Géén boekingskosten

5MatigScore uit 3 reviews
  • 5Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

3 Reviews over Chrissi Akti

• 2angely197002-07-2014

Regelrechte ramp

Vanwege een overboeking bij onze geboekte accomodatie, zijn wij terecht gekomen in Chrissy Akti. Dit hotel gun ik niemand. De beloofde wifi heeft van de 11 dagen 1 dag gewerkt, de lift was ook kapot. Dit was nog niks vergeleken bij onze kamer. Mijn laken zat onder de vlekken, douchen zonder dat de gehele badkamer zo'n 2 cm onder water staat is onmogelijk. Ook loopt het water niet weg, waardoor je bij het toiletbezoek beter je broek maar helemaal kunt uittrekken, wil hij niet in het water terecht komen. In de toiletbril zat een grote barst, waardoor je velletje er tussen zat op het moment dat je opstond. Na een keer of 6 bij de receptie te hebben gevraagd of hier wat aan gedaan kon worden, kregen we eindelijk een nieuwe; poppenspul wat na 1,5 dag alweer afbrak. Het goedkoopste van het goedkoopste! Het ontbijt is wel prima en zo ook de ligging.

• 6S.J23-09-2010

God beliggenhed.

Lille hotel med en rigtig god beliggenhed. Morgenmaden er ikke noget at råbe hurra for, er meget ens formig. Rengøring er ikke det bedste vi har set, hverken på værelserne og ved poolen.

• 7Gilbert en Brigitte04-07-2005

Sober hotel met enkel de noodzakelijke uitrusting zonder franjes. De uitbaatster is nogal nors en tracht zoveel mogelijk munt te slaan uit haar ligzetels. Soms verdween de helft van de ligbedden van het zwembad naar het strand (daar moest men voor de ligbedden betalen). Zeer eenvoudig ontbijt.

Hotel Chrissi Akti info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Argassi, 29100