Aparthotel Dimitra

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Nooit meer, al kreeg ik het gratis.

Sjoerd
4-7-2018

De hostess is ontzettend vriendelijk, haar man wat minder. Het is er behoorlijk primitief en de ligging is vreselijk. Veel kabaal van de straat en 's nachts doe je geen oog dicht van de herrie van nachtclub Avelon. Je ligt als je pech hebt te stuiteren in je bed van de bass van de muziek die ze tot diep in de nacht draaien. Dagelijks wordt je kamer schoon gemaakt en krijg je schone handdoeken. Het ontbijt stelt weinig voor maar is niet slecht. Ook het zwembad stelt weinig voor en als je nog geen rug patient bent dan komt dat wel als je een dag op de ligbedden hebt gelegen.zowel het toilet als de douchebak lopen niet lekker door en de laatste stroomt over als je zowel je haar als je lichaam wast.

Fijne locatie, wel wat minpunten

M
28-9-2017

Kamers worden elke dag schoon gemaakt. Elke dag schone handdoeken. Primitieve kamers met een onhandige kleine douche. Erg gehorig.

Nee... nooit meer!

familie
3-9-2017

Ontvangst was goed. De vriendelijke eigenaresse kwam ons gelijk tegemoet gelopen. De eigenaar was minder aardig gedurende de vakantie. Het zwembad met ligstoelen is rustig er ligt niemand. Kinderen mogen niet van de kant in het water springen (met gestrekte benen) en niet te veel praten. Zwembadmuren hebben algen.

Kamers zijn eenvoudig. Baby roze en blauw van kleur. Beschadigingen zijn bijgewerkt met een iets donkere kleur. Afvoer van toilet en douche zijn niet in orde. Water blijft in douchebak staan (stroomt bij langere douchen zelfs over naar de badkamervloer) en toilet stroomt niet weg.

Stopcontacten zijn niet veilig. Snoeren van apparaten worden extreem warm (zo ook de apparaten zelf), dat deze beginnen te smelten. Stopcontacten zelf en de muren laten eerdere problemen zien (oa verbrandingsplekken). De eigenaar (en touroperator) willen hier niets van weten. Geven aan dat het aan onze snoeren ligt. Bij navraag blijkt dat meerdere gasten dezelfde problemen ondervinden.

Airco kost 6,- Euro p.dag. Er word dagelijks vluchtig (voor het oog) schoongemaakt.

Veel onrust tot diep in de nacht door aangrenzende straat waar veel te doen is 's avonds.

Fijn hotel

Eef
8-7-2017

Bij Aparthotel Bella Dimitra heb je voor weinig geld een nette kamer met balkon, een heerlijk zwembad met ligbedden en parasols,, supervriendelijke en gastvrije eigenaren en heerlijk eten bij de bijbehorende Notos bar. Vooral de kamers aan de achterkant zijn mooi rustig met uitzicht op de binnentuin.

Appartement geweldig. Enorme gastvrijheid

Marianne en Ad van de Camp
4-7-2017

Super schoon. Uitstekende ligging. Goede adviezen van de uitbaters. De fietsverhuur was enorm klantgericht en bijzonder vriendelijk.

De chauffeur van de jeep safari was een ongeleide projectiel. Reed veel te hard, lapte verkeersregels aan zijn laars en zat onder het rijden constant met zijn telefoon te spelen. Hij was vrijgezel en een macho.

We hebben een aantal aanbieders voor Dimitra voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Dimitra in Argassi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Dimitra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Dimitra scoort een 6.97 uit 10 op basis van 5 reviews.