag schone handdoeken / schoonmaak en schoon beddengoed. Loopafstand van centrum. Heerlijk zwembad.

• 10Natuur
  • 10Rik en Channa25-08-2021

Wij komen zojuist terug van heerlijke vakantie in Zakynthos. Wij verbleven in Edelweiss 15 dagen inclusief ontbijt. Edelweiss wordt gerund door een hele lieve Griekse familie. Zij zijn vriendelijk en erg gastvrij. Echt een aanrader! Tip: huur een auto om alles te bekijken op dit prachtige eiland

• 10Ruimte
  • 8Carters23-04-2019

Leuke vakantie gehad

Mooie apartamentem , elke dag schoongemaakt super netjes met leuke balkon. Twee zussen runem het complex en ze zijn heel aardig en ze kunnen ook lekkere Griekse maaltijden voorbereiden. Onze kindjes hebben echt genowen van de zwembad. Echt een aanrader. Alleen een min puntje voor de dorp Argassi alles was in april dicht geen enkel restaurant open dat was echt niet leuk het leek net een war zone alles dicht geplaakt en getimerd. Jammer dat onze tour operator dat niet had vermeld op de website . Seizoen in Agrassi begint half mei dan is alles open.

• 9Potgieter22-10-2018

Geweldig!!

Een echte aanrader dit complex, we hadden een zeer mooi ruim appartement met alles erop en eraan. Het complex is goed onderhouden en schoon. Alleen in Agassi is weinig te beleven deze tijd van het jaar, maar we hebben hier bij het complex heerlijk gegeten en betaalbaar. De eigenares is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik ga hier zeker weer naar toe!

• 9Monique17-06-2018

Top appartement en Zakynthos is ❤️

Edelweis appartementen zijn mooie rustige gelegen appartementen. Met aardige eigenaars, niks is te veel moeite. Ruim appartement met uitzicht op het zwembad hadden wij. Ondanks dat wij vroeg in het seizoen waren, was het een heerlijke relax vakantie. Auto gehuurd voor een dag, die de eigenaresse had geregeld voor ons. Deze werdt gebracht en weer opgehaald bij het appartement en voor een mooie prijs. Zijn het eiland doorgereden, wat een mooi eiland❤️

• 10Michelle Wijnands09-05-2017

Sprookje op aarde

Super leuk kleinschalig app. Complex. 2 super leuke zussen die de tent runnen. Genoeg bedjes bij het zwembad, lekkere hapjes aan de bar en prachtige appartementen met alle balkon aan het zwembad. Mooie tuin. Place to be voor heerlijke relax vakantie. Dorp op 5 minuten lopen bereikbaar.

• 8Hans en Hennie01-10-2016

Weer een heerlijke vakanties gehad.

We waren voor de 2de keer in App. Edelweiss en het was, net als 3 jaar geleden, weer perfect. We hadden een app. met een ontzettend mooi en groot balkon.

• 7Bram04-09-2016

Goede vakantie gehad

Hier 2 weken geweest en het ziet er netjes uit .Iedere dag schoonmaak en schone handdoeken. Tijdens ons verblijf veel engelse gezinnen die om 7 uur het handdoekje wegleggen. en om 11 uur maar het zwembad komen. Wij hebben hier niet aan mee gedaan en als we gingen zwemmen hadden we altijd een ligbed. In en om het zwembad genoeg ruimte. en speelmogelijkheden.

Ongeveer 5 min lopen maar centrum van Agassi ,lekker eten bij Pepermint en Pappillon .

Dit complex word gerund door een familie die van 's morgens tot 's avonds laat aanwezig zijn en in de avond weleens op zijn "grieks" praten.

Wifi aanwezig maar is niet snel.Wij hadden een usb stick met films meegenomen en die in de tv gedaan.

• 8Kelly de Vos-Chaudron07-08-2016

Perfecte vakantieplek

Het is een mooi complex. Niet te groot. Wij hadden appartement 6. Een heel groot appartement. Schoonmaak is prima. Eerste week met heel veel Nederlanders was prima. Tweede week vooral Engelsen, dat was minder. Opeens werden heel vroeg al handdoeken neer gelegd en had je om 8 uur al geen bedje meer. Heel vervelend! Complex lag wel iets verder van Argassi als wat wij vanuit de beschrijving hadden verwacht. Eten in Argassi is prima. Veel verschillende mogelijkheden. Wij vonden Castello een aanrader (bij de hoofdstraat, kleine straatje in en restaurant aan de rechtse kant bij zee).

Appartement Edelweiss info

• TweepersoonsbedBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Afstand in meters